Strona 1 z 1

Simlock w PLAY

Post:01 wrz 2010, 10:58
autor: horas
witam,
czy po zakończeniu umowy z Play mogę zdjąć simlocka np. w salonie Play ??
czy jest to odpłatna usługa ?? bo wydaje mi się, że po wygaśnięciu umowy jest taka opcja

proszę o potwierdzenie

pozdr.
horas

Post:01 wrz 2010, 13:21
autor: KamaZ
Odkąd Play przestał zakładać simlocki można normalnie iść i za darmo się pozbyć niezależnie czy umowa trwa czy już się skończyła.

Post:01 wrz 2010, 13:30
autor: horas
KamaZ pisze:Odkąd Play przestał zakładać simlocki można normalnie iść i za darmo się pozbyć niezależnie czy umowa trwa czy już się skończyła.
i smoka zdejmą ci w salonie Play czy w każdym punkcie sprzedaży ??

Post:01 wrz 2010, 13:33
autor: Jaca
horas pisze:i smoka zdejmą ci w salonie Play czy w każdym punkcie sprzedaży ??
Taa powinni.

Post:01 wrz 2010, 13:35
autor: KamaZ
Jaca pisze:
horas pisze:i smoka zdejmą ci w salonie Play czy w każdym punkcie sprzedaży ??
Taa powinni.
Również uważam, że tu i tu. W końcu to tylko wpisanie kodu i po sprawie.

Post:10 sty 2011, 14:26
autor: wojtekpolska
Znajomej w paly w salonie powiedzieli ze na umowie jest napisane ze telefon jest z simlockiem i ich to nie obchodzi ze ktos chce sciagnać simlocka i tego nie robią!
Co w takiej sprawie mozna dalej zrobić?
Gwarancja na telefon juz sie skonczyła

Post:10 sty 2011, 14:28
autor: kerim36
isc do innego salonu

Post:26 sty 2011, 12:28
autor: wojtekpolska
Czy Paly ma obowiązek ściągać slimlocka? Czy to tylok ich dobra wola? Byłem w paru salonach i w żadnym niechcą tego zrobić :evil:

Post:26 sty 2011, 20:31
autor: waeren
Ja nawet nie musiałem chodzić, często bywam i zadaje trudne pytania więc Pani mnie z nazwiska kojarzy:) więc zadzwoniłem w sprawie simlocka, i czy mogę kod otrzymać podczas rozmowy. Bardzo miła Pani poprosiła tylko o model i nr IMEI i po minucie miałem simlocka z głowy........

Post:26 sty 2011, 20:45
autor: kerim36
wojtekpolska,

czy obowiazek to nie wiem, nie mniej nie stanowi jakiejs czasochlonnej procedury i mozna wnioskowac, ze im sie nie chce

Post:26 sty 2011, 21:09
autor: bledos
czy obowiazek to nie wiem, nie mniej nie stanowi jakiejs czasochlonnej procedury i mozna wnioskowac, ze im sie nie chce
Nie, żebym usprawiedliwiał, ale nie zawsze są możliwości techniczne. Czasem nie ma kodu dla konkretnego terminala i wówczas wysyła się prośbę o kod, co niestety trwa. Może więc zamiast pisać, że nie chcieli zdjąć, wojtekpolska napisze, jaki podawali powód...

Post:01 lut 2011, 10:50
autor: wojtekpolska
Podali powód że telefon nie jest juz na gwarancji a w drugim salonie że nie zdejmują wcale simlocków ;/

[ Dodano: 2011-03-29, 19:32 ]
W końcu sie udało ale w innym salonie sciągnać tego simlocka