DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
 #55638  autor: Mariodo
 23 lut 2006, 00:57
Na wstępie pragnę powitać szanownych forumowiczów. Piszę tu , bo jak mam nadzieję znajdują sie tu ludzie, Którzy moga mi pomóc, stąd moja prośba. Zwrócił się do mnie jeden z operatorów komórkowych z zapytaniem czy nie byłbym zainteresowany użyczeniem mu części swojej działki w celu postawienia w tym miejscu anteny z nadajnikiem. Oczywiście że chciałbym, bo jest to działka przemysłowa, a ekstra kasa. . . wiadomo. Mam jednak wątpliwości bo w pobliżu (ok 100m. obok) mieszkają ludzie, a poza tym w samych budynkach na działce też pracują ludzie. Wiem o tych antenach tylko tyle,że promienieują w niekoniecznie najzdrowszy sposób. Będę bardzo wdzięczny za wszelkie informacje na ten temat. Jako,że jestem kom,pletnym laikiem to prosiłbym o w miarę przystępną formę i język.
P.S. Może słyszeliście też ile można wziąć za taki wynajm i na co zwrócić szczególną uwagę w umowie.

 #55650  autor: Rokko
 23 lut 2006, 08:32
co do materiałow nie pomoge, ale nad moim biurem 2 pietra wyżej są anteny orange i jakos zyjemy, takze chyba nie jest tak źle:)

 #55670  autor: Kaczy
 23 lut 2006, 13:27
Ten temat występuje 2 razy. Niech ktoś zamknie 1, bo tak to nie wiadomo co się dzieje.

Ps. A tak do tematu.

To kiedyś mieszkałem w bloku, na którego dachu stał nadajnik. Nie wiem czy to od niego, ale wytwarzało się w pokojach pole elektrostatyczne i wszystki kurz osiadał w niesamowitym tempie na meblach :smt005 :smt005

...::: Made for loneliness :::...

 #55678  autor: kallafior
 23 lut 2006, 13:56
Kaczy pisze:To kiedyś mieszkałem w bloku, na którego dachu stał nadajnik. Nie wiem czy to od niego, ale wytwarzało się w pokojach pole elektrostatyczne i wszystki kurz osiadał w niesamowitym tempie na meblach
Kaczy nie ściemniaj :wink: poprostu nie chciało Ci się sprzątać i całą winę zwalasz na antene :smt005 :-D

Obrazek
Obrazek