Połączenie oczekujące (Call Waiting)
Post:28 mar 2010, 21:45
Ponieważ nie mogę nigdzie odnaleźć tematu poświęconego konkretnie tej właśnie sprawie, mam takie oto "banalne" pytanie:
Czy mając aktywną usługę Poczty Głosowej mogę mieć równocześnie aktywną usługę
połączeń oczekujących?
Konkretnie chodzi o sytuację, w której chciałbym ustawić sobie wywołanie Poczty Głosowej na maksymalny możliwy okres (30 sekund), a do tego momentu dać możłiwośc ewentualnemu rozmówcy dodzwonienia się do mnie (pomimo prowadzonej już rozmowy). Dopiero, gdy nie podejmę z nim rozmowy, chciałbym, aby miał możliwość nagrać się chociaż na Pocztę Głosową.
Jak już pisałem, nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedzi na to pytanie, a sam jeszcze nie miałem okazji tego sprawdzić.
W Play24 w zakładce Usługi jest jedynie (dość niejednoznaczna dla mnie uwaga) przy opcji Numer zajęty:
Czy mając aktywną usługę Poczty Głosowej mogę mieć równocześnie aktywną usługę
połączeń oczekujących?
Konkretnie chodzi o sytuację, w której chciałbym ustawić sobie wywołanie Poczty Głosowej na maksymalny możliwy okres (30 sekund), a do tego momentu dać możłiwośc ewentualnemu rozmówcy dodzwonienia się do mnie (pomimo prowadzonej już rozmowy). Dopiero, gdy nie podejmę z nim rozmowy, chciałbym, aby miał możliwość nagrać się chociaż na Pocztę Głosową.
Jak już pisałem, nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedzi na to pytanie, a sam jeszcze nie miałem okazji tego sprawdzić.
W Play24 w zakładce Usługi jest jedynie (dość niejednoznaczna dla mnie uwaga) przy opcji Numer zajęty:
Z góry dzięki za wyjaśnienia i rozwianie moich wątpliwości (lub ewentualne przekierowanie mnie o ile temat był już omawiany).Daje Ci możliwość przekierowania połączenia przychodzącego na wskazany przez ciebie numer lub pocztę głosową, w przypadku gdy właśnie rozmawiasz przez telefon i nie masz aktywnej usługi połączeń oczekujących.
