Strona 1 z 1

Niekatywny numer po przenosinach?

Post:07 sty 2010, 09:29
autor: emarcin
Witam chciałem się podpytać znawców tematu ale po kolei przedwczoraj złożyłem wniosek o przeniesienie numeru z mBank mobile do Orange wczoraj rano dostałem informację z mBank mobile tej treści:
Wniosek o przeniesienie numeru 783****** z mBank mobile zostal zaakceptowany. Numer zostanie aktywowany w sieci nowego operatora 07-01-2010.
oraz po krótkiej chwili z Orange:
Otrzymano potwierdzenie mozliwosci przeniesienia numeru 783****** do Orange.Planowana data przeniesienia 2010-01-07.Pozdrawiamy Orange
Dzisiaj od samego rana numer jest nieaktywny na starej karcie mBank mobile otrzymuje komunikat "Rejestracja karty sim nie powiodła się" natomiast otrzymana z Orange z numerem tymczasowym loguje się do sieci ale cały czas na numer tymczasowy. Dzwoniąc pod przenoszony numer otrzymuje komunikat "Przepraszamy nie ma takiego numeru" albo z innej sieci "Wybrany numer jest nieprawidłowy prosimy sprawdzić numer i spróbować ponownie".
Moje pytanie ktoś się orientuje ile to może jeszcze potrwać i czy mam już zacząć się niepokoić? Z góry dziękuję.

Post:07 sty 2010, 10:44
autor: taryfiasz19gr
Ja miałem podobny problem przenosiłem nr z orange do mbank mobile w nocy wyłączyli telefon z orange a rano karta sim mBank jeszcze się nie logowała. Zadzwoniłem do Blue Media - firma odpowiedzialna za przenosiny numeru (0-58) 76 04 844 i tam kobitka w czasie rozmowy aktywowała mi karte sim mBanku i pochwili tel. działał juz w mBank mobile. Pamietaj o ponownym włożeniu i wyjęciu katy SIM od Mbanku. Dzwoń na ten numer (0-58) 76 04 844 tam ci pomogą. Pozdrowienia

Post:07 sty 2010, 10:53
autor: emarcin
Ale ja przeniosłem numer z mBank do Orange, a nie odwrotnie :roll:

Post:07 sty 2010, 11:04
autor: kerim36
emarcin,

jesli do wieczora nie bedzie smigal twoj numer zwroc sie do BOK Orange

Post:07 sty 2010, 20:28
autor: krzykos
Nie masz co czekać - skoro pierwsza karta jest już nieaktywna - to druga powinna już działać (w sensie docelowego numeru) a nie numeru tymczasowego. Dzwoń do BOK-u.

Post:08 sty 2010, 11:55
autor: emarcin
Dokładnie zadzwoniłem do BOK wieczorem z powyższym pytaniem otrzymałem odpowiedź, że po północy przenoszony numer będzie aktywny oczywiście do północy nie czekałem dzisiaj rano numer już jest aktywny. Dla zainteresowanych podam, że cały proces przenoszenia trwał 2 dni z czego jeden dzień numer miałem nieaktywny. Dziękuję wszystkim za rady.

Post:08 sty 2010, 16:54
autor: krzykos
U mnie proces przenoszenie trwał dokładnie 3 dni - ale za to miałem swój numer cały czas aktywny:)