Strona 1 z 1

Problemy z Simplusem po uruchomieniu darmowych 100

Post:27 lis 2009, 20:26
autor: mmarek
Wita. Od razu przejde do rzeczy. Mam tel w sieci simplus z taryfą nowy simplus i aktywowałem kod w nowej promocji "darmowych 100" wybrałem 100MB na internet, później doładowałem konto i od tego zaczeły sie problemy. Teraz jak sprawdzam usługi krótkim kodem to przychodza mi z numeru +119119 w jakiejś zmienionej formie. A wcześniej zawsze przychodziły mi z numeru 119120. Dlaczego zmieniło mi ten numer ?

Jak sprawdzam usługi krótkim kodem np *106# to albo mi wyskakuje: Sprawdz 1 czy masz wymagane środki 2. czy usługa sie nie wyklucza z inną usługą itd albo podaje jakieś nierealne terminy darmowego numeru ( bodajże do 26.05.2010)

Dlaczego tak sie dzieje ? ( przed wpisaniem tego kodu na te darmowe 100MB wszystko było OK wiec chyba z platformą wszystko OK ? )

Zrobiłem screena z tego darmowego numeru jakiby ktoś nie wierzył :wink:

http://img403.imageshack.us/img403/779/2010166.jpg

Post:27 lis 2009, 21:14
autor: Marens
Jest awaria doładowań w Plusie, o czym jest w innym poście.

Post:27 lis 2009, 23:57
autor: mariusz9a
Marens pisze:Jest awaria doładowań w Plusie, o czym jest w innym poście.
Aktualnie nie ma żadnej awarii doładowań. Teraz jest problem z rozliczaniem pakietów.

mmarek, przeniesiony zostałeś na nową platformę bilingową.

Post:28 lis 2009, 17:48
autor: mmarek
mariusz9a pisze:przeniesiony zostałeś na nową platformę bilingową.
Acha. W czymś ma byc lepsza ta platforma od tej starej ?

Post:28 lis 2009, 20:12
autor: mariusz9a
mmarek pisze:
mariusz9a pisze:przeniesiony zostałeś na nową platformę bilingową.
Acha. W czymś ma byc lepsza ta platforma od tej starej ?
Tylko w tym że rozlicza pakiety natychmiast bez jakichkolwiek opóźnień.

Post:28 lis 2009, 23:02
autor: mmarek
mariusz9a pisze:ozlicza pakiety natychmiast bez jakichkolwiek opóźnień
Rozumiem. Dzięki za info