Strona 1 z 1
Awaria GPRS w Orange
Post:26 lis 2009, 14:03
autor: Patryk_
Od wczoraj od popołudnia leży transmisja danych w Orange,zarówno w GSM,jak i UMTS,w okolicach Bielska Białej i Tychów.
Co ciekawe,na kartach prepaid działa (przynajmniej teoretycznie).
Wczoraj problem już oczywiscie zgłaszałem,ale przed chwilą chciałem ich pogonić - i po wykręceniu numeru do boku od razu odzywa się anielski głosik z przeprosinami - czyli awaria musi być poważna,skoro się na taki krok zdecydowali.
http://yaboll666.rootnode.net/orange.wav
Zobaczymy,jak szybko naprawią...
Post:26 lis 2009, 15:57
autor: user_delete10
Awaria to chyba nie tylko z tym jest. Mój temat nie spodobał się któremuś moderatorowi wczoraj a problemy w pre-paidzie u mnie występują dziwne od wczoraj. Danych nie transmitowałem ale jest totalny bałagan i blokada usług i promocji. 18 godz.oczekiwania na aktywację pakietu Grosz za sms, brak możliwości aktywacji poczty głosowej, sieć nie reaguje na polecenia z menu pod *100*# a zatelefonowanie po *500 i wejście w modyfikację usług kończy się komunikatem "Brak dostępu do danych" i rozłączeniem. 3 godz.oczekiwania na kod promocyjny "Śród z Orange"...Byłem w Idei/Orange od 2003 roku chyba i nigdy nie było problemów i każde zgłoszenie było realizowane natychmiast. Coś jest nie tak, to brak realizacji usług za które płacę i możliwości ich realizowania...
Post:26 lis 2009, 16:14
autor: piokuk
Potwierdzam problemy. Ich platforma chyba się posypała. Trwa to od wtorkowego popołudnia.
Post:26 lis 2009, 16:20
autor: user_delete10
Zrobiłem błąd. Chciałem chyba samemu przyśpieszyć włączenie pakietu smsowego i 3 razy próbowałem aktywacji no i rano i przed płd. okazało się, że zakupiłem 3 pakiety za 18zł. 1 ok. 9.24 włączyli, 2 pozostałe po 12. Poczta głosowa nadal nic.
Post:26 lis 2009, 19:53
autor: Kaczy
piokuk pisze:Potwierdzam problemy. Ich platforma chyba się posypała
Dziś dzwoniąc pod *600 słychać komunikat, że jest problem z aktywacją pakietów, zmianą usług i problemy mogą potrwać chyba kilka dni
Post:26 lis 2009, 20:52
autor: Patryk_
Dziś dzwoniąc pod *600 słychać komunikat, że jest problem z aktywacją pakietów, zmianą usług i problemy mogą potrwać chyba kilka dni
I że przewidywalny termin zakończenia prac to godziny popołudniowe dnia dzisiejszego.
Jutro z rana jak PS nie wstanie, dzwonię i robię awanturę - jeszcze dzień można zrozumieć,ale dłużej...zmusiło mnie to do reaktywacji Fresza i kupna pakietu 500 MB = w sumie 16 zł.
Post:26 lis 2009, 20:52
autor: user_delete10
Jakie kilka dni? To są wolne żarty chyba... Gdyby pre-paid był formą umowy mógłbym ją wypowiedzieć im bo to dla mnie obecnie blokada,żeby wysłać wiad.z pakietu czekałem 18 godz.,to bezczelne.Awarię są usuwane w kilka godz.zwykle nie dni

Post:26 lis 2009, 20:56
autor: Patryk_
fenix189 pisze:Gdyby pre-paid był formą umowy mógłbym ją wypowiedzieć im
Oczywiście,i zapłacić karę umowną,jeśli była by takowa w regulaminie.
Post:26 lis 2009, 20:57
autor: kowcio
Teraz robią coś z systemami w Orange. Są opóźnienie w systemie (od kilku dni) przy zmianie stawek przy doładowaniach, przyznawaniu bonusów, zlecaniu przelewów SMS itd- ale wszystko działa, tyle że są kilkugodzinne opóźnienia. Nic więcej nie powiem. Myślę, że do jutra będzie wszystko ok.
Post:27 lis 2009, 00:17
autor: user_delete10
Co innego awaria co innego modyfikacje, zmiany, jednak tak czy owak my klienci na tym cierpimy. Bez awanturowania, się jednak ja jestem bardzo zirytowany tą sytuacją bo akurat przy pustym stanie konta jedynym ratunkiem był wczoraj dla mnie pakiet sms,a ta awaria/modyfikacja unieruchomiła mnie na dobre gdy teraz na bieżąco potrzebuję smsów non stop. Kilkanaście godz.czekać na możliwość kontaktu to przegięcie. Byłem łącznie ponad rok w innych sieciach prócz Orange więc tam nie mam porównania,ale pozostałe lata spędzając w Idei/Orange nigdy nie zawiodłem się.To co się dzieje od wczoraj przechodzi ponad normę.