Autoregulacja czasu w PLAY
Post:30 paź 2009, 17:02
Witam mam nastepujący problem z pobieraniem czasu z sieci.
Podiadan 3 numery w play 2 z nich zostały przeniesione z orange i jeden jest play.
Sprawa wygląda nastepująco na tych numerach przeniesionych nie działa pobieranie czasu z sieci. Natomiast na numerze z paly wszystko śmiga jak należy. Testował wszytko na jeden telefonie przekłądając karty.
Obsługa klijenta Play nie potrafi mi udzielić pomocy (lub nie umieją czytać). Pisałem już do nich zgłoszenia 3 razy a oni ciągle że to funkcja w telefonie jest źle ustawiona. Jeżeli tak by było funkcja by niedziałała na 3 numerach a nie działa tylko na tych przeniesionych.
Proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu.
Podiadan 3 numery w play 2 z nich zostały przeniesione z orange i jeden jest play.
Sprawa wygląda nastepująco na tych numerach przeniesionych nie działa pobieranie czasu z sieci. Natomiast na numerze z paly wszystko śmiga jak należy. Testował wszytko na jeden telefonie przekłądając karty.
Obsługa klijenta Play nie potrafi mi udzielić pomocy (lub nie umieją czytać). Pisałem już do nich zgłoszenia 3 razy a oni ciągle że to funkcja w telefonie jest źle ustawiona. Jeżeli tak by było funkcja by niedziałała na 3 numerach a nie działa tylko na tych przeniesionych.
Proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu.