BRAK ZASIEGU PLUSGSM w BYDGOSZCZY
Post:25 sie 2009, 02:02
od jakiegoś czasu nie można się zalogować do sieci plusgsm w Bydgoszczy - miedzyn czyżby znowu awaria (przewody ukradli).
Telekomunikacja jak na dłoni
https://www.telepolis.pl/forum/
Tak, jak tu już napisano, godziny nocne (2-3) to czas na prowadzenie wszelkiego rodzaju prac na sieci. Swoją drogą spotykam się, że jeśli narzekamy w BOK na zasięg (awarię), to konsultanci z reguły radzą nam wyłączyć UMTS.bombi1981 pisze:w czasie awarii oczywiście zadzwoniłem do nich musiałem użyć karty play i konsultantka przez pierwsze 5 min chciała mi wmówić ze może UMTS mi sie włączył w moich 3 tel (gdzie jeden model to 3110 -stara nokia) i dlatego sie nie chce tel zalogować do sieci następnie ze mi spadły tel cuda nie widy - ogólnie nie chciała przyjąć reklamacji - (szkoda ze nie nagrałem rozmowy) po 15 min jednak stwierdziła ze jest jakaś awaria (spytałem się jej czy znowu światłowodu nie ukradli) bo są następne zgłoszenia. nie wiem co ta pani robiła w szkole ale żeby nie wiedzieć w jakim woj jest Bydgoszcz to padłem i zabrałem się do dalszej pracy - ok 03:00 wszystko wróciło do normy. pozdro @LL
Bo to było to co napisałem wcześniejbombi1981 pisze:ok 03:00 wszystko wróciło do normy
Nie wiem jak w Plusie, ale w Erze jak najbardziej informacja o planowanych prach (wlasciwie o wplywie na uslugi klietnow) jest dla pracownikow BOK dostepna, tylko czesto im sie tego nie chce sprawdzac. Z dokladnoscia do prac na jednej stacji i moze to sprawdzic dowolny pracownik hotline. Tak samo informacja o awariach jest dostepna dla pracownikow hotline (oczywiscie bez szczegolow technicznych - w sensie tu i tu mamy awarie).mariusz9a pisze: A tak poza tym, to konsultanci w BOK nie wiedzą o takich pracach, raczej ich się o tym nie informuje - powstałby z tego straszny bałagan.
Łał, czyli jednak nawet tak dokładne informacje można zamieścić na hotline dla konsultantów BOK, brawo dla PTC. Jednak, gdy ma się "osobistą" pieczę nad BOK'iem, a nie korzysta z usług jakieś firmy zewnętrznej, to jest inaczej/lepiej, z korzyścią także dla Klientów.darnok pisze:Nie wiem jak w Plusie, ale w Erze jak najbardziej informacja o planowanych prach (wlasciwie o wplywie na uslugi klietnow) jest dla pracownikow BOK dostepna, tylko czesto im sie tego nie chce sprawdzac. Z dokladnoscia do prac na jednej stacji i moze to sprawdzic dowolny pracownik hotline. Tak samo informacja o awariach jest dostepna dla pracownikow hotline (oczywiscie bez szczegolow technicznych - w sensie tu i tu mamy awarie).
Zapomniałem dodać że domyślam się, że nie jest dostępnadarnok pisze:Nie wiem jak w Plusie, ale w Erze jak najbardziej informacja o planowanych prach (wlasciwie o wplywie na uslugi klietnow) jest dla pracownikow BOK dostepna
Nie było w okolicy koparki? Pewnie zamiast w rów, walnęła w kabel....Szalony pisze:Moze troche nie w temacie ale od prawie 12h nie dziala siec 3G Plusa w calym lodzkim rejonie - chyba na RNC 3401 cos padloCiekawe co sie stalo