Strona 1 z 1

Czy u Was tez nie dzialaja kody w PLAY Fresh typu *101#?

Post:04 lip 2009, 11:43
autor: michalx703
Witam. Od wczoraj nie dzialaja mi krotkie kody. Stan konto moge sprawdzic jedynie przez strone Play24.pl Wy tez macie problemy? Pozdr

Post:04 lip 2009, 11:56
autor: excalibur
Mi działa wszystko tak jak było. *101# nie straciło swojej funkcji. Nie ma żadnych problemów.

Post:04 lip 2009, 13:32
autor: michalx703
juz okey. wystarczylo zresetowac telefon. dzieki za info

Post:27 wrz 2009, 20:37
autor: piotrkubin
A ja mam taki problem, że mi te krótkie kody nie działają wcale.

Play mam od wczoraj. Loguje mnie do sieci PLUS (może to wina, że te kody nie działają?).

A może problem tkwi w tym, że telefon był kupiony w Holandii i są jedynie dostępne języki EN i NL. Od początku bez SIM locka.

Pomóżcie!

Post:27 wrz 2009, 22:31
autor: osachorzow
piotrkubin, może być coś z telefonem bo mi na starej Motoroli E365 nie działa kod *101# (wyświetla śmieci) a reszta jakimś cudem działa... w Play wszystko jest możliwe ;)

Post:27 wrz 2009, 23:00
autor: DanielR
Ja tam jestem na roamingu Polkomtela i wszystkie krótkie kody (łącznie z Play 24 Menu - *111#) jak na razie działają tak jak należy.

Post:28 wrz 2009, 13:14
autor: senshiro
Niedziałające kody USSD to najczęściej wina telefonu. Sprawdź kartę sim na innym telefonie i będziesz wiedział gdzie jest problem.

Post:29 wrz 2009, 21:52
autor: piotrkubin
W tej chwili w wyżej wymienionym telefonie, w którym z kartą PLAY Fresh nie działają mi krótkie kody, mam kartę SIM z Ery. Kiedy jest karta z ERY nie ma problemów z krótkimi kodami - działają bez zarzutu

Post:29 wrz 2009, 22:19
autor: senshiro
Sprawdź kartę sim z Play w innym telefonie. A tak właściwie to co to za telefon?
Zawsze możesz iść do salonu Play i poprosić o wymianę karty, bo ta nie działa poprawnie.

Post:29 wrz 2009, 22:41
autor: dawoo1
Mi też co jakiś czas nie chcą działać te kody. Wystarczy wtedy wyłączyć i właczyc telefon i wszystko gra.Pewnie cos juz jest z moim fonem nie tak(za stary pewnie) :-)

Post:30 wrz 2009, 08:49
autor: piotrkubin
Właśnie z tym sprawdzeniem karty SIM w innym telefonie muszę poczekać co najmniej do czwartku, wtedy odzyskam swoją starą nokię beż SIM Locka, bo pozostałe telefony, jakie mam są z SIMlockiem.

Telefon, o którym ciągle mowa to Nokia 6820a.

Zobaczymy co z tego wyjdzie, poczekam na ten telefon i udam się jeszcze do PLAYa. Ale przypuszczam, że to raczej Ich wina niż telefonu, bo jak już pisałem w Erze działają wszystkie możliwe krótkie kody, a w PLAY żaden mam komunikt "Result unknown" (ze względu na anglojęzyczne menu). Póki co dzięki za wszelkiego rodzaju informacje :)