Strona 1 z 1

Problemy po przeniesieniu numeru Plus>Era

Post:01 sie 2008, 21:29
autor: BTS_lodz
Zdecydowałem się przenieść numer z Plusa do Ery. Czy to słuszna decyzja, to zupełnie inna para kaloszy, ale póki co to mam problem. Otóż numer został wyłączony wczoraj o godzinie 21 w Plusie i ciągle nie można się na niego dodzwonić - odczytywany jest komunikat, że wybrany numer jest nieprawidłowy. Natomiast ciekawostka - od godz. 15 jak dzwonię z tego telefonu z Ery, to w identyfikacji pojawia się już numer przeniesiony. Pytanie do osób, które przerabiały przenoszenie numeru - kiedy wszystko będzie już w pełni funkcjonalne?

Post:01 sie 2008, 21:56
autor: yagi
Wg mnie do 48 godzin od wylaczenia numeru w Plusie.

Jak sie jutro nie poprawi to od razu wal do punktu Ery lub na infolinei i daj znac o problemie.

Plus -> Era

Post:01 sie 2008, 22:11
autor: Baluu
Zadzwon do BOA Ery i po sprawie.
To ze nie mozesz odbierac rozmow jest spowodowanym blednym routingiem na centrali plusa.

Tylko dzwon jutro w godzinach dziennych kiedy pracuje dzial ktory zajmuje sie przenoszeniem numerów. Dziennych tzn najlepiej okolo polodnia.

Pozdr.

Post:03 sie 2008, 04:06
autor: BTS_lodz
No niestety problem występuje nadal. Dzwoniłęm 2-krotnie do BOA, mieli zgłosić do działu technicznego i do działu przenoszenia usług i nadal efektu nie ma. Sytuacja wygląda następująco:
- połączenia wychodzące bez problemu do wszystkich sieci - numer poprawnie się identyfikuje już jako ten przeniesiony
- SMSy działają poprawnie w obu kierunkach
- rozmowy przychodzące nie działają - ktoś kto próbuje się do mnie dodzwonić ma komunikat "wybrany numer jest nieprawidłowy...". I ciekawostka - numer jest poprawnie wybierany z telefonu mojej córki - jest to Tak-tak. To jedyny telefon z jakiego udaje się do mnie dodzwonić :shock:
- po wpisaniu numeru do serwisu sprawdznumer.pl oraz do "sprawdzarki numerów" na stronie Ery numer jest identyfikowany już jako Erowy.

I pytanie na koniec - jaki jest regulaminowy czas na poprawne przeniesienie numeru? Było nie było jestem już bez kontaktu z zewnątrz od czwartku, 31 lipca od godz. 20 z minutami. A mamy już 3 sierpnia rano...

Post:03 sie 2008, 11:35
autor: yagi
Mysle ze w poniedzialk lub wtorek juz wszystko bedzie OK. Zwroc uwage na to ze jest weekend i nie wszystko mozna zalatwic miedzy operatorami, a jesli to wina routingu to Plus musi zadzialac w tej sprawie.

Pisz reklamacje i zadaj jakiego zadoscuczynienia. Wg mnie nic innego nie zostaje ;)

Post:05 sie 2008, 23:25
autor: BTS_lodz
Od wczoraj wieczora wszystko działa juz jak należy. Nie zmienia to faktu, że trwało to troche przydługo - w sumie zostałem pozbawiony możliwości dodzwonienia się do mnie od czwartku 31.07 od godz. 21 do poniedziałku 4.08 go godz. popołudniowych.

Oczywiście reklamację i to dość ostrą w swym brzmieniu do Ery wysłałem i oczekuję na odpowiedź. A swoją drogą przyszła odpowiedź z iBOA, bo do nich w tej sprawie też się wielokrotnie dobijałem:

"Serdecznie dziękuję za korespondencję. Uprzejmie wyjaśniam, iż Pana umowa z siecią ERA dla numeru telefonu 601...... została zawarta prawidłowo. Pana dotychczasowy operator wyznaczył datę rozwiązania umowy na dzień 31.07.2008r.. Pana ww. numer telefonu oczekiwał na przeniesienie do sieci ERA. Ponieważ Pana przenoszony numer nie działal prawidłowo, w dniu 04.08.2008r. została wysłana interwencja do sieci Polkomtel. Po tej interwencji ww. operator poprawił ustawienia sieciowe i numer telefonu 601...... działa już prawidłowo w sieci Era.
W związku z powyższym problem z prawidłowym działaniem Pana numeru telefonu 601....... nie leżał po stronie sieci Era.

Ufam, że powyższe informacje okażą się dla Pana pomocne."

Post:05 sie 2008, 23:29
autor: mariusz9a
BTS_lodz pisze:W związku z powyższym problem z prawidłowym działaniem Pana numeru telefonu 601....... nie leżał po stronie sieci Era.
Założę się że jakbyś napisał w tej sprawie do Plusa to napisali by to samo o sobie - czyli że to nie ich wina :-D Hahaha.

Post:17 lut 2009, 21:01
autor: yagi
Numer jest w trakcie przenoszenia. Poczekaj az proces sie zakonczy.