Strona 1 z 1

PLAY - awaria sieci.

Post:16 lip 2008, 17:57
autor: zakhatiene
Jestem w playu i od 12 dni nie mogę wysyłać smsów. Zgłaszam już sprawę na infolini, składałam reklamację. Awaria dalej trwa, co dość istotnie może wpłynąć na mój rachunek - smsy są trochę tańsze... Więc w obawie przed zbytnim zwiększaniem rachunku (może popadłam w paranoje) znacznie ograniczyłam korzystanie z telefonu (odciełam się prawie od świata;P). Czy takie ograniczanie dostarczania usługi przez operatora może być podstawą do zerwania umowy np według prawa telekomunikacyjnego (regulamin świadczenia usług przez P4 daje im same bonusy i rzadnych ograniczeń więc oczywiście o tym nie wspomnieli...). Proszę o radę

Post:16 lip 2008, 18:05
autor: yagi
Zasieg macierzysty Play czy roaming w Plusie?

Nie mozesz wysylac do wszystkich sieci czy tylko do niektorych?

Czy sa jakies problemy z odbiorem wiadomosci?

MMS'y dzialaja do osob do ktorych nie mozesz wysylac SMS'ow?

Moja rada na poczatek to kontakt z UKE ;)

Adres (centrala UKE):

Urząd Komunikacji Elektronicznej
ul. Kasprzaka 18/20
01-211 Warszawa


Godziny pracy urzędu: 8:15 - 16:15 od poniedziałku do piątku

Telefon centrala: 022 53 49 190, fax: 022 53 49 162

Centrum Informacji Konsumenckiej UKE:

tel.: 0801 900 853 lub 022 534 91 74

Post:16 lip 2008, 18:19
autor: zakhatiene
thx i spróbuje sprecyzować: zasięg macierzysty play, nie mogę wysyłać smsów do żadnej sieci, MMS nie próbowałam (uznałam za tożsame), odbiór smsów - nikt się nie upominał o odpowiedź, albo czynił to smsem więc nie odczytałam. jest to awaria w play, nad którą pracują ich technicy - taką uzyskałam informację...
to jutro do UKE zadzwonie:)

Post:16 lip 2008, 18:28
autor: elrond
zakhatiene pisze:thx i spróbuje sprecyzować: zasięg macierzysty play
zakhatiene pisze:Czy takie ograniczanie dostarczania usługi przez operatora może być podstawą do zerwania umowy np według prawa telekomunikacyjnego
Play Ci powie, żebyś się przełączyła na Plusa. Komunikacja zachowana więc umowy też nie zerwiesz. Z resztą umowy są tak skonstruowane, że zasięg nie jest podstawą do takich działań...
zakhatiene pisze:jest to awaria w play, nad którą pracują ich technicy - taką uzyskałam informację...
Pogrzebią dzień czy dwa góra i powinno już hulać :wink: U mnie też kiedyś przez jeden dzień nie było 3G Plusa w prawie całym mieście. Zdarza się.

Post:16 lip 2008, 18:30
autor: yagi
elrond pisze:Pogrzebią dzień czy dwa góra i powinno już hulać :wink: U mnie też kiedyś przez jeden dzień 3G Plusa w prawie całym mieście. Zdarza się.
Tylko ze zakhatiene napisala, iz ma taka sytuacje juz 12 dni :!:

Post:16 lip 2008, 18:35
autor: elrond
yagi pisze:Tylko ze zakhatiene napisala, iz ma taka sytuacje juz 12 dni
O sorki, jeszcze dziewczyna podrubiła a ja przeoczyłem :wink:

No to moja rada - przełączyć się na Plusa. I będzie działać, nie trzeba się wtedy ograniczać. Możesz to zgłosić do UKE, może się bardziej pospiszą. A jak naprawią, to znów będziesz korzystac z sieci Play'a.

Re: PLAY - awaria sieci.

Post:16 lip 2008, 22:32
autor: Dideq
zakhatiene pisze:Jestem w playu i od 12 dni nie mogę wysyłać smsów. Zgłaszam już sprawę na infolini, składałam reklamację. Awaria dalej trwa, co dość istotnie może wpłynąć na mój rachunek - smsy są trochę tańsze... Więc w obawie przed zbytnim zwiększaniem rachunku (może popadłam w paranoje) znacznie ograniczyłam korzystanie z telefonu (odciełam się prawie od świata;P). Czy takie ograniczanie dostarczania usługi przez operatora może być podstawą do zerwania umowy np według prawa telekomunikacyjnego (regulamin świadczenia usług przez P4 daje im same bonusy i rzadnych ograniczeń więc oczywiście o tym nie wspomnieli...). Proszę o radę
Być może banalne pytanie, ale może centrum SMS po prostu wykasowane albo nieaktywne??

A może skrzynka przepełniona?

Telefon użytkowany tylko w Play czy w innych sieciach też? Bo może być aktywne inne SMSC.

No i ustawienia w telefonie: transmisja SMS tylko po GSM/3G, ale nigdy przez dane pakietowe.

Problem z wiadomościami pisanymi od nowa czy przez Odpowiedź?

Pozdrawiam.