set80 pisze:Witam,
Jakies 3 miesiace temu kupilem sobie aktywacje w orange wybierajac wysoki plan taryfowy, sam abonament to okolo 300 zl. gdyz telefon jest mi niezbedny do pracy. Niestety szybko sie okazalo ze jakosc sieci Orange jest TRAGICZNA. Non stop komunikat na wyswietlaczu "siec zajeta", trzy krotkie sygnaly po ktorych nastepuje rozlaczenie lub komunikat "przepraszamy, nie mozemy zrealizowac twojego polaczenia, sprobuj pozniej". O przerywaniu polaczen i o "gluchych" polaczeniach nie wspominajac. Dla mnie jednak najgorsza rzecza sa klopoty z dodzwonieniem sie do mnie, dziennie dostaje kilka lub kilkanascie smsow z informacja ze ktos dzwonil, mimo ze telefon byl nieuzywany i mial pelny zasieg.
Pozdrawiam,
Niestety ja mam dokładnie to samo. Mieszkam w Żurominie na północnym Mazowszu. Do komunikatu "przepraszamy, nie mozemy zrealizowac twojego polaczenia, sprobuj pozniej" już zdążyłem się przyzwyczaić, bo słyszę go praktycznie codziennie. Czasami jest komunikat o błędnym numerze lub, że osoba do której dzwonię jest poza zasięgiem, jak w rzeczywistości tak nie jest.
Miałem:M D160, S S6 Power, Philips Genie, N 5110, S C25, S S35, S S45, N 6210, S Sl45, S S55, S S65, S D600e, N 6103, LG KE800, SE K800i, LG KE970, SE C702N 5800 Mam: BB 9780 Bold, BB 9900 bold, Galaxy S III, BlackBerry Z30