Strona 1 z 1

Blueconect - nagle pogorszenie jakosci

Post:11 mar 2007, 21:00
autor: jahu
Hej - mam pytanie nie znam sie za bardzo na stronie technicznej takich uslug - przed tyodniem nagle siadlo - i tu pytanie czy mozna jakos sprawdzic co jest przyczyna? Komp i karta uzywana "stacjonarnie" ciagle w jednej i tej samej lokalizacji - czy mozna jakos sprawdzic z jaka baza sie komunikuje,jaka moc sygnalu itp?
Nie jest to moj blueconect - pisze w imieniu osoby ktora sie to spartolilo

Post:11 mar 2007, 21:25
autor: D@rio
opisz konkretnie jakie są problemy, bo na razie to piszesz tak górnolotnie a ja nie wiem co się spartliliło i na czym problem polega.

Post:11 mar 2007, 21:31
autor: przemek910
Złóżcie reklamacje, może coś na BTSie padło... Sprawdźcie czy w innych lokalizacjach również ten problem występuje.