Strona 1 z 2
Reklamacja telefonu
Post:13 lut 2007, 17:19
autor: matikk
Witam
Oddałem 1 miesiąc i 2 tygodnie temu telefon na gwarancji w orange.Jest to Benq-Siemens C81.Do dzisiaj nie dostalem telefonu i nie wiem co robić.Panie w salonie mówią, że nic nie mogą zrobić a jak wychodzę z siebie.Wczoraj powiedziały,że mam przyjsc jutro to napiszemy reklamacje i żądanie nowego telefonu.Tylko ile to wszytsko będzie znowu trwało.
Macie jakiś pomysł jak to rozwiązac?
Z góry dziękuje za pomoc
Pozdro
Post:13 lut 2007, 18:18
autor: Osk92
Nie ten dział
Co się popsuło tak z ciekawości
Bo z dawaniem teraz Siemensa do serwisu to loteria

Post:13 lut 2007, 18:22
autor: matikk
Bateria po 4 miesiącach użytkowania trzymała 12 godzin(bez dzwonienia i sms-ów,czasem nawet calej nocy nie wytrzymywał) a od tego zaczął się wieszać i były problemy z oprogramowaniem.
Post:13 lut 2007, 19:53
autor: Pan_telefonik
czy tela masz na abonament ???
tak to napisz pismo do operatora żeby ci zwrucił za abonament
taka opcja tylko w tedy gdy nie masz tela zastępczego
ja na tela oddałem 18,01,07r siemens c75
doczekam aż mi oddają kome z serwisu to pissze pismo
Post:13 lut 2007, 20:27
autor: matikk
Tak mam na abonament.
Post:14 lut 2007, 08:09
autor: Pan_telefonik
dostałeś tel zastępczy?????

Post:14 lut 2007, 10:09
autor: b@sho
borsuk teraz nie daja teli zastepczych

zawsze jest ta sama spiewka ze nia maja. to nie te czasu gdzie dawali jakas kiepska sluchawke, ale mogles dzieki niej miec kontakt ze swiatem...
to moze trwac z 1 miesiac...
Post:14 lut 2007, 10:16
autor: frgt/10
Teraz jest problem bo benq przecież padło ;/ Więc serwis tych telefonów to masakra.
Post:14 lut 2007, 10:20
autor: b@sho
co do serwisowania teoretycznie jest firma ktora sie tego podjela. za serwis telefonów BenQ-Siemens w Polsce odpowiada firma B2X z centralą Niemczech. ale poki co nie maja lokalnego centrum...
Post:14 lut 2007, 10:23
autor: frgt/10
Btw. ponieważ w miarę pasuje do tematu to: kto wie jak można się skontaktować z serwisem nokii w Warszawie. Oddawałem w salonie napraw Vera w Gdyni, trzymali mi nokię tydzień po czym stwierdzili, że jej nie naprawią i odesłali ja do wawy. Teraz pytanie - czy ma ją wciąż ten serwis Vera czy już coś innego? Bo w razie czego chciałbym mieć z nimi kontakt lub sprawdzić sobie stan naprawy online (strona nokii pokazuje, że nie może odnaleźć danego nr imei)
Post:14 lut 2007, 11:39
autor: yo!
serwis nokii w wawie ma swoją stronę na której można sprawdzić na jakim etapie jest urządzenie oddane do reklamacji.
niestety nie podam Ci adresu, ale dam podpowiedź że strona jest niezależna od strony nokii.
i adres pocztowy jest sienna bodajże 73 (jakbyś w googlach sprawdzał)
Post:14 lut 2007, 11:46
autor: frgt/10
Już sprawdziłem - Grupa4cv.com.pl Teraz ciekawe ile potrzymają mój telefon ;(
Post:14 lut 2007, 13:45
autor: D@rio
b@sho pisze:borsuk teraz nie daja teli zastepczych
dają

frgt/10 pisze:Teraz pytanie - czy ma ją wciąż ten serwis Vera czy już coś innego?
ma je któreś z centrów serwisowych Nokii. Albo Sacel albo CRC CommunicAID. Zależy, z którym ten lokalny serwis współpracuje.
yo! pisze: adres pocztowy jest sienna bodajże 73 (jakbyś w googlach sprawdzał)
na Siennej to jest tylko punkt Nokii a nie Centrum Serwisowe.
* *
Autorowi tematu polecam dowiedzieć się, do którego serwisu salon wysłał telefon. Oni to napewno wiedzą. Następnie, tam się z Nimi kontaktować i monitorować stan naprawy.
Post:14 lut 2007, 13:56
autor: b@sho
D@rio tak do tego z tym dawaniem tela zastepczego, to w jakich sytuacjach daja

za ile trzeba miec abonament

itd. bo ja jak potrzebowalem swego czasu taki tel to go nie uzyskalem... znajomi tez mieli problem... dawno temu to pamietam jak kumpel dostal bosha jak mu nokia padla, ale teraz to ciezko. zawsze jest ze "nie ma..."
Post:14 lut 2007, 13:58
autor: D@rio
b@sho pisze:D@rio tak do tego z tym dawaniem tela zastepczego, to w jakich sytuacjach daja
w sytuacji reklamacyjnej. Salon firmowy przeważnie zawsze da Ci telefon zastępczy. Podobnie z autoryzowanymi serwisami np. Nokii.
Post:14 lut 2007, 14:01
autor: b@sho
D@rio pisze:w sytuacji reklamacyjnej
hmmm... czyli powinienem sie z nimi wyklocac o ten tel

bo mi wtedy nie dali, a moj chcieli zabrac na 14dni... dobrze ze w autoryzowanym serwisie zrobi go w dzien
Post:14 lut 2007, 14:04
autor: D@rio
b@sho pisze:hmmm... czyli powinienem sie z nimi wyklocac o ten tel
ja tam nie wiem, jak chcesz to się kłóć. Wiem jaka jest sytuacja w Lublinie i wiem też że ostatnio nawet SF Plus'a specjalnie dokupywał telefony na cele "zastępcze". Były to Nokie 1600. Kilka sztuk, ale zawsze.
Ja nigdy nie miałem problemów z telefonem zastępczym. Zawsze dostałem

Post:14 lut 2007, 14:17
autor: Prometo
Odnośnie tych telefonów zastępczych to obiło mi się o uszy, że weszło jakieś rozporządzenie, że operatorzy muszą na czas naprawy udostępnić abonentowi telefon zastępczy.
Post:14 lut 2007, 15:45
autor: piwosz
ja na przyklad slyszalem ze jak sie jest w klubie nokii to ma sie pierwszenstwo do tela zastepczego, ale ile w tym prawdy i na jakiej zasadzie to sie odbywa...

niewiem...
Post:14 lut 2007, 16:35
autor: D@rio
piwosz, tak, to prawda. Trzeba mieć tylko kartę identyfikacyjną NOKIA.