Strona 1 z 1

[T-Mobile] Problem z działaniem VoWiFi i VoLTE w ostatnim miesiącu

Post:16 sty 2023, 08:49
autor: Mitarr
Mniej więcej od grudnia mam problem z VoWiFi i VoLTE w T-Mobile na kartę.
W losowych momentach w ciągu doby gubi mi VoWiFi i VoLTE jednocześnie i jedynym rozwiązaniem jest restart smartfona po którym zazwyczaj wszystko wraca do normy.
Przed restartem możliwe są jedynie rozmowy przez 2G/3G.

Do grudnia nie miałem nigdy żadnego problemu z VoWiFi i VoLTE w T-Mobile i zastanawiam się czy to wina sieci czy tego, że w okolicach listopada / grudnia mój smartfon Samsung S22 Ultra 5G zaktualizował się do Androida 13.

Miał ktoś jeszcze w ostatnim czasie takie problemy w T-Mobile ?

Re: [T-Mobile] Problem z działaniem VoWiFi i VoLTE w ostatnim miesiącu

Post:16 sty 2023, 10:35
autor: koszalineo941268
Jaki konkretnie masz model telefonu?

Re: [T-Mobile] Problem z działaniem VoWiFi i VoLTE w ostatnim miesiącu

Post:16 sty 2023, 18:41
autor: kondziel
Tak jak pisałem w innym wątku, ja zauważyłem chwilowe rozłączanie VoLTE, potem "tylko połączenia alarmowe", czyli kompletne wyrzucenie z sieci i po chwili powrót do VoLTE. Całość trwa 10-15 sek. Zdarzyło mi się to 2-3 razy i zawsze przy przemieszczaniu się, także pieszo w ostatnim miesiącu.

Re: [T-Mobile] Problem z działaniem VoWiFi i VoLTE w ostatnim miesiącu

Post:16 sty 2023, 19:13
autor: Mitarr
Tak, że mi gubi całkowicie sieć to nie miałem, mi się zdarza gubienie VoLTE/VoWiFi gdy smartfon leży sobie w domu albo w pracy, podnoszę go a tu brak możliwości rozmowy poza 3G/2G.

Re: [T-Mobile] Problem z działaniem VoWiFi i VoLTE w ostatnim miesiącu

Post:17 sty 2023, 07:47
autor: mariusz9a
Mitarr pisze:Do grudnia nie miałem nigdy żadnego problemu z VoWiFi i VoLTE w T-Mobile i zastanawiam się czy to wina sieci czy tego, że w okolicach listopada / grudnia mój smartfon Samsung S22 Ultra 5G zaktualizował się do Androida 13.
Kolejna aktualizacja tego nie naprawiła? Też tak miałem po aktualizacji do Androida 13 na S21+, ale kolejna aktualizacja rozwiązała problem i aktualnie wszystko wróciło do normy.

Re: [T-Mobile] Problem z działaniem VoWiFi i VoLTE w ostatnim miesiącu

Post:17 sty 2023, 09:32
autor: Mitarr
mariusz9a pisze:
17 sty 2023, 07:47
Mitarr pisze:Do grudnia nie miałem nigdy żadnego problemu z VoWiFi i VoLTE w T-Mobile i zastanawiam się czy to wina sieci czy tego, że w okolicach listopada / grudnia mój smartfon Samsung S22 Ultra 5G zaktualizował się do Androida 13.
Kolejna aktualizacja tego nie naprawiła? Też tak miałem po aktualizacji do Androida 13 na S21+, ale kolejna aktualizacja rozwiązała problem i aktualnie wszystko wróciło do normy.
Niestety, aktualnie posiadam styczniową aktualizację i ostatnio mi się to zdarzyło 2 dni temu w domu.

Re: [T-Mobile] Problem z działaniem VoWiFi i VoLTE w ostatnim miesiącu

Post:17 sty 2023, 09:38
autor: mariusz9a
To obawiam się że nie pozostaje nic innego jak przywrócenie telefonu do ustawień fabrycznych :-/ Uważam że problem leży po stronie telefonu bo miałem identycznie po aktualizacji do Androida 13. Ale zanim wkopiesz się w mozolny i niezbyt przyjemny "reset" telefonu, to upewnij się na innym telefonie czy czasami jednak w Twoim przypadku problem nie leży po stronie sieci/karty SIM.