DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.

Moderator: Moderatorzy

 #1141802  autor: Mitarr
 16 sty 2023, 08:49
Mniej więcej od grudnia mam problem z VoWiFi i VoLTE w T-Mobile na kartę.
W losowych momentach w ciągu doby gubi mi VoWiFi i VoLTE jednocześnie i jedynym rozwiązaniem jest restart smartfona po którym zazwyczaj wszystko wraca do normy.
Przed restartem możliwe są jedynie rozmowy przez 2G/3G.

Do grudnia nie miałem nigdy żadnego problemu z VoWiFi i VoLTE w T-Mobile i zastanawiam się czy to wina sieci czy tego, że w okolicach listopada / grudnia mój smartfon Samsung S22 Ultra 5G zaktualizował się do Androida 13.

Miał ktoś jeszcze w ostatnim czasie takie problemy w T-Mobile ?
Ostatnio zmieniony 16 sty 2023, 10:53 przez Mitarr, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1141850  autor: kondziel
 16 sty 2023, 18:41
Tak jak pisałem w innym wątku, ja zauważyłem chwilowe rozłączanie VoLTE, potem "tylko połączenia alarmowe", czyli kompletne wyrzucenie z sieci i po chwili powrót do VoLTE. Całość trwa 10-15 sek. Zdarzyło mi się to 2-3 razy i zawsze przy przemieszczaniu się, także pieszo w ostatnim miesiącu.
 #1141872  autor: mariusz9a
 17 sty 2023, 07:47
Mitarr pisze:Do grudnia nie miałem nigdy żadnego problemu z VoWiFi i VoLTE w T-Mobile i zastanawiam się czy to wina sieci czy tego, że w okolicach listopada / grudnia mój smartfon Samsung S22 Ultra 5G zaktualizował się do Androida 13.
Kolejna aktualizacja tego nie naprawiła? Też tak miałem po aktualizacji do Androida 13 na S21+, ale kolejna aktualizacja rozwiązała problem i aktualnie wszystko wróciło do normy.
 #1141876  autor: Mitarr
 17 sty 2023, 09:32
mariusz9a pisze:
17 sty 2023, 07:47
Mitarr pisze:Do grudnia nie miałem nigdy żadnego problemu z VoWiFi i VoLTE w T-Mobile i zastanawiam się czy to wina sieci czy tego, że w okolicach listopada / grudnia mój smartfon Samsung S22 Ultra 5G zaktualizował się do Androida 13.
Kolejna aktualizacja tego nie naprawiła? Też tak miałem po aktualizacji do Androida 13 na S21+, ale kolejna aktualizacja rozwiązała problem i aktualnie wszystko wróciło do normy.
Niestety, aktualnie posiadam styczniową aktualizację i ostatnio mi się to zdarzyło 2 dni temu w domu.
 #1141878  autor: mariusz9a
 17 sty 2023, 09:38
To obawiam się że nie pozostaje nic innego jak przywrócenie telefonu do ustawień fabrycznych :-/ Uważam że problem leży po stronie telefonu bo miałem identycznie po aktualizacji do Androida 13. Ale zanim wkopiesz się w mozolny i niezbyt przyjemny "reset" telefonu, to upewnij się na innym telefonie czy czasami jednak w Twoim przypadku problem nie leży po stronie sieci/karty SIM.