DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.

Moderator: Moderatorzy

 #1139838  autor: bxx1
 15 gru 2022, 08:23
A coś więcej na ten temat tej aplikacji??Nie moge jej nigdzie znaleźć...
 #1139848  autor: kacperek_z
 15 gru 2022, 11:48
Opiszę w skrócie poszczególne kroki wymagane do uruchomienia EpdgTestApp i zmiany progów RSSI:

0. Wymaganie wstępne: telefon Samsung z Androidem w wersji 12 z pełnym One UI, umożliwiającym uruchomienie Mojego sejfu (telefony z One UI Core odpadają) — jeżeli po aktualizacji do 13, trzeba wykonać downgrade Odinem
1. Założenie kont AllianceX Shield oraz Discord na grupie AllianceX, uzyskanie dostępu do kanału shieldpro (wszystko jest na ich stronie, wystarczy wpisać w Google)
2. Wykonanie instrukcji w podpiętej wiadomości na kanale shieldpro i uruchomienie Alliance Shield Rebirth
3. W Alliance Shield Rebirth: App Manager -> szukajka i wpisać "EpdgTestApp" -> wybrać tę aplikację -> Activities -> Smart Epdg Test -> Open
4. W Smart Epdg Test: trzy kropki -> Settings -> Wifi RSSI A zmienić np. na proponowane -85 i wcisnąć Set, a Wifi RSSI B na -95 i Set

Powinno zadziałać. Z tym, że radzę mocno uważać, bo coś skiepścić tutaj nietrudno, a hard resetu chyba wolałby każdy uniknąć :wink:
 #1141366  autor: e8root
 10 sty 2023, 17:33
Na LG V30 i Funbox 6 mam stabilne VoWIFI.
Nawet chyba działa z SMSami bo mam ikonkę VoWIFI SMS a same SMSy dochodzą i to natychmiast.

Jedyny problem jaki miałem to ręczne wmuszenie w telefon usług IMS ponieważ mój telefon nie znajduje się na magicznej liście obsługiwanych telefonów. Dzwoniłem też do supportu gdzie podobno aktywowali usługę VoLTE ale powiedzieli też że może się samoczynnie wyłączyć jak nie mam telefonu z ich listy... no cóż, jak do tego dojdzie będę walczył bo telefon ewidentnie wszystko obsługuje.

W Funboxie mam włączone 2.4 i 5GHz na tym samym SSID. Dla 2.4GHz nie miałem szerokiego kanału 40MHz ale z nim też działa... w sumie to czy 2.4GHz czy 5GHz to nie powinno mieć znaczenia bo przez "WIFI" raczej rozumie się tutaj po prostu jakiekolwiek TCP/IP.

Sprawdziłem czy w ustawieniach UPnP pokazuje jakieś używane przez telefon porty i wychodzi że VoWIFI nie wymaga/używa UPnP.

Jedyne co przychodzi mi do głowy co mogłoby powodować problemy to jakiś firewall. Szybkie google i znalazłem że dla VoWIFI w Orange muszą być otwarte porty 500 i 4500.