DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.

Moderator: Moderatorzy

 #1109913  autor: szefo1992
 12 sty 2021, 20:50
Cześć,

09.11 złożyłem wniosek o przeniesienie trzech numerów z abonamentu w Orange do prepaid Play.

Zgodnie z informacją otrzymana smsem przeniesienie miało nastąpić 05.01. Niestety poprawnie działa tylko jedna karta SIM, na pozostałych nie ma zasięgu.

Z informacji uzyskanych od pracownika Orange (dział utrzymania usług multimedialnych i abonenckich) wiem, że wszystkie trzy numery zostały poprawnie wyłączone w Orange. Problem jest ewidentnie z Play.

Czy jest tu ktoś na podobnym stanowisku pracujący w Play kto mógłby sprawę pchnąć do przodu? Od tygodnia nie mam telefonu
 #1109951  autor: klaudia123
 13 sty 2021, 13:55
szefo1992 pisze:
12 sty 2021, 22:38
Otwarte zgłoszenie. Nic więcej nie mogą zrobić. Od tygodnia ta sama śpiewka.
hmm
https://www.uke.gov.pl/kontakt/

Tydzień czekasz? Oni Ci załatwią w 2-3dni...
O ile PLAY nie pomieszał kart sim, czyli numery aktywowały się na innych kartach niż ty masz w ręce, UKE Ci sprawę załatwi.
Napisz do nich jasno, krótko, jaki numer, daty, numery zgłoszeń, jakie otrzymałeś karty sim - ich numery seryjne.
Mają 24h na MNP, a nie kilka dni, ok, błędy się zdarzają, ale po co masz czekać w kolejce jako kolejne zgłoszenie?
Koresponduj poprzez e-mial z UKE. Oni mają osobną komórkę od MNP i kontakt do Operatora bezpośrednio.
 #1109973  autor: maciejnet
 13 sty 2021, 18:45
Pomoc ze strony UKE jest dopiero po zakończonym postępowaniu reklamacyjnym. Jak napiszesz wcześniej to usłyszysz to samo co Ci napisałem. Generalnie ciśnij BOK bo sprawa jest do załatwienia od ręki. Tylko tikety długo wiszą w systemie. I nie ma komu zająć się sprawą.