DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.

Moderator: Moderatorzy

 #1107545  autor: Remington
 02 gru 2020, 17:28
Ibiszek pisze:
02 gru 2020, 12:59
Umowa podpisana i wiąże mnie do sierpnia 2020 niestety :/
Ogólnie poza ceną i zasięgiem w miejscach gdzie nie miałem zasięgu to zmiana z Orange na minus ( Orange przy przedłużeniu proponowała bardzo kiepskie warunki).

Obawiam się, że nieco dłużej.

Możesz zaczekać aż wprowadzą VoLTE i WiFiCalling, ewentualnie rozważyć zerwanie umowy jeśli kwota ulgi nie była zbyt duża, a problem jest dokuczliwy.

Co do Orange to obawiam się, że zrobiłeś ograniczony reaseach, bo Flex pewnie by Ci podpasował.
 #1107547  autor: piotrzet
 02 gru 2020, 17:32
Co jak co ale sierpień 2020 to był kilka miesięcy temu ;)

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #1107556  autor: kozien70
 02 gru 2020, 18:39
Remington pisze:
02 gru 2020, 17:28
Co do Orange to obawiam się, że zrobiłeś ograniczony reaseach, bo Flex pewnie by Ci podpasował.
Albo nju w duetach.
 #1107633  autor: mkkot
 03 gru 2020, 23:05
Virgin to teraz też Play. Może spróbuj złożyć reklamację i poproś o przeniesienie do Play albo na platformę Play skoro tam nie było problemu?

Swoją drogą abonament, kiedy można mieć to samo na kartę taniej i bez zobowiązań?
 #1107635  autor: Remington
 03 gru 2020, 23:25
Virgin to wciąż nie Play, choć poprosić nie zawadzi. Szanse oceniam jednak jako znikome, trzeba byłoby zaangażować ludzi w obu firmach, przekazywać dane (konieczna osobna zgoda) itd. Dla klienta VIP może nie byłoby z tym problemu.
 #1107639  autor: Ibiszek
 04 gru 2020, 06:20
Remington pisze:
03 gru 2020, 17:34
Jaką masz kwotę ulgi w umowie?
Ulga 696zł.
Na VM przeważyło też, że potrzebowałem 3 numerów i za te 3 płace niecałe 60zł.
I dodatkowo internet mobilny z ulga też sprzyjał na korzyść.
Mój błąd, że patrzyłem tylko na opcje abonamentu.
 #1107640  autor: Remington
 04 gru 2020, 07:20
Mówi się, że chytry dwa razy traci, ale czy klienta wybierającego tanią ofertę można nazwać chytrym? Gdybyś zerwał umowę przed czasem, będziesz musiał zapłacić karę 29 zł za każdy miesiąc jaki pozostał do września 2022. Może warto się przemęczyć, a jeśli sytuacja będzie naprawdę dramatyczna to wtedy zapłacić i uciec gdzie indziej. Ewentualnie może nadarzy się okazja legalnego rozwiązania umowy gdy będą przenosić klientów z VM do Play, choć wątpię.
 #1107641  autor: forum_tg
 04 gru 2020, 07:53
Ja bym nie odpuszczał, przygotowałbym gotowca i co kilka dni, gdy stwierdzisz problem jak opisałeś: żona zasięg ma, a Ty nie, pisał reklamację z kopią do UKE. Zaznacz w treści że to Reklamacja! mają do 30 dni na odpowiedź. Jeżeli będzie gorzej, będziesz miał potwierdzenie że informowałeś ich o problemie. Po "n-tej" reklamacji może się coś zmienić. Może się uda, że Operator nie odpisze w przeciągu 30 dni ;D ! W każdej reklamacji żądaj przemienienia numerów do Play jako zadośćuczynienia za problemy z winy Operatora!
 #1107712  autor: PawlusG
 05 gru 2020, 12:25
Ibiszek pisze:
04 gru 2020, 06:20
Na VM przeważyło też, że potrzebowałem 3 numerów i za te 3 płace niecałe 60zł.
I dodatkowo internet mobilny z ulga też sprzyjał na korzyść.
Mój błąd, że patrzyłem tylko na opcje abonamentu.
Mama ma numer w VM i poza korzystną ofertą za 9 zł niczym się nie wyróżnia. W porównaniu do Play, sieć jest bardzo problematyczna. W Plush też byś miał 3 numery za 60 zł, na dodatek z umową na czas nieokreślony. Siostra ma tam numer już kilka lat i jest zadowolona, minus to oczywiście brak VoLTE, czy VoWiFi. Jednak brak tych technologii jest do przełknięcia w stosunku do tego, jakie są problemy w VM ze zwykłymi połączeniami.

:)
 #1107732  autor: Remington
 05 gru 2020, 16:55
Reklamacje z kopią do UKE? Co UKE obchodzi jakaś reklamacja poza procedurami i wnioskami? Nic.

Częste reklamacje warto pisać, nawet po każdej takiej sytuacji, może da się w ten sposób wymęczyć możliwość wcześniejszego rozwiązania umowy.

Rzecz w tym, że to trudno będzie udowodnić, iż miało się pełny zasięg i mimo to było powiadomienie o nieodebranym połączeniu. Listę powiadomień sprawdzą, ale zapewne będą zwalać na słaby sygnał w danym miejscu, a że w budynku itd., standardowe formułki operatorów, że to sieć mobilna itd. itp.
 #1107832  autor: Ibiszek
 07 gru 2020, 12:20
PawlusG pisze:
05 gru 2020, 12:25
Ibiszek pisze:
04 gru 2020, 06:20
Na VM przeważyło też, że potrzebowałem 3 numerów i za te 3 płace niecałe 60zł.
I dodatkowo internet mobilny z ulga też sprzyjał na korzyść.
Mój błąd, że patrzyłem tylko na opcje abonamentu.
Mama ma numer w VM i poza korzystną ofertą za 9 zł niczym się nie wyróżnia. W porównaniu do Play, sieć jest bardzo problematyczna. W Plush też byś miał 3 numery za 60 zł, na dodatek z umową na czas nieokreślony. Siostra ma tam numer już kilka lat i jest zadowolona, minus to oczywiście brak VoLTE, czy VoWiFi. Jednak brak tych technologii jest do przełknięcia w stosunku do tego, jakie są problemy w VM ze zwykłymi połączeniami.
Plush akurat odpadał bo w pewnych miejscach gdzie bywam to nie ma zasięgu ;/
teraz widzę, że popełniłem błąd patrząc tylko na abonament ;/
trudno niestety ale chciałbym korzystać w pełni z tego co mam w umowie a tu niestety są pewne problemy.
 #1108664  autor: mkkot
 23 gru 2020, 22:47
Opisz szczegółowo problem, porównaj z Play, podaj przykłady niedoszłych połączeń, napisz jakie masz żądania i wyślij reklamację. Jeśli odpowiedź będzie negatywna, pisz skargę do UKE.