Strona 1 z 1

[T-Mobile] Brak możliwości włączenia przekierowania

Post:21 lis 2020, 21:45
autor: roswell889
Witam,

od wczoraj mam problem z włączeniem przekierowań wszystkich połączeń w Galaxy J3 (2017), sieć T-Mobile.
Do wczoraj każdorazowo robiłem to kodem *21*numer_telefonu#, a wyłączałem z okna powiadomień
Wczoraj powiadomienie o aktywnym przekierowaniu nie było już widoczne,
a udało się je deaktywować dopiero przekładając kartę SIM do innego telefonu

Aktualnie połączenia działają poprawnie, ale przekierowania nie da się ponownie uruchomić.
W wypadku robienia tego z menu "Połaczenia głosowe" pojawia się komunikat "Nie można odczytać danych Wystąpił błąd. Sprawdź kartę SIM lub połączenie sieciowe..."

W wypadku uruchomienia kodu MMI z kolei pojawia się komunikat "Przekazywanie połaczeń bezwarunkowo dla wszystkich usług podstawowych. Problem z połączeniem lub błędny kod MMI.

Restart a potem reset telefonu nie pomógł.

Właśnie przełożyłem kartę SIM do Pixel 2 i dalej nie działa.
W menu Przekierowanie połączeń" "nieoczekiwana odpowiedź z sieci"
Kodem: "Przekierowanie połączen. Problem z połączeniem lub błędny kod MMI"

Ma ktoś pomysł co dalej, coś sie w T-Mobile zmieniło?
Dzięki

Re: [T-Mobile] Brak możliwości włączenia przekierowania

Post:08 maja 2021, 14:27
autor: robi250
Witam. Podbijam temat. Mam ten sam problem. Czy rozwiązałeś swój problem ?

Re: [T-Mobile] Brak możliwości włączenia przekierowania

Post:31 maja 2021, 11:16
autor: horas
Miałem ten sam problem.
Pomógł kontakt z BOA, zrobili to zdalnie po czym sam mogłem aktywować i dezaktywować przekierowania. Wygląda na to, że klienci T-mobile mają zablokowaną możliwość przekierowania własnego numeru.