DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
  • Strona 146 z 210
  • 1
  • 144
  • 145
  • 146
  • 147
  • 148
  • 210
 #1143296  autor: f0ku5
 07 lut 2023, 23:21
3G pisze:
07 lut 2023, 22:21
Zainteresowałbym się telefonem. Ja nie zauważyłem takich problemów w Warszawie.
To ani nie telefon, ani nie obciążenie sieci. Pojawiło się nagle.
Internet nie zwalnia tylko po prostu w 100% zanika żeby za chwilę wrócić do pełnej prędkości. I tak w kółko. Zresztą nie tylko ja mam ten problem.
U mnie telefon nie spada do 3G.
 #1143303  autor: mariusz9a
 08 lut 2023, 07:44
bxx1 pisze:Chwilowe zamrożenie sesji mam to samo dokladnie w Krakowie.Internet zanika całkowicie na chwilę.Oferta GO.
Mam to samo (GOP, sieć Huawei). Pisałem o tym na forum jakiś rok temu. Było tak na moim "testowym" numerze T-Mobile, jak i na moim głównym numerze, przeniesionym z innej sieci (problemem nie jest karta SIM). Ale od kilku miesięcy jest i tak lepiej... U mnie wygląda to tak, że na kilka/kilkanaście sekund zanika transmisja danych (ikonka jest, strzałeczki mrugają i nic - wszystko stoi) po czym, telefon tak jakby sam restartuje dane komórkowe (kiedyś nie resetował i robiłem to ręcznie, po którejś aktualizacji zaczął restartować sam) i po ponownym zalogowaniu do LTE/5G działa ok. Zdarza się to ok 1-3 razy na dobę o zupełnie losowych porach. Ale tak jak wspominałem ostatnio już dość rzadko :-)
 #1143306  autor: bxx1
 08 lut 2023, 08:01
Tak twierdzą że słuchawka do wymiany...ale na innych jest to samo.To jest losowo dokładnie.Na orange/plus/play nic takiego niema testuje wszystkich opów i tylko w T jest taki problem.Zastanawialem sie nad abo z no limit ale w takim wypadku niema sensu jeśli to występuje też w abo.Ps.ale w zeszłym roku tego nie było a i jak byłem poza krk też tego nie stwierdzilem.Bardzo dziwne wychodzi że nie we wszystkich lokalizacjach.i jeszcze jedna sprawa T po tym jak zaczął wprowadzać no limity i gigabajty rozdawać w GO , przytkał sie w moich lokalizacjach.Teraz zdecydowanie Orange lepiej śmiga...mimo ze we free tyle neta rozdają...
 #1143309  autor: maniek357
 08 lut 2023, 08:22
Na wsi u rodziny "opiekuję się" routerem z kartą T-Mobile i od jakiegoś czasu też się pojawił problem zawieszania transmisji. Lokalizacja pod Białymstokiem. Ostatnio jak byłem, to w ciągu godziny były 3 zacinki (to akurat jakieś apogeum było, z relacji słyszałem o kilku zacinkach w ciągu dnia). Pomagał tylko restart routera. Przeniosłem router w inne miejsce (aby łapał sygnał ze stacji Orange, a nie T-Mobile) i się poprawiło (choć nie wiem na jak długo). Już myślałem, że router się kończy, ale czytając posty o problemach dochodzę do wniosku, że to problem z siecią... Chyba spróbuję kartę SIM wymienić.
 #1143310  autor: krychu3
 08 lut 2023, 08:29
Od końca września codziennie po kilka razy na dzień mrozi mi sesję(nie ma internetu nie ma strzałki przychodzącej przy zasięgu,a mogę dzwonić po volte bo działa IMS) w Orange Free na kilku różnych numerach i urządzeniach dzieje się to samo, nie wraca połączenie do auto resetu poł lub szybciej muszę ręcznie samolotowym. Napisałem z pięć zgłoszeń pozamykali i dalej dzieje się to samo.
 #1143312  autor: Mixiorek
 08 lut 2023, 08:46
babciagienia1p pisze:
07 lut 2023, 22:27
W tej gorszej lokalizacji mam dokładnie tak jak opisał to @Mixiorek.

Opisany przez mnie problem dotyczył apki radia 357. Obecnie po tym zrobili aktualizację do wersji 2.0/2.1 jest bajka.

Jednak moim zdaniem coś jest na rzeczy z siecią. Też odnotowuję mrożenie transmisji danych. Coś czego w TM nie było. Za to było w Orange.
Ilość użytkowników? Wątpię.

https://www.speedtest.net/result/i/3214933873.png
 #1143314  autor: Karlos20
 08 lut 2023, 08:54
Coś mogli skopać w konfiguracji sieci, możliwe, że jest to powiązanie z akcją wyłączenia / ograniczenia dostępu do zasięgu 3G T-Mobile.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1143315  autor: f0ku5
 08 lut 2023, 09:05
Też mi się tak wydaje ponieważ zbiegło się to w czasie z początkiem wyłączania 3G.
Najciekawsze jest to, że właśnie 3G działa wszędzie idealnie, problemy są u mnie na LTE i 5G. Dodatkowo nie jest to parę razy na dzień tylko dosłownie co parędziesiąt sekund.
Działa to ogólnie w ten sposób - mam neta 30 sekund, nie mam neta 30 sekund, mam neta 30 sekund i tak w kółko.
Ostatecznie na S22+ działam na 3G tracąc VoLTE, bo inaczej się nie da...

Jeżeli szybko coś z tym nie zrobia to będę się starał rozwiązać umowę.
 #1143316  autor: Karlos20
 08 lut 2023, 09:19
U mnie zauważyłem brak wjazdu do 3G (można to ręcznie wymusić, ale to nie takie proste). Telefon, który nie wspiera IMSa od T z LTE/5G ucieka do 2G rozłączając neta przy połączeniu głosowym.
A przy LTE mrozi transmisję po nieokreślonej ilości danych. Na razie kłopot zauważyłem w ofercie na kartę, przetestuje też sytuacja dla abonamentu "nielimitowanego".

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1143317  autor: maniek357
 08 lut 2023, 09:32
@Karlos20 Jeśli piszesz o Malborku, to od dwóch dni nie powinieneś mieć już 3G - wg planu 6.02 mieli wyłączyć. Z tego, co ludzie piszą, to są kilkudniowe poślizgi, a utrudniony dostęp do 3G, to już zapowiedź rychłego jego wyłączenia.
 #1143318  autor: dominikm27
 08 lut 2023, 09:33
Problem od dawna występuje w TM. Raz częściej (2-3 razy dziennie) raz rzadziej, (raz na tydzień). Jest to ewidentnie wina sieci, u mnie występował na kilkunastu modelach telefonów z wyższej półki. I nawet teraz na S23 Ultra też się pojawił raz czy dwa a telefon mam od kilku dni. Taki jest już urok T-Mobile i nie pomoże tu nic co można zrobić po stronie użytkownika. Sprawdzone.
 #1143320  autor: f0ku5
 08 lut 2023, 09:42
Ja mam wrazenie, że różne osoby piszą o różnych sprawach ;)
Zamrażanie transmisji danych to coś, co znam, ale na szczęście od dawna nie widziałem w żadnej sieci. U mnie i u paru znajomych jest natomiast problem z jakimkolwiek używaniem internetu LTE/5G, co opisałem w poprzednim poście. Nawet TM potwierdził problem stwierdzając, że naprawia usterkę do 28.02 i bezproblemowo dając rabat do faktury.
 #1143321  autor: mariusz9a
 08 lut 2023, 09:46
To u mnie wygląda to tak, jak opisywałem to już w maju 2021 (wklejam cały post):
mariusz9a pisze:
05 maja 2021, 09:18
surface123 pisze:A teraz mam ciągle błąd w zarządzaniu , nie da się wejść w usługi dodatkowe :/

Mam: "wystąpił nieoczekiwany błąd"
To ja chyba też mam takiego pecha - oglądam ten komunikat przynajmniej raz dziennie.

Natomiast przy okazji podpytam o coś innego (ale niekoniecznie może to dotyczy typowo taryfy GO, którą aktualnie mam ją aktywną). Czy u Was też transmisja danych w T-Mobile się przytyka? Chodzi o taką sytuację, że transmisja danych działa prawidłowo (transfery 50-150 Mb/s) po czym nagle wszystko muli - nie da się wykonać nawet speedtestu, strony wczytują się kilka minut, transfer przy ściąganym pliku spada do zera, pingi (o ile uda się sprawdzić) wzrastają do ponad 0,5s. I po kilku/kilkunastu minutach (bez jakiejkolwiek mojej ingerencji w resetowanie terminala itp) wszystko wraca do normy. Dzieje się tak we wszystkich lokalizacjach w jakich przebywam, także nie jest to problem jakiegoś konkretnego nadajnika, a także dzieje się to o różnych porach, niezależnie czy to rano, południe, wieczór czy noc (całe szczęście nie dzieje się to zbyt często...). Na telefonie z abo nie mam jak sprawdzić - to służbówka gdzie raczej z neta nie mogę zbytnio pokorzystać ;-) Aha - nie jest to wina telefonu. Przed zgłoszeniem chce wybadać temat czy tylko ja tak mam czy może to większy problem. A może jest ktoś z woj. śląskiego i się wypowie czy też ma takie jaja? ;-) A może ta sieć tak ma i mnie blokuje jak zaczynam przesyłać większą ilość danych :roll:
viewtopic.php?f=22&t=130911&start=375

Natomiast tak jak pisałem wcześniej - aktualnie telefon sam po kilku/kilkunastu sekundach restartuje transmisję danych i po ponownym zalogowaniu wszystko śmiga normalnie. no i całe szczęście aktualnie problem występuje na prawdę bardzo sporadycznie, ale raz na kilka tygodni nadal się zdarza. Nie ma on kompletnie nic wspólnego z przeciążeniem sieci.
 #1143325  autor: mariusz9a
 08 lut 2023, 10:23
Wychodzi na to, że problem cały czas jest i ciągnie się miesiącami... Występuje u jednych bardziej a u innych mniej intensywnie :-] Pod tamtym postem z 2021 roku też kilka osób potwierdziło że też tak ma :-] Myślę że część ludzi nie używających transmisji bardzo intensywnie może nawet nie wiedzieć że problem jest (w końcu nikt nie kopiuje internetu przez 24h, więc jest szansa że nie wstrzela się w felerny moment "zawieszania" sieci). Moje zgłoszenie też zostało zamknięte, ale ja już nie pamiętam co oni tam wypisali. W każdym razie mniej więcej od wakacji 2022 jest lepiej (albo wcale nie jest lepiej tylko po prostu nie trafiam na pechowe "zawiechy").
 #1143327  autor: Mixiorek
 08 lut 2023, 10:30
Tak, mogę potwierdzić. Przy Fake5G to był/ jest standard w TMobile. M.in. dlatego nie korzystam. Nijaka wartość dodana i jeszcze mrożenie sesji.

f0ku5
Masz aktywne fake 5G? Wyłącz to w cholerę albo zmień ustawienia w telefonie by pomijać DSS.

https://www.speedtest.net/result/i/3214933873.png
  • Strona 146 z 210
  • 1
  • 144
  • 145
  • 146
  • 147
  • 148
  • 210
  • 1
  • 144
  • 145
  • 146
  • 147
  • 148
  • 210