DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.

Moderator: Moderatorzy

  • Strona 162 z 191
  • 1
  • 160
  • 161
  • 162
  • 163
  • 164
  • 191
 #1147518  autor: surface123
 11 kwie 2023, 08:45
patrix-83 pisze:
11 kwie 2023, 08:26
Można już włączyć kodem *101*11*1327# VOLTE i VOWIFI w FONIA bo dziś to zrobiłem przypadkiem i w/w usługi działają prawidłowo i się załączyły jak w normalnym Plusie :) :) :)

Prawdopodobnie w/w usługi działają już we wszystkich MVNO Plusa tylko Plus oficjalnie o tym nie informuje. Oficjalnie przyznał się tylko do Lajt Mobile.

Nie wiem też czy na Lycamobile PL będzie się dało włączyć w/w usługi bo to inny rodzaj MVNO Plusa mający swój system bilingowy.

    SPRAWDZAJCIE INNE MVNO PLUSA

Na Lyca- kiedy próbowałem ( już po wejściu kodów ) i niestety nie zadziałało
 #1147522  autor: Karlos20
 11 kwie 2023, 09:42
Lyca ma inny system billingowy, niezwiązany z Plusem, kod na IMSa nie działa w Klucz Mobile.

🌟To już 14 rok na Forum TELEPOLIS.PL - wielkie dzięki za ten czas i nadal służę pomocą! Pozdrawiam🔥
 #1147708  autor: kozien70
 13 kwie 2023, 15:10
Taka uwaga nt. T-mobile w świetle wyłączenia 3G. Nowa aktywacja, abonament prywatny, nowy numer. Wsadzamy kartę do telefonu i co? Usługi VoLTE/VoWiFi domyślnie u operatora wyłączone. Wykonujemy ileś połączeń w 2G, kilka restartów telefonu - nadal nic.
W końcu poddajemy się, aktywacja obydwu usług SMS-em, kolejny restart telefon - VoLTE i VoWiFi zadziałało...
Jaki to kompletny bezsens. Czy te usługi nie mogą być, a w zasadzie czy nie powinny być domyślnie włączone?
 #1147710  autor: iphoneski
 13 kwie 2023, 15:24
Powinny być i teoretycznie są, a w praktyce widziałeś sam. Miałem podobnie, tylko z numerem na kartę a nie abo.
 #1147712  autor: kozien70
 13 kwie 2023, 16:05
A przenosiłeś numer czy miałeś aktywację całkowicie nowego numeru?
Czy karta była w iPhone?
A jeśli tylko android to czy brandowany czy nie?
 #1147713  autor: iphoneski
 13 kwie 2023, 16:39
I jeszcze czy pukałeś w niemalowane, aktywowałeś podczas pełni księżyca i odprawiłeś modły do świętego Korfantego z Wąbrzeźna? Błagam, to powinno działać od strzała na każdym wspieranym urządzeniu po włożeniu do niego karty, a nie taka gra w 1000 pytań.
 #1147738  autor: bogna22
 13 kwie 2023, 23:01
kozien70 pisze:
13 kwie 2023, 15:10
...
Czy te usługi nie mogą być, a w zasadzie czy nie powinny być domyślnie włączone?
A u nich nie jak w Play, pierwsza doba aktywacji to cuda wianki, po północy reset telefonu i działa...
 #1147741  autor: f0ku5
 13 kwie 2023, 23:14
kozien70 pisze:
13 kwie 2023, 16:05
A przenosiłeś numer czy miałeś aktywację całkowicie nowego numeru?
Czy karta była w iPhone?
A jeśli tylko android to czy brandowany czy nie?
Przenoszony, nigdy nie była w iPhone, na początku był A52, obecnie S22+. Oba niebrandowane.
 #1147742  autor: kozien70
 13 kwie 2023, 23:37
bogna22 pisze:
13 kwie 2023, 23:01
A u nich nie jak w Play, pierwsza doba aktywacji to cuda wianki, po północy reset telefonu i działa...
A nie wiem. Nie mieliśmy cierpliwości by poczekać.
 #1147749  autor: mariusz9a
 14 kwie 2023, 07:42
Ja przenosiłem numer z Plusa do T w styczniu 2022 i VoLTE oraz VoWiFi były od razu aktywne po przeniesieniu numeru (tzn od razu... numer przeniósł się w nocy jak spałem, rano jak wziąłem telefon do ręki to był zalogowany do VoWiFi). Telefon Samsung S21+, co ciekawe z Play ;-)

Analogiczna sytuacja u mojej żony - numer przenoszony w sierpniu 2022 też z Plusa do T i też usługi od razu włączone. Telefon to Samsung S10e na czystym sofcie.
 #1147751  autor: Moonoon
 14 kwie 2023, 09:43
Wpadła mi w ręce karta SIM Plusa abonament taryfa na firmę i sobie testuję:
VoLTE musiałem uruchomić SMS-em
VoWiFi nie działa,chyba nie da się SMS-em uruchomić
5G aktywne pierwsze testy prędkości nie zachwycają

Play "ala" 5G
https://www.speedtest.net/result/a/8325716393
 #1147754  autor: mariusz9a
 14 kwie 2023, 09:51
Moonoon pisze:VoWiFi nie działa,chyba nie da się SMS-em uruchomić
Bo w Plusie trzeba włączyć VoWiFi żeby działał tandem VoLTE+VoWiFi.
SMS o treści "WlaczVoWiFi" na numer 2601. Tylko jak wcześniej aktywowałeś samo VoLTE to trzeba je wyłączyć (treść SMSa: "WylaczVoLTE").
Także taki cyrk :wink:
Ostatnio zmieniony 14 kwie 2023, 09:53 przez mariusz9a, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1147757  autor: mariusz9a
 14 kwie 2023, 09:57
7xx654465 pisze:
14 kwie 2023, 09:52
Korzystam aboPLUS-firma, żeby włączyć wifi calling trzeba zadzwonić do BOK i podać kod, PLUS KOD5
Nie trzeba :-) Tzn można też i tak, ale nie trzeba. Łatwiej i szybciej jest zrobić tak jak napisałem we wcześniejszym poście.
A tu link jakby ktoś potrzebował sobie poczytać: LINK
Tylko jeszcze raz zaznaczam, że uruchomienie samego VoLTE zablokuje możliwość aktywacji VoWiFi. Trzeba zrobić tak jak napisałem wcześniej inaczej lipa.
 #1147758  autor: Moonoon
 14 kwie 2023, 10:02
mariusz9a pisze:
14 kwie 2023, 09:51
Moonoon pisze:VoWiFi nie działa,chyba nie da się SMS-em uruchomić
Bo w Plusie trzeba włączyć VoWiFi żeby działał tandem VoLTE+VoWiFi.
SMS o treści "WlaczVoWiFi" na numer 2601. Tylko jak wcześniej aktywowałeś samo VoLTE to trzeba je wyłączyć (treść SMSa: "WylaczVoLTE").
Także taki cyrk :wink:

"WylaczVoLTE" odp. "komenda nieprawidlowa", może to kwestia abonamentu na firmę.

Play "ala" 5G
https://www.speedtest.net/result/a/8325716393
 #1147759  autor: mariusz9a
 14 kwie 2023, 10:12
Nie ma znaczenia czy taryfa dla biznesu czy dla klientów indywidualnych - polecenia są te same. Czyli zaś Plus się zrypał skoro nie przyjmuje polecenia :smt005 Jeszcze bym spróbował zrestartować telefon i jeszcze raz spróbować deaktywować SMSem. Jak nie zadziała to chyba pozostaje zgłosić do BOK :x

EDIT:
Regulamin dla biznesu: KLIK.pdf
 #1147763  autor: Moonoon
 14 kwie 2023, 10:31
Dzięki z pomoc
Jakoś specjalnie mi nie zależy używam jej do testów DATA

Play "ala" 5G
https://www.speedtest.net/result/a/8325716393
  • Strona 162 z 191
  • 1
  • 160
  • 161
  • 162
  • 163
  • 164
  • 191
  • 1
  • 160
  • 161
  • 162
  • 163
  • 164
  • 191