Witam wszystkich,
Nie widzę ustawień VoLTE w Realme 7 5G w sieci T-Mobile, pomimo że kilka dni wcześniej w Plusie działało wszystko znakomicie. Telefon został zakupiony w Plusie, więc domyślam się, że telefon może być "uczulony" na inne sieci, pomimo że nie posiadam w nim żadnych aplikacji systemowych z Plusa (więc raczej nie jest brandowany, chociaż kto wie). Karta Sim (T-Mobile) w innym urządzeniu widzi VoLTE oraz inna karta SIM (z Plusa) widzi w Realme 7 5G także VoLTE, więc wychodzi na to, że ten telefon nie obsługuje VoLTE z kartami SIM z sieci T-Mobile. Macie jakieś pomysły, co można jeszcze zrobić by włączyć VoLTE w tym urządzeniu? Reset do ust. fabrycznych/inny soft lub cokolwiek innego?
Generalnie brak VoLTE nie doskwiera mi aż tak bardzo w postaci gorszej jakości rozmów, a w tym że w trakcie połączenia głosowego nie mam w ogóle połączenia z Internetem, co jest dla mnie mocno niewygodne.
Podczas rozmów z konsultantami z T-Mobile i Plusa dowiedziałem się niewiele. T-Mobile twierdzi, że w każdym urządzeniu (telefonie) spoza sklepu T-Mobile może nie działać ta usługa i jest to normalna rzecz dla nich. W Plusie oznajmili mnie, że oni w żaden sposób nie blokują telefonów wychodzących z ich sklepu i problem leży po stronie obecnego operatora.
Według was da się to urządzenie uratować? Bo trochę szkoda mi tego telefonu, bo jednak całkiem płynnie nadal działa, a szkoda wydawać z 2 klocki w podobnych parametrach na inne urządzenie "tylko" z tego powodu.
Pozdrawiam