Niestety, u mnie nawet ponowne uruchomienie nie daje rezultatów. Nie wiem czy może włączyła się jakaś blokada po stronie konta abonenckiego.
- Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
T-Mobile GO. Dziś nagle Volte i VoWifi zniknęło. Ktoś też tak ma? Czy tylko mi wyłączyli?
U mnie na dwóch kartach sim w T-Mobile GO nadal działa VoLTE i VoWiFimarcin19883 pisze: ↑25 lut 2021, 16:20T-Mobile GO. Dziś nagle Volte i VoWifi zniknęło. Ktoś też tak ma? Czy tylko mi wyłączyli?
https://www.speedtest.net/result/a/9816264223.png
Uruchamiałem te usługi poprzez infolinię w sylwestra. Do dziś (oby jak najdłużej) działa i jedno i drugie. Jedna karta w LG G7 ( tam tylko VoLTE) i Huawei P20 Pro ( VoLTE i VoWiFi)
https://www.speedtest.net/result/a/9816264223.png
Poważnie? A co to ma do rzeczy? Po kiego dezaktywować usługę? To 3G, 4G, 5G czy inne usługi też powinni Ci wyłączać na Twoim koncie jak przełożysz kartę do telefonu który ich nie wspiera? Niech sobie ona jest aktywna na koncie, a że terminal jej nie wspiera to co z tego? Po porostu na tym terminalu usługa nie działa i koniec Przełożysz kiedyś kartę do terminala wspieranego to zadziała. także tutaj się akurat zgadzam z Kryniczanin - jest to bez sensu działanie ze strony operatora.f0ku5 pisze: ↑25 lut 2021, 16:12W moim odczuciu jest to całkowicie normalne, że przy przełożeniu karty SIM do niewspieranego telefonu usługi są deaktywowane. Nie wiem co w tym widzisz chorego. Natomiast oczywiście powinno być tak, że włożenie karty SIM ponownie do obsługiwanego telefonu ponownie te usługi aktywuje. Jeżeli tak nie jest to owszem, fajnie by było to zmienić.Kryniczanin pisze: ↑25 lut 2021, 09:57Człowieku wstajesz rano - masz rozładowany telefon bo zapomniałeś naładować. Przekładasz kartę do starego na 24 godziny a tu cyk Orange deaktywuje Ci podstawowe usługi i każe dzwonić do BOK by je ponownie aktywować po włożeniu do naładowanego już telefonu. To jest według Ciebie normalne? Zacznij myśleć trochę tą głową bo to jest chore.
P.S. Zniesiona manualna akceptacja postów nie oznacza, że masz przyzwolenie na powrót do wycieczek osobistych.
Dawać VoLTE w GO dla wszystkich bo mnie szlag trafi
"W czwartym kwartale zakończył się również proces wdrażania po stronie sieciowej technologii VoLTE dla klientów rynku przedpłaconego. W lutym bieżącego roku technologia ta, która pozwala na realizowanie rozmów telefonicznych z wykorzystaniem sieci LTE, została udostępniona już pierwszej grupie klientów. Klienci abonamentowi mogli skorzystać z VoLTE po raz pierwszy w 2016 roku. Obecnie technologia ta odpowiada za ponad 20% całego ruchu głosowego w sieci. Włączenie VoLTE dla klientów prepaid jest jednym z pierwszych kroków przygotowawczych do wyłączenia sieci 3G przez T-Mobile zaplanowanego na 2023 rok."
https://firma.t-mobile.pl/dla-mediow/ak ... zenia.html
"W czwartym kwartale zakończył się również proces wdrażania po stronie sieciowej technologii VoLTE dla klientów rynku przedpłaconego. W lutym bieżącego roku technologia ta, która pozwala na realizowanie rozmów telefonicznych z wykorzystaniem sieci LTE, została udostępniona już pierwszej grupie klientów. Klienci abonamentowi mogli skorzystać z VoLTE po raz pierwszy w 2016 roku. Obecnie technologia ta odpowiada za ponad 20% całego ruchu głosowego w sieci. Włączenie VoLTE dla klientów prepaid jest jednym z pierwszych kroków przygotowawczych do wyłączenia sieci 3G przez T-Mobile zaplanowanego na 2023 rok."
https://firma.t-mobile.pl/dla-mediow/ak ... zenia.html
https://www.speedtest.net/result/i/3214933873.png
To jest dobre porównanie - wkładasz kartę do Nokii 3310 tej z 2000 roku - operator powinien zdeaktywować 5G, VoLTE, Wifi Calling, GPRS, MMS, HD Voice na łączach (jak się da:-) ) no i dla dobra klienta zabrać pakiet internetowy no bo dopiero od Nokii 3330 była przeglądarka WAP:-)...ale na tej 3330 transmisja była pod CSD z tego co pamiętam:-)Poważnie? A co to ma do rzeczy? Po kiego dezaktywować usługę? To 3G, 4G, 5G czy inne usługi też powinni Ci wyłączać na Twoim koncie jak przełożysz kartę do telefonu który ich nie wspiera? Niech sobie ona jest aktywna na koncie, a że terminal jej nie wspiera to co z tego? Po porostu na tym terminalu usługa nie działa i koniec Przełożysz kiedyś kartę do terminala wspieranego to zadziała. także tutaj się akurat zgadzam z Kryniczanin - jest to bez sensu działanie ze strony operatora.
Zero logiki w takim działaniu jest, jednak niektórym to nie przeszkadza.
Co innego jak urządzenie czegoś nie obsługuje, a co innego jak nieoficjalnym sposobem można się dostać do czegoś co wg operatora powoduje jakieś tam problemy. Pytanie jakie realnie? :O
B7+ B1 + B3 + B20 Orange (QAM256 MIMO 2x2):
https://www.speedtest.net/result/a/6024915549.png
https://www.speedtest.net/result/a/6024915549.png
No ale w czym problem żeby takie urządzenie blokować po stronie sieci ale bez dezaktywacji danej usługi? Żaden problem, tylko trzeba chcieć Ale tutaj chyba ktoś poszedł na łatwiznę i stwierdził że jak zalogujemy się terminalem którego nie wspieramy to wywalamy mu usługi i niech się potem martwi. Trochę głupie podejście...
To Redmi 4a co odpaliłem nie było w żaden sposób "tuningowane" zabrałem ze sobą bo Szajsung A10 się rozładował a chciałem pozbierać logi z Netmonestera bo jechałem na Podkarpacie i ewentualnie jak coś nowego będzie wrzucić na BTS Search...Jak widać w Orange to jest zbrodnia:-) i za karę wyłączamy VoLTE i WIFI Calling.
Jeśli nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniądze jak mówi stare przysłowie - może Orange policzyło, że będą wpływy z połączeń z BOK z własnej sieci bądź z MTR z innych sieci przy ponownej aktywacji...
Abstrakcja??? Chore wizje??? Szaleństwo???
No to młodzi czytajcie
Jakieś 20 lat temu w Idea POP wprowadzono bezpłatną pocztę głosową (w wakacje była promocja pod nazwą POPaki nie płacą) a po wakacjach poczta stała się gratis i tu uwaga Idea miała taki plan biznesowy - włączyli pocztę wszystkim nawet tym co ją wcześniej deaktywowali (jedyny sposób deaktywacji to była rozmowa z BOK pod *22 koszt 1 pln) i Ci znów dzwoni płacąc by wyłączyć pocztę...Milion połączeń to milion złotych...
https://mobtech.interia.pl/komorki/news ... nId,698749
Jeśli nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniądze jak mówi stare przysłowie - może Orange policzyło, że będą wpływy z połączeń z BOK z własnej sieci bądź z MTR z innych sieci przy ponownej aktywacji...
Abstrakcja??? Chore wizje??? Szaleństwo???
No to młodzi czytajcie
Jakieś 20 lat temu w Idea POP wprowadzono bezpłatną pocztę głosową (w wakacje była promocja pod nazwą POPaki nie płacą) a po wakacjach poczta stała się gratis i tu uwaga Idea miała taki plan biznesowy - włączyli pocztę wszystkim nawet tym co ją wcześniej deaktywowali (jedyny sposób deaktywacji to była rozmowa z BOK pod *22 koszt 1 pln) i Ci znów dzwoni płacąc by wyłączyć pocztę...Milion połączeń to milion złotych...
https://mobtech.interia.pl/komorki/news ... nId,698749
A pięciosekundówki pamiętasz?
Przy czym wtedy włączyli, ale teraz wyłączają. I to wyrywkowo, na bazie używanego sprzętu. Dzwonić i płacić też już nie trzeba, więc analogii za bardzo nie ma.
Przy czym wtedy włączyli, ale teraz wyłączają. I to wyrywkowo, na bazie używanego sprzętu. Dzwonić i płacić też już nie trzeba, więc analogii za bardzo nie ma.
Pamiętam...6 sekunda w Hallo w Erze kosztowała nawet 2,92...
Wyłączają, ale trzeba dzwonić i płacić by ponownie aktywować - tak czy owak kasa musi się zgadzać...
Wyłączają, ale trzeba dzwonić i płacić by ponownie aktywować - tak czy owak kasa musi się zgadzać...
Dowiedziałem się dziś, że T-Mobile uruchomi Volte i VoWifi w prepaid w niedalekiej przyszłości. Czyli już konsultanci nie śpiewają o końcu lutego i początku marca.
Dziś sobie stwierdziłem, że napiszę na czacie T-Mobile i zapytam kiedy dostępna będzie usługa VoLTE oraz VoWiFi w taryfie GO na kartę.
Patrzcie poniżej
Chwilę po podaniu danych otrzymałem następujące SMSy
Użytkownicy prepaid w T-Mobile - łączcie się!
Patrzcie poniżej
Chwilę po podaniu danych otrzymałem następujące SMSy
Użytkownicy prepaid w T-Mobile - łączcie się!
No mnie definitywnie nie lubią szósta próba od początku lutego i konsultanci idą cały czas w zaparte . Ktoś może jeszcze potwierdzić, że już działają te usługi?
^^Chyba trafiłeś na jakąś blacklistę
Aktywowałem te usługi rodzince u kilku różnych konsultantów, taryfy frii oraz GO.
Aktywowałem te usługi rodzince u kilku różnych konsultantów, taryfy frii oraz GO.
Przed chwilą rozmawiałem na czacie z konsultantem. Też nie chciał uruchomić, ale pokazałem screen z tego forum Uruchomił. hehehe czyli jednak mozna, wystarczy chcieć. Wychodzi na to, że usługa ruszy od poniedziałku.
Mnie chyba też nie lubią, bo na 2 próby 2 odmowy i pitolenie o nieożności aktywacji dla prepaidu.
http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155.
Mi w kilka minut wszystko ruszyło. Teraz czekamy na oficjalny start. Mam nadzieje, że już w poniedziałek