DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.

Moderator: Moderatorzy

  • Strona 120 z 191
  • 1
  • 118
  • 119
  • 120
  • 121
  • 122
  • 191
 #1123299  autor: klaudia123
 14 paź 2021, 21:14
p2225 pisze:
14 paź 2021, 20:02
https://www.telepolis.pl/wiadomosci/spr ... ony-3q2021
I tutaj też wszystkie ze wsparciem VoLTE/WiFi Caling :)
W T mają różowo, ale im na głowę pomarańcze nie walnęło jak w Orange... Drugi tydzień VoLTE działa we Flex, ale ten sam tel. z karta NJU już nie... choć VoWiFi brak.
Może jedną ciężarówkę mniej kasy do Francji i by ogarnęi burdel.
 #1123352  autor: kamilwr
 16 paź 2021, 10:58
Cześć. Wybaczcie jeśli nie powinienem tu pisać w mojej sprawie, a mam założyć oddzielny wątek. VoWifi w Play. Od 2 tygodni mam numer w tej sieci i nie mogę uruchomić tej usługi. Mam iPhone 13 Pro z iOS 15.0.2. Na urządzeniu wcześniej działało VoWifi T-Mobile. Jak przełożę kartę do Androida - VoWifi działa. Próbowałem chyba wszystkiego, wraz z resetem telefonu i odtworzeniu z kopii zapasowej jak i po czystej instalacji. Po próbie włączenia funkcji mam komunikat: „Aby pozwolić na rozmowy przez wifi na tym koncie, skontaktuj się z Play”. Po ok. 8 sekundach komunikat pojawia się ponownie. Można zobaczyć to tu: https://www.icloud.com/iclouddrive/097g ... fi_calling

W mailu napisano mi żebym wyłączył telefon i wyjął z niego kartę SIM na 5 minut. To nic nie daje. Komenda STOP i START na 282 też nic nie daje. Play tworzy nowe zgłoszenia, z których nic nie wynika. Odpisują zalecając podstawowe myki typu „uruchom ponownie urządzenie”. Po serii różnych prób mam dwa przypuszczenia: jest problem z wifi calling w Play na iOS 15 albo coś jest nie tak w jakichś systemowych parametrach mojego numeru w Play. Czy ktoś ma podobny problem?
 #1123357  autor: Pabloz
 16 paź 2021, 12:23
@kamilwr mam to samo na iPhone 13, też Play. Konsultanci na czacie spuszczali mnie na drzewo (restart usługi, restart telefonu itd.). Udało mi się zmusić któregoś do założenia zgłoszenia (poniedziałek, 11.10) - jak dotąd dostałem tylko info, że zgłoszenie wymaga głębszej analizy i może zająć więcej czasu. Ewidentnie jest jakiś problem na najnowszych japkach, trzeba bombardować BOK, nie ma innej rady.
Ostatnio zmieniony 16 paź 2021, 17:28 przez Pabloz, łącznie zmieniany 1 raz.

Lista telefonów z obsługą WiFi Calling (VoWiFi) i VoLTE w Polsce: https://wificalling-volte.pl/
 #1123382  autor: miskaryzu
 17 paź 2021, 02:26
Spokojnie te lachudry z Playa wiedza doskonale o tym problemie. Bo ich stalkerowalem a w zasadzie BOK Playa i Viking Mobile az w końcu się dowiedziałem ze to globalna sprawa z urządzeniami iOS w tej sieci . Sam posiadam ajfona 12 i probowalem wszystkich softów od 14.8 do 15.1 beta 4 az w końcu dostałem od nich odpowiedz ze czekają na ustawienia od apple ( srututu majtki z drutu ) i z początkiem listopada powinno byc ok. Ze niby ma to związek z premiera nowych ajfonow i nowego iOS.niby Powtórka z zeszłego roku po premierze 12tek. Tak wiec spokojnie jak na wojnie i tylko spokój, cierpliwość nas uratuje :smt006
 #1123623  autor: bed
 24 paź 2021, 11:17
Inferr pisze:
02 wrz 2021, 21:26
Orange do swojej Listy "certyfikowanych urządzeń" dodało nowe telefony wspierające SMS w WiFi Calling :
Galaxy S20 FE 5G, Galaxy S21 5G, Galaxy S20, Galaxy S21 Ultra, Galaxy S20+ 5G, Galaxy S20+, Galaxy S21+ 5G, Galaxy Note 20 Ultra 5G, Galaxy S20 Ultra, Galaxy Note 20 5G

Wygląda to słabo że tylko same Samsungi...
Chociaż tak samo jak w przypadku listy telefonów obsługujących tylko rozmowy przez VoWiFi nie ma tam Samsungów z serii Galaxy M. Przed chwilą sprawdziłem to działają SMS-y po WiFi (z włączonym trybem samolotowym) w M11 i M21. Zresztą nawet tej serii nie ma na liście wspierającej VoLTE a też śmiga aż miło ;) Choć dziwne było, że M21 bez problemu wysyłał SMS-y ale nie odbierał, ale po ponownym włączeniu VoWiFi bez problemu odebrał SMS-a.
Ciekawi mnie czy jeszcze przy którejś aktualizacji dodadzą SMS-y do Galaxy S9...

B7+ B1 + B3 + B20 Orange (QAM256 MIMO 2x2):
https://www.speedtest.net/result/a/6024915549.png
 #1123634  autor: marcin19883
 24 paź 2021, 15:23
Mam pytanie. Zawsze tak jest, że podczas rozmowy Volte, nie mozna nic pobierać w tym samym czasie. Mi transmisja staje. Jedynie moge przełączyć na druga kartę SIM :(
 #1123643  autor: Mixiorek
 24 paź 2021, 18:12
iPhone 12 Pro - TMobile GO. Transmisja działa podczas rozmowy VoLTE.
Galaxy S20 - TMobile korpo. Transmisja działa podczas rozmowy VoLTE.

https://www.speedtest.net/result/i/3214933873.png
 #1123645  autor: rsig
 24 paź 2021, 18:41
Formuła "albo rozmowy albo internet" ostatni raz była w 2G. Ale internet wogóle działa ci podczas rozmowy (a tylko nie transmituje danych) czy wogóle znika ikonka LTE (i tracisz numer IP)?
 #1123656  autor: kozien70
 25 paź 2021, 00:57
Jeśli domyślną transmisję danych masz ustawioną z karty A a rozmawiasz właśnie z karty B, to transmisji danych mieć nie będziesz, niezależnie czy to VoLTE,LTE czy 3G/2G. Powinieneś włączyć w telefonie (o ile ją masz) opcję, która w Samsungu nazywa się "Zezwalaj wszystkim SIM na dane podczas połączeń".
 #1123662  autor: muchakk
 25 paź 2021, 11:14
Tylko pamiętaj tą opcję możesz włączyć tylko jeżeli na obu kartach masz pakiet internetowy.
 #1123692  autor: rsig
 25 paź 2021, 22:02
kozien70 pisze:
25 paź 2021, 00:57
Jeśli domyślną transmisję danych masz ustawioną z karty A a rozmawiasz właśnie z karty B, to transmisji danych mieć nie będziesz, niezależnie czy to VoLTE,LTE czy 3G/2G
Na telefonach dual sim active chyba by transmisja była. Choć ich jest niewiele na rynku.
  • Strona 120 z 191
  • 1
  • 118
  • 119
  • 120
  • 121
  • 122
  • 191
  • 1
  • 118
  • 119
  • 120
  • 121
  • 122
  • 191