DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.

Moderator: Moderatorzy

 #1088089  autor: Anulek
 15 sty 2020, 18:57
Ja również miałam taki sam problem z huaweii p10lite, w grudniu wymieniłam na huaweii P30 lite i na początku było git a teraz to samo co w twoim telefonie, wczoraj wymieniłam w salonie T-mobile kartę sim i parę połączeń spoko fajne rozmowy, a na wieczór jeszcze gorzej niż było. Przekładam kartę sim do męża samsunga działa rewelacja, jego kartę sim do tego huaweii P30lite także super rozmowy, zmieniam z powrotem karty na swoje miejsca i po ok.5-10 min znowu zakłócenia, ja słyszę osobę z którą gadam a ona przerywane rozmowy, szlag mnie trafia, już myślałam żeby znowu wymienić kartę sim ale to znowu koszt 39zł.
Teraz mam do ciebie pytanie : skąd miałeś tamten telefon?
Ja poprzedni telefon dostałam z T-mobile online za 99zł- dzwonił facet że kończy się umowa i oczywiście najlepsza oferta jego i się zgodziłam, teraz znowu po dwóch latach wzięłam od nich za przysłowiowe "grosze" huaweii P30lite i jest to samo?
Moja siostrzenica na huaweii p20pro - jest git - zakupiony w wymoderowano, siostra ze szwagrem również jakiś huaweii p30pro zakupiony w jakimś sklepie i wszystko działa bez zakłóceń, i tak sobie myślę, czy oni w t-mobile nie mają jakiejś "czarowanej" partii żeby na święta w promocji wymieniać ze starego na nowy model?
Chyba, że te P30 lite - z nazwą lite są jakiegoś gorszego sortu?
Bo już sama nie wiem
Ostatnio zmieniony 15 sty 2020, 20:52 przez Remington, łącznie zmieniany 1 raz. Powód: nazwa sklepu nie ma nic do rzeczy
 #1088111  autor: Rodess
 15 sty 2020, 22:37
Huawei też z tmobile....

Teraz fon wrócił do obiegu w rodzinie go używają i .... raz na jakiś czas oczywiście znowu zakłócenia

Tylko najgorzej jak to udowodnić tmobilowi ? albo huawei ? Jak odrzucają reklamacje itd bo według każdego serwisu wszystko jest OK (no jasne jak sam włączę tel i 5 min pogadam to pewnie też wszystko będzie OK, więc w sumie się nie dziwie, że nie mają jak sprawdzić. Tylko co z tym zrobić ? Bo tel dalej nie spłacony, a ja już używam innego, bo nie wytrzymałem z nim.
 #1092475  autor: batoggrzes534023
 29 mar 2020, 15:16
witam nie bede zakladal nowego tematu bo moj problem jest podobny... posiadam model p10 lite z custom romem .w tmobile oferta na karta telefon automatycznie przelacza sie na zasieg 3g gdy jest lte i ludzie moga do mnie dzwonic normalnie na 2 kartach abonamentowych czy moze to byc wina karty ?
 #1095277  autor: Siemislaw81
 14 maja 2020, 19:24
Mam ten sam problem w sieci TMobile.

Telefon Huawei P20 dual sim.

Karta służbowa TMobile idealnie, prywatna TMobile dramat... 90% rozmów muszę przerwać bo mnie rozmówca nie rozumie.

Reklamację w TMobile... Wszystko ok.

Wymiana karty, reset telefonu... Problem jest dalej...
Zamieniałem sloty, nic to nie daje, dalej to samo.

Jakieś pomysły?
 #1097343  autor: darekka
 14 cze 2020, 15:52
Dziś wysłałem email do BOA T-mobile w sprawie tych problemów i w kilka minut oddzwoniono do mnie z propozycją dosyałania nowych SIMek oraz z informacją o wprowadzeniu zmian na kontach celem usunięcia tych problemów. Osoba z, którą rozmawiałem dośc kompetentna i mająca już kilka razy styczność z tą usterką ale bez świadomości szerszego problemu posiadaczy simek T-mobile i telefonów HUAWEI. Ponoć nowe SIMki i te zmiany w systemie mają ostatecznie usunąć problemy.

Jak ktoś się jeszcze z tym boryka zalecam napisanie emaila do BOA.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D