Strona 188 z 308

Re: VoLTE i VoWiFi w polskich sieciach

Post:14 maja 2018, 20:01
autor: dionizosp
Najnowszy, nie beta. Ale kolega wyżej już mnie usadził :p
To ponoć jakieś już stare ustawienia.

Re: VoLTE i VoWiFi w polskich sieciach

Post:14 maja 2018, 20:02
autor: iphoneski
Czyli ja raczej już nie dostanę, iOS 10.3.3

Re: VoLTE i VoWiFi w polskich sieciach

Post:14 maja 2018, 22:31
autor: 3G
kozien70 pisze:kiedyś na jednym z telefonów netmon pokazywał mi przez całą rozmowę stację w zasięgu której połączenie zostało rozpoczęte, mimo, że byłem już kilkanaście km dalej i minąłem po drodze kilkanaście innych stacji... Komunikacja między API telefonu a netmonem była skopana i nie odświeżała się wyświetlana stacja w trakcie rozmowy
Czy to było może na S7 Edge?

Re: VoLTE i VoWiFi w polskich sieciach

Post:15 maja 2018, 09:13
autor: kozien70
To akurat było albo na Huawei G6 albo na Galaxy Ace4 (nie pamiętam dokładnie, było ze dwa lata temu) i dotyczyło rozmów w 2G.

Re: VoLTE i VoWiFi w polskich sieciach

Post:15 maja 2018, 09:37
autor: 3G
Pytałem, bo u mnie S7 Edge czasem nie odświeża danych w Netmonitorze. Na szczęście po restarcie aplikacji wszystko w logu jest. Podobnie ma się sprawa z odświeżaniem przez Cell Widget. Nigdy nie miałem tego typu problemów z powyższymi aplikacjami na innych telefonach.

Re: VoLTE i VoWiFi w polskich sieciach

Post:16 maja 2018, 12:33
autor: Wulo
Potwierdzam działanie VoLTE i VoWiFi na XPERII XZ2, oprogramowanie T-mobile, wersja Dual SIM :wink:

Re: VoLTE i VoWiFi w polskich sieciach

Post:16 maja 2018, 12:39
autor: piotrzet
Żadna nowość od dawna było to wiadome. Bardziej ciekawe jest to czy XZ2 Compact ma i co z tańszymi modelami.

Re: VoLTE i VoWiFi w polskich sieciach

Post:16 maja 2018, 12:51
autor: platinet
Koledzy czy warunkiem prawidłowego działania vowifi w t mobile jest telefon zakupiony właśnie w tej sieci? Pan z boa powiedział że nie gwarantuje poprawnego działania usługi wtedy gdy telefon był kupiony gdzie indziej, wydaje mi się że ściemnia bo nap.volte działa poprawnie.

Re: VoLTE i VoWiFi w polskich sieciach

Post:16 maja 2018, 12:56
autor: kozien70
A gwarantuje poprawne działanie na telefonie zakupionym u niego? :lol:
Zależy od telefonu. Jaki konkretnie model?

Re: VoLTE i VoWiFi w polskich sieciach

Post:16 maja 2018, 13:17
autor: piotrzet
Dokładnie wszystko zależy od modelu. Niektóre wspierają niektóre nie. Oczywiście to, że nawet będziesz miał z T-Mobile również nie gwarantuje ci poprawnie działania usługi. Ja mam XZ Premium i mam czasem problem zarówno z VoLTE jak i z VoWiFi

Re: VoLTE i VoWiFi w polskich sieciach

Post:16 maja 2018, 14:05
autor: platinet
Telefon to s7edge

Re: VoLTE i VoWiFi w polskich sieciach

Post:16 maja 2018, 14:26
autor: kozien70
Na tym Samsungu VoLTE i VoWiFi T-mobile będzie Ci działać albo na sofcie brandowanym T-mobile albo na niebrandowanym XEO z oficjalnej polskiej dystrybucji (open market).

Nasz kolega z forum @Pabloz prowadzi stronę http://wificalling-volte.pl/ na której wszystko masz ładnie rozpisane.

Re: VoLTE i VoWiFi w polskich sieciach

Post:16 maja 2018, 14:47
autor: grzesk
kozien70 pisze: Nasz kolega z forum @Pabloz prowadzi stronę http://wificalling-volte.pl/ na której wszystko masz ładnie rozpisane.
Tylko te dane też trzeba weryfikować bo np. taki Samsung A5 (2016) jest wyszczególniony, że obsługuje VoLTE w Orange na brandowanym i niebrandowanym oprogramowaniu a posiadając ten model z najnowszym (kwietniowym) oprogramowaniem i kartę NJU z rachunkiem nie mogę uruchomić VoLTE o VoWIFI nie wspominając (tutaj tylko przez apkę NJU/Orange).

Re: VoLTE i VoWiFi w polskich sieciach

Post:16 maja 2018, 15:46
autor: Pabloz
@grzesk masz telefon brandowany czy niebrandowany? Na http://wificalling-volte.pl/ wisi info tylko o VoLTE dla niebrandowanych sprzętów. Nie pamiętam już skąd mam tą informację, pewnie podsyłał mi ją ktoś z forum ale jeśli na niebrandowanym A5 (2016) VoLTE w Orange Ci nie działa to jeszcze dzisiaj usunę tą informację.

Informacje zamieszczane na tej stronie czerpię z komunikatów operatorów, specyfikacji telefonów w sklepach internetowych operatorów oraz od użytkowników, zarówno z tego forum jak i zgłaszającym się bezpośrednio przez formularz na http://wificalling-volte.pl/ (wszystkim serdecznie dziękuję). Sam oczywiście nie posiadam wszystkich wymienionych tam telefonów i nie jestem w stanie zweryfikować każdej informacji, więc czasami jakieś błędy mogą się wkraść, za co z góry przepraszam.

Re: VoLTE i VoWiFi w polskich sieciach

Post:16 maja 2018, 16:14
autor: kozien70
Sprawdziłem przed chwilą: A5 2016 ani brandowane OPV ani XEO nie obsługują VoLTE/VoWiFi Orange.

Re: VoLTE i VoWiFi w polskich sieciach

Post:16 maja 2018, 16:17
autor: p2225
Apple na swojej stronie dopisał wsparcie VoLTE dla Play'a z dopiskiem "Funkcja VoLTE jest dostępna tylko na telefonie iPhone 6 lub nowszym." ;)
Obrazek
https://support.apple.com/pl-pl/HT204040

Re: VoLTE i VoWiFi w polskich sieciach

Post:16 maja 2018, 17:28
autor: platinet
A czy jakaś aplikacja, program może zakłóćić działanie vo wifi, bo jest dziwne zachowanie tego połączenia rano i cały dzień jest a w nocy i wieczorem znika.

Re: VoLTE i VoWiFi w polskich sieciach

Post:16 maja 2018, 17:52
autor: bobix
p2225 pisze:Apple na swojej stronie dopisał wsparcie VoLTE dla Play'a z dopiskiem "Funkcja VoLTE jest dostępna tylko na telefonie iPhone 6 lub nowszym." ;)
Obrazek
https://support.apple.com/pl-pl/HT204040
To pewnie konfig wysłali już do Apple. Teraz czekamy na wysłanie na jabłka.

Re: VoLTE i VoWiFi w polskich sieciach

Post:16 maja 2018, 18:50
autor: harys
maju686 pisze:
harys pisze:Jesteś w stanie sprawdzić czy działa w Orange?
Nie posiadam karty w Orange. Telefon był znajomego, sprawdziłem z ciekawości.
Mogę potwierdzić. VoLTE w Honorze 9 działa w Orange na Oreo,soft oczywiście niebrandowany bo nie było tego telefonu z brandem Orange. cc @Pabloz

Re: VoLTE i VoWiFi w polskich sieciach

Post:16 maja 2018, 19:18
autor: iphoneski
bobix pisze:
p2225 pisze:Apple na swojej stronie dopisał wsparcie VoLTE dla Play'a z dopiskiem "Funkcja VoLTE jest dostępna tylko na telefonie iPhone 6 lub nowszym." ;)
Obrazek
https://support.apple.com/pl-pl/HT204040
To pewnie konfig wysłali już do Apple. Teraz czekamy na wysłanie na jabłka.
Czyli start już bliżej niż dalej, skoro jest na oficjalnej stronie Apple. Po starcie będę na pewno pisał do techniki play o udostępnienie aktualizacji ustawień dla starszego softu, zobaczymy co z tego wyjdzie, pewnie na jednym zgłoszeniu się nie skończy :)