herbert109 pisze:@Ruben Zadzwonili w minutę po zamknięciu reklamacji. Konsultant nie potrafił zrozumieć dlaczego już nie chcę rozmawiać o przedłużeniu przecież on mi taką da. Klamka zapadła, dziś rozpocząłem przenosiny 1 nr do abo.
Czyli jak to bywa, znalazła się oferta, która nie istnieje podobno od początku roku
Podjąłeś decyzję i mam nadzieję, że będziesz zadowolny. Dla mnie showmax, tidal i HBO też nie stanowią wartości dodanej.
Nie zauważyłem żeby kolega
herbert109 chciał się gniewać na operatora. Zdecydował, że przeniesie do Plusha tym bardziej, że będzie miał w przypadku 2 numerów 10pln oszczędności/m-c.
Musimy też akceptować, że nie każdy jest zainteresowany wydzwanianiem do BOK i budowaniem strategii negocjacyjnej 2m-ce przed końcem umowy. Na forum skupia się dość specyficzna grupa abonentów, zaznajomiona z ofertami przedłużeniowymi i zaprawiona w bojach z DUK ale musimy akceptować też fakt, że nie każdy jest zainteresowany taką drogą (z różnych powodów), tym bardziej, że gdzie indziej ma prawie to samo i taniej.
Dobrze, że jest możliwość MNP i korzystajmy z tego, bo właśnie odpływy klientów powodują, że operatorzy wprowadzają promocje. Trzymanie się usilne jednego operatora i wyczekiwanie na najlepszą ofertę utrzymaniową nie każdemu odpowiada.
Niedawno znajomy miał w Plusie 2 numery i też chciał otrzymać z DUK ofertę za 25pln i tradycyjnie nie było takiej. Niestety do Plusha mógłby przejść tylko przez prepaid a nie chciało mu się w to bawić więc złożył wniosek o przeniesienie do Premium Mobile (też działają na Plusie a to ważne, bo u niego najlepiej sprawdza się Plus) i dostał taniej i o 10GB więcej niż w Plusie.