onifer,
to nie tak, że masz nieopłaconą konkretną fakturę.
Masz konto abonenckie, a ono ma swoje saldo - de facto saldo rozliczeń między Tobą i Orange. Każda faktura je minusuje, a każda wpłata uzupełnia. Tak to działa niemal wszędzie gdzie ma się indywidualny nr rachunku do wpłat (od 1 stycznia 2018 ten sam sposób rozliczeń przyjmie też ZUS).
Czyli jeśli nie opłaciłeś faktury płatnej we wrześniu, to od września masz ujemne saldo (tj. zaległość wyrażoną kwotą, a nie fakturą) - wpłata październikowa uzupełniła niedobór, ale pojawiła się kolejna faktura i tym sposobem ujemne saldo się ciągnęło.
Zapewne po 3 miesiącach ujemnego salda Orange wypowiada umowę.
Tobie już nie pomoże, ale może innym: polecenie zapłaty to rozwiązanie problemów z zapomnianymi fakturami. Dostawca sam ściąga z konta kasę w dniu płatności faktury, a w przypadku reklamacji itp. ma się 8 tygodni (jako konsument, bo firma ma mniej) na odwołanie takiej płatności w banku.