DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #952834  autor: adbadbad
 26 wrz 2017, 14:48
Witam serdecznie.

W dniu dzisiejszym złożyłem zamówienie na przeniesienie numeru z sieci Play do sieci T-Mobile z telefonem Sony XPERIA XZ1.

Na stronie internetowej T-Mobile:
http://www.t-mobile.pl/telefony-i-urzad ... T500.phtml

napisane jest, że jeśli zamówię ten telefon w przedsprzedaży do 26.09.2017r. (czyli do dziś) - screen w załączniku, to gratis dostane bezprzewodowe słuchawki Sony WH900 lub WH800 o wartości rynkowej odpowiednio 1299 lub 999 zł..
Jednak podczas rozmowy dowiedziałem się ze nie otrzymam gratis słuchawek wraz z telefonem gdyż przedsprzedaż trwała do 22 września 2017r.. Informacja, która znajduje się na stronie wprowadziła mnie w błąd. Co firma ma zamiar uczynić w zaistniałej sytuacji?
Pozdrawiam!
 #952835  autor: muchakk
 26 wrz 2017, 14:51
Zrób sobie jakieś screeny czy coś żeby mieć dowody i wykorzystaj je na drodze reklamacji jeżeli faktycznie nie otrzymasz tego co było Ci obiecywane.
 #952839  autor: piotrzet
 26 wrz 2017, 14:59
Nic i tak z tego nie będzie. Po 1 regulamin do tego jest na stronie Sony i tam jest wyraźnie do 22.09 Po 2 słuchawki są od Sony a nie od T-Mobile i z tego co wiem jest ich koło 1600 sztuk. Reklamacja nic nie da moim zdaniem gdyż wiążące jest to co jest w regulaminie.

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #952841  autor: muchakk
 26 wrz 2017, 15:03
Można w reklamacji podnieść argument, że było to celowe wprowadzenie w błąd mające na celu uzyskanie przez firmę korzyści majątkowej - w tym przypadku opłaty abonamentowej przez 24 miesiące. Kiedyś podobnie reklamowałem Power LTE plus'a i zerwałem umowe z winy operatora ;)

Oczywiście nie daje gwarancji, że coś ugrasz na drodze reklamacji.
 #952845  autor: tomeck
 26 wrz 2017, 15:42
Może i nic z tego nie będzie ale z takim podejściem to... szkoda gadać.

Może faktycznie nic ale dla samej zasady warto napisać reklamację. A potem skargę do jakiegoś UOKiKu. To co jest na stronie T-Mobile ewidentnie wprowadza w błąd.
 #952885  autor: piotrzet
 26 wrz 2017, 19:18
Ja bym pisał reklamację jeśli nic nie da do UOKiK pisać albo najlepiej udać się jeszcze teraz do rzecznika praw konsumenta w twoim miescie i zapytać co w takiej sytuacji robić

https://www.speedtest.net/result/a/6235774785.png
 #952972  autor: corey53
 27 wrz 2017, 08:31
Wczytaj się też dokładnie w promocje.

Słuchawki mozna otrzymac jak się zarejstruje produkt od 20.10.2017 na stronie sony i wtedy ma się szanse na otrzymanie słuchawek. Więc jeżeli wszyscy sie rzucą może być szansa, że nawet ich nie otrzymasz.