Jak pracownicy T-Mobile żebrają od klientów premię.
Post:15 wrz 2017, 21:12
Byłem dzisiaj w salonie/sklepie firmowym T-Mobile (żaden dealer) i przerażony jestem do tej pory skalą kłamstw i żebrania przez pracowników o premię. Nie napiszę o jaki to chodzi adres - nie jestem konfidentem.
Chciałem kupić najnowszy net domowy co zrobiłem. Na początku chciałem dowiedzieć się czy można przejść z BC bezterminowego - niestety nie. W takim wypadku wybrałem net z routerem i chciałem złożyć wypowiedzenie tego BC wtedy zaczęło się bajkowanie o tym BC na czas nieokreślony.
Dowiedziałem się, że umowę mogę taką rozwiązać za 3 miesiące nie wcześniej. Gdy sprzedawca/czyni zorientowała się, że nie jestem zwykłym idiotą z ulicy któremu można wcisnąć każdą bajkę a osobą która zna swoje prawa i wie, że złożone dzisiaj wypowiedzenie to koniec umowy w dniu 27 października 2017 dała mi do zrozumienia, że będzie na tym stratna finansowo, że nie zdołała mnie utrzymać jako klienta(!) i poprosiła mnie bym nie rozwiązywał tej umowy teraz a poczekał do połowy października tak by umowa się zakończyła 27 listopada - to wtedy dla tej osoby będzie ok(!)
Spotkałem, się z wieloma dziwnymi wydarzeniami w swojej 19 letniej historii zabawy z komórkami, jednak dzisiejsze wydarzenie zapamiętam do końca życia...
Oczywiście, już piszę wypowiedzenie które zostanie ślicznie wysłane mailem.
Nie jest moim obowiązkiem utrzymywanie finansowe pracowników T-Mobile.
Chciałem kupić najnowszy net domowy co zrobiłem. Na początku chciałem dowiedzieć się czy można przejść z BC bezterminowego - niestety nie. W takim wypadku wybrałem net z routerem i chciałem złożyć wypowiedzenie tego BC wtedy zaczęło się bajkowanie o tym BC na czas nieokreślony.
Dowiedziałem się, że umowę mogę taką rozwiązać za 3 miesiące nie wcześniej. Gdy sprzedawca/czyni zorientowała się, że nie jestem zwykłym idiotą z ulicy któremu można wcisnąć każdą bajkę a osobą która zna swoje prawa i wie, że złożone dzisiaj wypowiedzenie to koniec umowy w dniu 27 października 2017 dała mi do zrozumienia, że będzie na tym stratna finansowo, że nie zdołała mnie utrzymać jako klienta(!) i poprosiła mnie bym nie rozwiązywał tej umowy teraz a poczekał do połowy października tak by umowa się zakończyła 27 listopada - to wtedy dla tej osoby będzie ok(!)
Spotkałem, się z wieloma dziwnymi wydarzeniami w swojej 19 letniej historii zabawy z komórkami, jednak dzisiejsze wydarzenie zapamiętam do końca życia...
Oczywiście, już piszę wypowiedzenie które zostanie ślicznie wysłane mailem.
Nie jest moim obowiązkiem utrzymywanie finansowe pracowników T-Mobile.