DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.

Moderator: Moderatorzy

 #943307  autor: biala1991
 04 sie 2017, 09:32
Czy w przypadku oferty abo. z ExtraSim jest to jakoś zaznaczone w umowie? Zamówiłam i nie dostałam, BOA nie odpowiada, chyba czekają aż minie termin odstąpienia :)
Mieliście problemy z otrzymaniem ExtraSim?
 #943311  autor: piotrzet
 04 sie 2017, 09:51
nie miałem w umowie nie ma ale w internetowym bok masz jakie to są numery

https://www.speedtest.net/result/a/5383813102.png
 #943312  autor: myk6414
 04 sie 2017, 09:56
Przyszły wszystkie karty tak jak powinny. Problem tylko jest taki, że jest na nich nie aktywny roaming. Aby go aktywować trzeba doładować za 25zl.
 #943329  autor: biala1991
 04 sie 2017, 10:58
@Piotrzet
Obawiałam się że może to powinno być zaznaczone w umowie i trzeba będzie ją anulować i podpisywać nową ale skoro nie to jaki to problem włożyć te karty do koperty i wysłać? Nie rozumiem dlaczego TM prawie tydzień milczy, w sprawie prepaida szybciej przychodziły odpowiedzi :)

@Myk6414
Roamingu na razie nie potrzebuje więc to nie problem, problemem jest brak kart i brak reakcji ze strony TM
 #943364  autor: piotrzet
 04 sie 2017, 13:59
Po prostu ktoś popełnił błąd pisałaś do BOK?

https://www.speedtest.net/result/a/5383813102.png
 #943395  autor: biala1991
 04 sie 2017, 15:59
Od razu ale nabrali wody w usta. W międzyczasie dzwoniłam i konsul potwierdza, że te karty mi się jak najbardziej należą ale.. BOK nie ma możliwości ich wysłać :) i kieruje mnie do najbliższego punktu TM. To są jakieś kpiny.
Odbierał ktoś karty w punkcie TM? Przecież to jasne że tam odbiją piłeczkę, bo umowa nie była podpisywana u nich
 #943505  autor: bebe
 05 sie 2017, 17:46
Miałem taką samą sytuację. Bez problemu karty wydali mi w saloni bez jakichkolwiek opłat.
 #943569  autor: biala1991
 06 sie 2017, 06:17
To był salon? Ja nie mam pod ręką salonu, w grę wchodzi jedynie punkt sprzedaży TM i to też kłopot, bo to nr pod opieką więc muszę fatygować właściciela. Jak znam życie okaże się, że za karty niedostarczone z winy TM trzeba będzie zapłacić.
To mnie wkurza, zawalili sprawę i zamiast naprawić błąd co można zrobić w banalnie prosty sposób (przez ten tydzień karty zdążyłyby dojść dwa razy) TM rozbrajająco informuje, że nie mają możliwości dostarczyć :)
Niech mi ktoś wytłumaczy dlaczego zapakowanie kart do koperty i nadanie przesyłki przekracza możliwości logistyczne TM? Mają problem, żeby opłacić kuriera dla klienta, który przez dwa lata będzie płacił abo a nie mają problemu z taśmowym wysyłaniem darmowych prepaidów, które po okresie promocyjnym zazwyczaj lądują w koszu. Czy to nie jest chore?
 #943570  autor: bebe
 06 sie 2017, 08:18
Tak, to było w salonie.
 #943571  autor: piotrzet
 06 sie 2017, 08:30
Karty te są darmowe nie ma znaczenia kiedy je bierzesz

https://www.speedtest.net/result/a/5383813102.png
 #943579  autor: biala1991
 06 sie 2017, 10:34
Karty są wliczone w abo, czy je mam czy nie płacę tyle samo więc TM zwisa, że klient ich nie dostał.
Bebe pisze o salonie, tam pewnie nie robią problemu tylko że u mnie z powodu odległości salon odpada, zostaje punkt a tam wiadomo, nie mają interesu żeby rozdawać karty do umowy podpisywanej gdzie indziej. Będę natrętem, który wykłóca się o coś.. co mu się należy jak psu zupa :) to jakiś absurd


Aż prosi się, żeby wysłać do TM propozycję: zamówię darmowy starter 20GB z przeznaczeniem do kosza a do przesyłki dołączcie zaległe ExtraSim, których z powodu waszej nieudolności nie otrzymałam :) Może ktoś wreszcie pójdzie po rozum do głowy
 #944643  autor: biala1991
 12 sie 2017, 08:09
Gdyby kogoś interesowało, karty zostały odebrane w punkcie. Nie czuję się jednak usatysfakcjonowana, bo umawiałam się na dostawę do domu a TMobile uważa że to jest równoznaczne z ganianiem klienta po salonach :) Żeby było śmieszniej, w dniu składania zamówienia coś mnie tknęło i wysłałam specjalnie maila w sprawie dodatkowych kart. Odpowiedź przyszła błyskawicznie: przesyłka będzie kompletna ..tyle że na obietnicy się skończyło :)
Totalna olewka. Piszę do nich że mi zależy na ExtraSimach i chce mieć pewność że dotrą. Zapewniają że tak i nie dość, że zawalają sprawę to nie mają zamiaru naprawić swojego błędu tylko zmuszają klienta do osobistej wizyty w salonie, czyli klasyczne: Nie mamy pańskiego płaszcza i co nam pan zrobi? :)
 #944707  autor: biala1991
 12 sie 2017, 13:48
Czytałeś moje posty? Podałam wystarczająco dużo powodów :) dla przypomnienia: nr nie należy do mnie więc trzeba było fatygować właściciela, który właśnie dlatego wybrał opcję umowy na odległość, żeby dostarczono mu karty do domu. Gdyby miał ochotę na wycieczki do punktu stacjonarnego to by wybrał umowę salonową.
Poza tym klient upewniał się, że TM nie zapomni o dodatkowych kartach, dostał potwierdzenie, że ExtraSimy dotrą zgodnie z zamówieniem a pomimo tego kart nie dostarczono.
No i najlepsze, wobec tak ewidentnej wtopy operator nie wykazuje żadnego poczucia winy i bez zażenowania oznajmia, żeby sobie te karty odebrać w salonie :)

A jeśli to jeszcze za mało to proponuje odwrócenie pytania:
Co to za problem włożyć karty do koperty i wysłać? :)
 #947329  autor: biala1991
 26 sie 2017, 09:13
piotrzet pisze:Po prostu ktoś popełnił błąd pisałaś do BOK?
BOK w końcu odpowiedział na reklamacje w sprawie niedostarczenia zamówionych ExtraSim: napisali, że wg ich danych karty.. zostały odebrane w salonie :)
Zostały odebrane osobiście, bo kilkukrotne telefony wyjaśniły, że nie uważacie za stosowne wywiązać się z zamówienia i nie dostarczycie obiecanych kart o czym bez żenady za każdym razem informowaliście.
Właściciel musiał fatygować się do salonu, żeby uzyskać kartę i zacząć wreszcie korzystać z tego za co płaci. Teraz BOA radośnie ogłasza, że ExtraSim zostały odebrane w salonie, pozostaje tylko podziękować za tak sprawne rozwiązanie problemu :)