DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.

Moderator: Moderatorzy

  • Strona 40 z 44
  • 1
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 44
 #990487  autor: lalas
 24 kwie 2018, 22:50
A te 10GB YT trzeba jakos aktywować? Mam na myśli Plush Abo z paczką 10GB
 #991942  autor: antekwars
 06 maja 2018, 08:58
Czy w pluszu w umowie na czas nieokreslony można zmienić okres rozliczeń miesięcznych np mam od 26 do 25 na np. od 01. do 31. wiem że w plusie można
 #992241  autor: Mar9999
 07 maja 2018, 13:34
Można, pisz e-mail na bok@plus.pl. W e-mailu podaj swoje dane, czyli Imię, nazwisko, numer klienta oraz pesel. W plusie mają kilka okresów rozliczeniowych i tylko z tych terminów można wybierać.
 #992320  autor: SACZI
 07 maja 2018, 21:13
Patryk, ja mam wrażenie, że Plus robi pod górkę swoim klientom.
Gdyby tak uruchomić polecenie zapłaty, a po miesiącu je wycofać, to co się stanie z okresem rozliczeniowym?
Akurat takiego przypadku nie omawiałem z konsultantami podczas przenosin numeru do plush abo.

A coś ciekawego jeszcze napiszę.
Mam 1 nr w Plus abo,drugi w plush abo.
Podczas przenosin pytałem, czy te numery będąna jednej fakturze - nie będą, tak mi wszędzie mówiono.
Gdy w ubiegły piątek dzwoniłem do BOK Plusa, dowiedziałem się, że moje nr są na jednym koncie i występować będą na jednej fakturze ...
Dziwne, niezrozumiałe, chociaż tak powinno być.
Jestem ciekaw pierwszej faktury.
 #992336  autor: habish
 07 maja 2018, 21:48
Możesz tak zrobić, włącz polecenie zapłaty, wybierz optymalny okres rozliczeniowy a następnie wyłącz polecenie zapłaty.

Daj znać czy faktycznie zwykły Plus abonament oraz Plush Abo masz na jednej fakturze.
 #992380  autor: habish
 08 maja 2018, 06:15
Właśnie pamiętałem że gdzieś jeszcze czytałem o takim przypadku ale nie byłem pewny czy to właśnie Ty.
 #992413  autor: torre24
 08 maja 2018, 10:33
Jeśli chodzi o szczegóły numer Plush dołączono mi do starego konta podczas rozmowy telefonicznej. Natomiast co do zmiany okresu rozliczeniowego, ja to robiłem zawsze przez reklamację (ale tylko w Plusie).
 #992742  autor: Mar9999
 09 maja 2018, 23:23
Ja mam 3 numery na jednym koncie i każdy z nich miał na początku inny okres rozliczeniowy, ponieważ w różnym czasie były aktywowane. Wystarczył e-mail z prośbą o zmianę terminu, na taki żeby wszystkie miały ten sam okres rozliczeniowy i tyle. Nie pisałem reklamacji, ale sprawa miała swój numer, czyli "zagadnienie:...", identycznie jak przy reklamacji. To było rok temu i pamiętam, że e-mail wysłałem w piątek, a odpowiedź i załatwioną sprawę miałem w poniedziałek.
 #993486  autor: Kija86
 15 maja 2018, 08:56
Witam.
Pierwszy raz przenoszę numer (a właściwie dwa numery) i mam kilka wątpliwości.
Przeniesienie jest z nju z rachunkiem do Plush ABO 10 Gb.
Wczoraj był u mnie kurier z umowami i kartami SIM.
Okres rozliczeniowy w nju mam do 5 każdego miesiąca. Czy dobrze rozumiem, że przeniesienie nastąpi 6 lipca?
Teraz kwestia numerów technicznych, bo dalej ciężko ogarniam ten temat: czy te numery będą aktywowane teraz (dziś, jutro czy tam pojutrze), czy dopiero po 6 lipca - jeśli dobrze rozumiem okres wypowiedzenia w nju?
  • Strona 40 z 44
  • 1
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 44
  • 1
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 44