Strona 1 z 1

[Orange] numer na kartę zmiana właściciela

Post:12 lip 2016, 12:18
autor: tomeck
Nie mogę już z tymi konsultantami... może ktoś mi powie co i jak:

Mam numer, który nie jest mi już potrzebny. Przez lata był w abonamencie, teraz od 1 czerwca jest w ofercie na kartę.
Miałem go zlikwidować ale jest chętny, który chce ten numer zatrzymać.

Orange - kontakt mailowy, raz mówi, że konieczna jest cesja, a później, że wystarczy, że nowa osoba zarejestruje go na siebie.
W punkcie sprzedaży szanowny konsultant właśnie stwierdził, że numer jest już zarejestrowany w sieci i on nic nie może z tym zrobić.

Co mam w końcu zrobić?

Re: [Orange] numer na kartę zmiana właściciela

Post:12 lip 2016, 16:09
autor: Leo
Przenieś numer do Nju Mobile na kartę a następnie możesz wrócić do Orange już bezimiennie a następnie zarejestrować numer no kogo chcesz. Numer przenosi się za pomocą jednego SMS-a. Niestety trzeba mieć numer aktywny i jakąś sumę na koncie tak w Orange jaki i potem w Nju.

Re: [Orange] numer na kartę zmiana właściciela

Post:12 lip 2016, 16:57
autor: tomeck
numer jest aktywny, jest na nim włączona usługa "no limit" do końca lipca.
jak przeniosę numer w trakcie miesiąca to pewnie usługa też przepadnie.

swoją droga prosta czynność - przepisanie numeru na inną osobę a problem gigant jest z tym w orange

Re: [Orange] numer na kartę zmiana właściciela

Post:12 lip 2016, 17:30
autor: kamil1221
Musisz udać się do salonu z osoba, która chce przejąć numer. Pamiętaj o zabraniu ze sobą karty SIM.
Na miejscu wypełnicie odpowiednie dokumenty. Termin realizacji zwykle do 7 dni max 30.
Najlepiej udać się do salonu "firmowego", który posiada dostęp do CRMa Mobile od Orange.

Re: [Orange] numer na kartę zmiana właściciela

Post:13 lip 2016, 21:50
autor: stoosiem
Przeniesienie numeru do nju z tego co kojarzę nie usuwa danych z systemu, bo nju korzysta z tego samego CRM :)

Re: [Orange] numer na kartę zmiana właściciela

Post:14 lip 2016, 00:06
autor: slider02
CRM niby ten sam, ale jednak przy zmianie marki numer przenosi się do nowej czystej kartoteki. :)

Re: [Orange] numer na kartę zmiana właściciela

Post:14 lip 2016, 09:03
autor: tomeck
kamil1221 pisze:Musisz udać się do salonu z osoba, która chce przejąć numer. Pamiętaj o zabraniu ze sobą karty SIM.
Na miejscu wypełnicie odpowiednie dokumenty. Termin realizacji zwykle do 7 dni max 30.
Najlepiej udać się do salonu "firmowego", który posiada dostęp do CRMa Mobile od Orange.
Gdyby to było takie proste to bym tu nikomu (_!_) nie zawracał ;)

Nie możemy pójść razem bo mieszkamy 250 km od siebie.
Mi w salonie (w Warszawie) powiedziano, że jeżeli numer jest na kartę to wystarczy, że nowa osoba zarejestruje go na siebie.
Z kolei nowy właściciel był w salonie (w punkcie sprzedaży raczej) i chcąc przerejestrować usłyszał, że nie ma takiej możliwości bo numer jest już zarejestrowany (???). Ewentualnie można zmienić właściciela, gdyby nowy właściciel chciał ten numer przenieść znowu do oferty na abonament.

Cuda, Panie, Cuda...

Chyba faktycznie trzeba zrobić przenosiny no NJU.

Re: [Orange] numer na kartę zmiana właściciela

Post:14 lip 2016, 17:31
autor: Leo
Logiczne jest to że poprzedni właściciel numeru musi złożyć oświadczenie na piśmie o zrzeczeniu się numeru na rzecz innej osoby. Z kolei osoba przejmująca numer musi oświadczyć że przejmuje ten numer. Również na piśmie. Gdyby wystarczyło tylko oświadczenie przejmującego numer to mogło by dochodzić do kradzieży numerów. W ostatnim dniu obowiązywania pakietu wyślij SMS "NJU" pod 601. Doładuj kartę za 5 zł a następnie wyślij SM np. "FREE" pod 601 i jesteś w Orange na kartę bez rejestracji.

Re: [Orange] numer na kartę zmiana właściciela

Post:15 lip 2016, 06:57
autor: Arturos
Możesz przerejestrować numer na siebie bez osoby na którą jest obecnie zarejestrowany. Poproś w salonie o formularz przerejestrowania. W drugiej części tego formularza musisz wpisać dość szczegółowe dane numeru z którego korzystasz. Wpisujesz np. stan konta czy numery na które najczęściej dzwonisz (nie pamiętam dokładnie co tam było), ale musisz w tym oświadczeniu udowodnić że to ty jesteś użytkownikiem numeru.