Strona 1 z 1
Problem z przeniesiem a koniec umowy
Post:26 cze 2016, 10:37
autor: Matsss
Witam, mam kolejny problem z przeniesieniem numeru z abonamentu orange do play na kartę. Umowa skończyła mi się 24.06, mieli przekazać numer do play 30.06 (po dwóch wnioskach), lecz wczoraj dzwoniła pani z play i powiedziała, że znowu jest coś nie tak i numer zostanie przekazany dopiero 01.08, ale i tak muszę się zjawić z babcią (na którą jest numer) i ponowić wniosek. Czy jest możliwość zrezygnowania teraz z umowy w orange do końca tego miesiąca? Czy i tak będę musiał czekać kolejny miesiąc? Nie uśmiecha mi się to, bo abonament w orange będę musiał płacić bez zniżki...
Re: Problem z przeniesiem a koniec umowy
Post:26 cze 2016, 12:20
autor: KC-KARLOS
Dlaczego nie skorzystałeś z trybu natychmiastowego przeniesienia numeru? Jest taka możliwość, Orange w takiej sytuacji ma obowiązek niezwłocznie oddać numer dla Play.
Nie wiem czy numer *555 w abo Orange działa, jeśli tak, wybierz 3 i wprowadź ostatnie 6-cyfr kodu PUK, aby wycofać przeniesienie.
Następnie idź ponownie do Play i dokonaj przeniesienia numeru na kartę w trybie 1-dniowym, bez okresu wypowiedzenia w abo Orange. PAMIĘTAJ: dane osobowe z obu stron (Orange i dla Play) muszą być identyczne.
Re: Problem z przeniesiem a koniec umowy
Post:26 cze 2016, 12:46
autor: Matsss
Ponieważ nie wiedziałem o czymś takim i składałem z miesięcznym wypowiedzeniem, bo obowiązywała mnie jeszcze umowa. W takim wypadku mogę jeszcze z tego skorzystać? Umowę mam teoretycznie skończoną z dniem 24.06.
Re: Problem z przeniesiem a koniec umowy
Post:26 cze 2016, 12:52
autor: KC-KARLOS
Umowa weszła na czas nieokreślony. Bez problemu możesz przenieść numer w trybie jednodniowym, bo kar za to nie ma, w takiej sytuacji (zapłacisz za abo w Orange kwotę proporcjonalną).
Re: Problem z przeniesiem a koniec umowy
Post:26 cze 2016, 13:01
autor: Matsss
A czy anulowanie przeniesienia numeru po wpisaniu kodu następuje od razu, czy muszę odczekać kilka godzin/dni, żeby pójść do salonu z tym przeniesieniem jednodniowym?
Na stronie mam taką informacje:
Okres rozliczeniowy kończy się za 4 dni, 30 czerwca 2016
Umowa zakończyła się 2 dni temu, 24 czerwca 2016
Re: Problem z przeniesiem a koniec umowy
Post:26 cze 2016, 13:29
autor: Matsss
Dzwoniłem do play'a i właściwie nie wiadomo o co chodzi. Dostałem przedwczoraj smsa, że jest wszystko ok i numer przeniesiony zostanie 30 czerwca, dziś konsultant powiedział, że w systemie też jest wszystko dobrze. A wczoraj konsultantka twierdziła, że coś jest najprawdopodobniej z kartą i proces się wydłuży. Już sam nie wiem o co chodzi i co mam robić.
Re: Problem z przeniesiem a koniec umowy
Post:26 cze 2016, 13:33
autor: KC-KARLOS
Matsss pisze: czy anulowanie przeniesienia numeru po wpisaniu kodu następuje od razu, czy muszę odczekać kilka godzin/dni, żeby pójść do salonu z tym przeniesieniem jednodniowym?
W ciągu 24 godzin.
Zadziałaj najpierw samodzielnie z Orange, potem idź do salonu Play.
Re: Problem z przeniesiem a koniec umowy
Post:26 cze 2016, 13:58
autor: Matsss
A co miałbym zadziałać z tym orange? Chyba poczekam na kontakt jutrzejszy z tą konsultantką z play'a (bo ma dzwonić) a jak nie to sam zadzwonię i zapytam się o co chodzi, bo tak jak pisałem wyżej, w bazie jest wszystko ok. Konsultant play powiedział mi, że mogę zapłacić za tą usługę z szybkim przeniesieniem miesięczną kwotę, ponieważ nie będę miał w orange miesięcznego okresu wypowiedzenia.
Re: Problem z przeniesiem a koniec umowy
Post:26 cze 2016, 16:18
autor: KC-KARLOS
Zgadza się, ale myślę, że będziesz rozliczony proporcjonalnie, abonament naliczony z góry musi być rozliczony za niepełny miesiąc rozliczeniowy.
Jeśli coś ustalisz w tym temacie, napisz.
Re: Problem z przeniesiem a koniec umowy
Post:27 cze 2016, 11:00
autor: Matsss
Właśnie dostałem sms'a o anulowanie wniosku o przeniesienie... zobaczę ile będą chcieli za wypowiedzenie umowy w orange i prawdopodobnie kupie kartę gdzieś z innym numerem, bo nie mam już sił gonić za tym.
Re: Problem z przeniesiem a koniec umowy
Post:27 cze 2016, 20:03
autor: KC-KARLOS
Jeśli masz anulowany wniosek, idź do sklepu Play i tam już bezproblemowo przeniesiesz swój numer. Spróbuj.
Re: Problem z przeniesiem a koniec umowy
Post:28 cze 2016, 11:47
autor: Matsss
Dwa razy próbowałem, nie chciałem ryzykować kolejnej gafy konsultanta play, więc pojechałem z babcią do orange i przeniosłem numer na kartę. Później przeniosę ten numer samemu do play.