Strona 1 z 1

[Plus] przeniesienie numeru problem

Post:24 maja 2016, 20:26
autor: onifer2
Mam problem z przeniesieniem numeru. Numer przenoszony jest obecnie w Virign Mobile na karte (zarejestrowany) chce przenieść do Plusa na abonament.

Pracownik Plusa ma problemy. Przy wypełnianiu wniosku o przeniesienie numeru zaznaczył, że numer dawcy jest w Virgin Mobile- wyskoczyło mu po jakimś czasie, że błąd dawcy- że jest to numer w sieci Play- co by się zgadzało bo Virgin Mobile należy do Play.

Po zaznaczeniu we wniosku numeru dawcy jako Play po zakończeniu wypełniania wniosku o przeniesienie wyskakuje komunikat, że błędny dawca.
Czyli ani Virgin Mobile ani Play nie przyjmuje, przez co nie można przejść do wydrukowania umowy.

Pracownik Plusa wysłał jakieś zgłoszenie gdzieś, niestety już 2 dni nie ma żadnej odpowiedzi zwrotnej.

Czyz ktoś miał styczność z takim problemem?

Re: [Plus] przeniesienie numeru problem

Post:24 maja 2016, 23:18
autor: f0ku5
Przede wszystkim daruj sobie Plusa :P

Re: [Plus] przeniesienie numeru problem

Post:25 maja 2016, 01:28
autor: onifer2
Dlaczego?
Mają dobrą ofertę w smartdom. Gdzie dostanę w miarę przyzwoity telefon za parę złotych z abonamentem nielimitowane wszystko + 5GB internetu za 35 zł?

Re: [Plus] przeniesienie numeru problem

Post:25 maja 2016, 09:29
autor: habish