T-Mobile i ich jakość.
Post:13 maja 2016, 14:38
Na tutejszym forum , możemy przeczytać że w T-Mobile problemem jest tylko system bilingowy w usługach na kartę.
Jest to oczywiście kłamstwo bo w abonamencie mamy podobne koszmarne problemy jak w karcie.
Najnowszy kwiatek czyli promocja
Testuj za dychę przez 4 miesiące
Regulamin promocji przy przenoszeniu nr od innego operatora mówi o Zawieszeniu Abonamentu
Tak wygląda oto zawieszony abonament bez „Minut wliczonych w Opłatę Abonamentową” według systemu bilingowego usług abonamentowych T-Mobile.
https://zapodaj.net/359dcf6aea99d.png.html
https://zapodaj.net/ef76f0b6973ef.png.html
https://zapodaj.net/7628f56e47972.png.html
Mimo aktywnego zawieszenia abonamentu na numerze tymczasowym wszystkie usługi z promocji są aktywne. Coś takiego nie powinno mieć miejsca zgodnie z regulaminem promocji.
Ktoś kto nie przeczyta dokładnie regulaminu może być skuszony np. 100GB internetu które według regulaminu i cennika ważnego do momentu dezaktywacji usługi zawieszenia abonamentu kosztuje około 120000 pln.
Czy takiego operatora można brać poważnie pod uwagę wybierając sieć?
Jest to oczywiście kłamstwo bo w abonamencie mamy podobne koszmarne problemy jak w karcie.
Najnowszy kwiatek czyli promocja
Testuj za dychę przez 4 miesiące
Regulamin promocji przy przenoszeniu nr od innego operatora mówi o Zawieszeniu Abonamentu
Wszystko pięknie ładnie tylko, że system bilingowy twierdzi zupełnie coś innego7. Zawieszenie Abonamentu.
Usługa „Zawieszenie Abonamentu” związana jest z zawarciem Umowy w oparciu o numer przyznany przez Operatora z możliwością
późniejszej zmiany na numer przeniesiony od innego dostawcy. Zmiana ta może nastąpić do końca okresu aktywności tej usługi.
Usługę „Zawieszenie Abonamentu” można aktywować w momencie zawarcia Umowy na poniższych zasadach.
7.1. Usługa ta aktywowana jest na okres 120 pierwszych dni tej Umowy z możliwością wcześniejszej dezaktywacji.
7.2. W okresie aktywności tej usługi:
7.2.1. obowiązek opłacania Abonamentu ulega zawieszeniu,
7.2.2. przyznane postanowieniami niniejszego dokumentu warunki promocyjne ulegają zawieszeniu, oraz odroczeniu do dnia dezaktywacji Usługi
7.2.3. Abonent może korzystać z Usług Telekomunikacyjnych zgodnie z Cennikiem Taryf Rodzinnych (taryfa
właściwa zgodnie z wybranym Zestawem), ale bez „Minut wliczonych w Opłatę Abonamentową”,
7.3. Dezaktywacja usługi „Zawieszenie Abonamentu” nastąpi:
7.3.1. automatycznie, w dniu przeniesienia numeru od innego dostawcy do Operatora - najpóźniej z upływem
okresu aktywności usługi,
7.3.2. automatycznie, z upływem pierwszych 120 dni Umowy, gdy do przeniesienia numeru nie dojdzie, albo
7.3.3. na skutek złożenia przez Abonenta dyspozycji dezaktywacji (a) na piśmie na adres Operatora, (b) u
konsultanta BOA , albo (c) w Internetowym Systemie Obsługi – przed upływem okresu aktywności usługi.
Tak wygląda oto zawieszony abonament bez „Minut wliczonych w Opłatę Abonamentową” według systemu bilingowego usług abonamentowych T-Mobile.
https://zapodaj.net/359dcf6aea99d.png.html
https://zapodaj.net/ef76f0b6973ef.png.html
https://zapodaj.net/7628f56e47972.png.html
Mimo aktywnego zawieszenia abonamentu na numerze tymczasowym wszystkie usługi z promocji są aktywne. Coś takiego nie powinno mieć miejsca zgodnie z regulaminem promocji.
Ktoś kto nie przeczyta dokładnie regulaminu może być skuszony np. 100GB internetu które według regulaminu i cennika ważnego do momentu dezaktywacji usługi zawieszenia abonamentu kosztuje około 120000 pln.
Czy takiego operatora można brać poważnie pod uwagę wybierając sieć?