Witam
Chciałbym prosić Was o poradę w sprawie braku rabatu za e-fakture w Orange. Sprawa zaczęła się w marcu br. Kiedy zapytałem się kogoś na infolinii o rabat za e-fakturę, dostałem odpowiedź, że rabat jest powiązany z rabatem za terminową płatność. Mówię sobie, że płacę 2-3 dni po wystawieniu faktury, więc luz. Z ciekawości zajrzałem do poprzednich faktur i nie było pozycji za e-fakture i terminową wpłatę więc zadzwoniłem znowu i konsultant udzielił mi bonifikaty na kwotę 15.04zł, lecz to też mnie niesatysfakcjonowało. Więc zgodnie z prawem telekomunikacyjnym mam prawo do zlożenia reklamacji do roku wstecz, co też uczyniłem. W efekcie reklamacja została uznana pozytywnie i otrzymałem bonifikatę do dwóch kolejnych faktur w kwocie 22.54. Poprzednia faktura przyszła na 7.42 więc spoko, ale dziś spojrzałem na mój Orange i faktura 22.92gr (12.92zł abo z przekroczoną rozmową na stacjonarny i 10zł za 1.5gb neta) tak więc odliczyłem od kwoty 29.99zł 22.54 i powinienem mieć do zapłaty 17.92zł więc dalej nie ma tego rabatu. I co teraz powinienem zrobić? Kolejna reklamacja? Czy można też złożyć wypowiedzenie umowy z winy operatora? E-fakture mam aktywna od dnia wejścia umowy w życie, lecz pierwsza faktura przyszła w formie papierowej. Będę wdzięczny za pomoc!
MY400x,MT50,A52,T290i,C260,L760,K510i,J105I,Avila,K770I
,3110c,I5800,6300,E65,PAP3500,S'POP,Ace2,L530DS,Y560 L01, Idol 4, R4A