• Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Regulamin forum: 
W tym dziale dyskutujemy o ofertach na ABONAMENT.

Uwaga! Jeżeli szukasz oferty dla siebie i nie wiesz, na którą się zdecydować - zadaj pytanie w dziale Jaką ofertę wybrać?
 #863315  autor: bulgar_rpk
 25 kwie 2016, 17:34
Witam
Chciałbym prosić Was o poradę w sprawie braku rabatu za e-fakture w Orange. Sprawa zaczęła się w marcu br. Kiedy zapytałem się kogoś na infolinii o rabat za e-fakturę, dostałem odpowiedź, że rabat jest powiązany z rabatem za terminową płatność. Mówię sobie, że płacę 2-3 dni po wystawieniu faktury, więc luz. Z ciekawości zajrzałem do poprzednich faktur i nie było pozycji za e-fakture i terminową wpłatę więc zadzwoniłem znowu i konsultant udzielił mi bonifikaty na kwotę 15.04zł, lecz to też mnie niesatysfakcjonowało. Więc zgodnie z prawem telekomunikacyjnym mam prawo do zlożenia reklamacji do roku wstecz, co też uczyniłem. W efekcie reklamacja została uznana pozytywnie i otrzymałem bonifikatę do dwóch kolejnych faktur w kwocie 22.54. Poprzednia faktura przyszła na 7.42 więc spoko, ale dziś spojrzałem na mój Orange i faktura 22.92gr (12.92zł abo z przekroczoną rozmową na stacjonarny i 10zł za 1.5gb neta) tak więc odliczyłem od kwoty 29.99zł 22.54 i powinienem mieć do zapłaty 17.92zł więc dalej nie ma tego rabatu. I co teraz powinienem zrobić? Kolejna reklamacja? Czy można też złożyć wypowiedzenie umowy z winy operatora? E-fakture mam aktywna od dnia wejścia umowy w życie, lecz pierwsza faktura przyszła w formie papierowej. Będę wdzięczny za pomoc!

MY400x,MT50,A52,T290i,C260,L760,K510i,J105I,Avila,K770I
,3110c,I5800,6300,E65,PAP3500,S'POP,Ace2,L530DS,Y560 L01, Idol 4, R4A
 #863363  autor: orson_dzi
 26 kwie 2016, 00:57
Wariant sprawdzający się w 99% - masz jakaś zaległość, nie płacisz w terminie, cokolwiek powiązane z płatnościami.
Wariant sprawdzający się w 0,99% - masz źle wpisany parametr (albo w ogóle go nie masz) w usłudze rabatu, nie wnikaj w szczegóły.
Wariant sprawdzający się w 0,01% - błąd systemu, przypadek jeden na wiele tysięcy, gdzie zwyczajnie coś w komputerze zdechło i nie ma na to kompletnie żadnego logicznego wytłumaczenia, ale i na to znalazłoby się rozwiązanie.

Ale bez spojrzenia w numer Ci nie powiem. Jak chcesz, to podeślij mi na PW, ale dam Ci znać w środę, a w najgorszym przypadku w piątek.

Lista używanych telefonów nie mieści się w tym polu tekstowym :)
 #863455  autor: bulgar_rpk
 26 kwie 2016, 18:02
orson_dzi pisze:Wariant sprawdzający się w 99% - masz jakaś zaległość, nie płacisz w terminie, cokolwiek powiązane z płatnościami.
raczej nie ;) opłaty robię zaraz po wystawieniu faktury
orson_dzi pisze:Wariant sprawdzający się w 0,01% - błąd systemu, przypadek jeden na wiele tysięcy, gdzie zwyczajnie coś w komputerze zdechło i nie ma na to kompletnie żadnego logicznego wytłumaczenia, ale i na to znalazłoby się rozwiązanie.
to jest raczej to. Pracuję w Orange ale na infolinii FIX (nie mam wglądu do usług mobilnych) więc udało mi się znaleźć kogoś kto obsługuje rynek Mobile i sprawdził moje konto od A do Z i wyszło, że jest to błąd systemowy, incydent został zgłoszony do admina i mam czekać na odpowiedź max do piątku

MY400x,MT50,A52,T290i,C260,L760,K510i,J105I,Avila,K770I
,3110c,I5800,6300,E65,PAP3500,S'POP,Ace2,L530DS,Y560 L01, Idol 4, R4A
 #863625  autor: orson_dzi
 27 kwie 2016, 15:10
Zawsze to jakiś pomysł. Status zgłoszenie możesz sam sprawdzić, fix i mobile zgłasza tym samym panelem ;) .

Lista używanych telefonów nie mieści się w tym polu tekstowym :)
 #864440  autor: bulgar_rpk
 02 maja 2016, 18:23
Sytuacja została wyjaśniona. Doradca, który aktywował mi rabat za E-fakture nie wprowadził kwoty netto. Dopiero po prowadzeniu kwoty 4.07 został uruchomiony poprawnie rabat. Teraz na mój Orange widnieje kwota abonamentu 29.99

MY400x,MT50,A52,T290i,C260,L760,K510i,J105I,Avila,K770I
,3110c,I5800,6300,E65,PAP3500,S'POP,Ace2,L530DS,Y560 L01, Idol 4, R4A