Strona 1 z 1

Nieudany zakup przez sklep Orange - pytanie.

Post:25 lut 2016, 16:07
autor: ZbujMadej
Zamówiłem przez sklep www Orange umowę na abonament z telefonem, jednak finalnie nie zadziałał mi kod rabatowy. Byłem już w salonie, gdzie dostarczyli komplet dokumentów i po potwierdzeniu braku kodu rabatowego zdecydowałem nie podpisywać umowy. Tak też radzili mi na infolinii Orange, gdzie dzwoniłem od razu po zauważeniu braku aktywacji kodu.

Pytanie brzmi : kiedy mogę ponownie złożyć zamówienie na ten sam numer telefonu ? W jaki sposób to sprawdzić ? Na stronie Orange status zamówienia to zamknięte, a status zlecenia przeniesienia numeru: zwolnione.
Dodam, że jest to numer abonamentowy i wiąże się z wypowiedzeniem umowy u obecnego operatora. Umowa jest na czas nieokreślony.

Re: Nieudany zakup przez sklep Orange - pytanie.

Post:25 lut 2016, 16:44
autor: zielony71
Już możesz.

Re: Nieudany zakup przez sklep Orange - pytanie.

Post:25 lut 2016, 18:06
autor: ZbujMadej
Dziękuję. Zamówienie złożone ponownie, tym razem z aktywnym kodem rabatowym.