Witam,
chcę przenieść kolejny numer do Orange, byłby to trzeci numer komórkowy, a w sumie piąta usługa, więc chyba można mnie uznać za dobrego klienta.
Od jakiegoś czasu na stronie sklepu internetowego widnieje Odnowiony iPhone 6 w dość dobrej cenie 599 zł w interesującym mnie abonamencie 59,99 zł z rabatem za usługi stacjonarne. Nie da się go jednak fizycznie zamówić - ciągle widnieje informacja o chwilowym braku w magazynie. Wybrałem oczywiście na stronie opcję powiadomienia o dostępności, jednakże od długiego czasu od kiedy śledzę temat, nie otrzymałem niczego co dotyczy interesującej mniej oferty oprócz spamu z Orange.
Dzwoniłem kilkukrotnie w tej sprawie na infolinię sklepu internetowego, byłem również w salonie, zostałem przełączony na inną infolinię oraz do działu utrzymania klienta, jednakże każdy konsultant odsyła mnie do innego działu po tym jak stwierdzi, że nic nie może zrobić i kończy się to powrotem do punktu wyjścia będącego infolinią sklepu internetowego. Jedna z osób, z którą rozmawiałem przekazała mi informację, że aby telefon był dostępny musi być na stanie w co najmniej 10 sztukach, inaczej widnieje w systemie jako niedostępny żeby sklep był w stanie obsłużyć klientów.
Chciałbym się od Was dowiedzieć czy macie jakiś pomysł co jeszcze mogę zrobić by skorzystać z tej oferty? Jeśli faktycznie jest jakiś limit sztuk, aby telefon pojawił się w systemie, to czy nie mogę kupić jednej sztuki z tych które już są w magazynie, jednakże poniżej limitu?
Czy da się chociaż jakkolwiek zarezerwować interesujący mnie produkt, tak abym z chwilą pojawienia się go w magazynie miał możliwość złożenia zamówienia?
Pozdrawiam i proszę o radę
chcę przenieść kolejny numer do Orange, byłby to trzeci numer komórkowy, a w sumie piąta usługa, więc chyba można mnie uznać za dobrego klienta.
Od jakiegoś czasu na stronie sklepu internetowego widnieje Odnowiony iPhone 6 w dość dobrej cenie 599 zł w interesującym mnie abonamencie 59,99 zł z rabatem za usługi stacjonarne. Nie da się go jednak fizycznie zamówić - ciągle widnieje informacja o chwilowym braku w magazynie. Wybrałem oczywiście na stronie opcję powiadomienia o dostępności, jednakże od długiego czasu od kiedy śledzę temat, nie otrzymałem niczego co dotyczy interesującej mniej oferty oprócz spamu z Orange.
Dzwoniłem kilkukrotnie w tej sprawie na infolinię sklepu internetowego, byłem również w salonie, zostałem przełączony na inną infolinię oraz do działu utrzymania klienta, jednakże każdy konsultant odsyła mnie do innego działu po tym jak stwierdzi, że nic nie może zrobić i kończy się to powrotem do punktu wyjścia będącego infolinią sklepu internetowego. Jedna z osób, z którą rozmawiałem przekazała mi informację, że aby telefon był dostępny musi być na stanie w co najmniej 10 sztukach, inaczej widnieje w systemie jako niedostępny żeby sklep był w stanie obsłużyć klientów.
Chciałbym się od Was dowiedzieć czy macie jakiś pomysł co jeszcze mogę zrobić by skorzystać z tej oferty? Jeśli faktycznie jest jakiś limit sztuk, aby telefon pojawił się w systemie, to czy nie mogę kupić jednej sztuki z tych które już są w magazynie, jednakże poniżej limitu?
Czy da się chociaż jakkolwiek zarezerwować interesujący mnie produkt, tak abym z chwilą pojawienia się go w magazynie miał możliwość złożenia zamówienia?
Pozdrawiam i proszę o radę
