smartDOM pomoc w reklamacji
Post:13 sty 2016, 20:55
Witam,
Możecie mi podpowiedzieć, mianowicie przenosiłem numer do plusa telefonicznie i dostałem ofertę od konsultanta 119zł - 50% na abonament oferta smart dom 2 z racji tego że posiadam już dwa produkty tv oraz internet z Cyfrowego Polsatu kupiony w sierpniu 2014 w ofercie smart dom1. Na stronie Plusa zobaczyłem że mogę dostać kolejnego 50% rabatu za przeniesienie numeru do sieci PLUS więc zadzwoniłem do sieci i dowiedziałem się że jak najbardziej mogę z tego skorzystać. Pomyślałem, że po drugiej stronie słuchawki jest rzetelna osoba przedstawiciel sieci plus i wie lepiej. Konsultant telefonicznie zapewniał mnie że na 100% dostane tą ofertę dlatego że mam tv i internet, któraś z tych opcji na pewno się załapie na 50% rabat. Zamówiłem abonament + telefon przez internet. Przyjechał kurier podpisałem umowę a do umowy dostałem regulamin oferty smart DOM2 i z regulaminu wynika że na 100% nie dostanę zniżki. Umowę mam od sierpnia 2015r. pierwsze 3 miesiące miałem za darmo teraz dostaje fv po 119 zł. Co radzicie z tym zrobić nie chce tyle płacić ta oferta jest beznadziejna.
Reklamacje już napisałem oto odpowiedz:
Szanowny Panie
Odpowiadając na zgłoszenie otrzymane w dniu 13.1.2016 r., informuję, że zapoznałam się z opisaną sprawą.
Wyjaśniam, że zgodnie z Regulaminem Programu „SmartDOM 2 – Telewizja, Internet, Telefon” Klient może skorzystać z warunków programu tylko dla jednego zestawu umów (Umowa uprawniająca/Nowa Umowa I/Nowa Umowa II). Ponadto, jeżeli Abonent posiada jakiekolwiek umowy w ramach Superoferty I/II w programie SmartDOM, obowiązującej przed 19.05.2015 r. nie może otrzymać Rabatów/Upustów specjalnych w ramach Programu SmartDOM 2.
Przeprowadzona analiza wykazała, że rabat w wysokości 50% opłaty abonamentowej w ramach Superoferty II został przyznany dla Internetu w Cyfrowym Polsacie. Tym samym, brak jest podstaw do aktywacji ww. rabatu dla numeru 667303894.
W opisanej sytuacji, zgodnie z zapisami ww. Regulaminu, dla numeru 667303894 został przyznany benefit w kwocie 10 zł.
W kwestii składania zamówień w sklepie internetowym wyjaśniam, iż deklaracja Klienta o chęci skorzystania z rabatu Programu SmartDOM na etapie składania zamówienia, poprzez zakreślenie odpowiedniego pola, nie jest równoznaczna z otrzymaniem rabatu. Przyznanie zniżki z Programu SmartDOM warunkuje Regulamin ww. Programu, z którym Klient ma możliwość zapoznania się przed zawarciem Umowy. Zaznaczam, że wybierając opcję rabatu z Programu SmartDOM Klient potwierdza, że zapoznał się z warunkami ww. Regulaminu.
Biorąc pod uwagę przedstawione wyjaśnienia, reklamacja została rozpatrzona negatywnie.
Informuję o zakończeniu postępowania reklamacyjnego w powyższej sprawie.
Zgodnie z przysługującymi uprawnieniami istnieje możliwość dochodzenia roszczeń w postępowaniu sądowym, zaś w przypadku, gdy reklamującym jest konsument przysługuje możliwość zwrócenia się do Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej z wnioskiem o mediacje lub do Stałego Polubownego Sądu Konsumenckiego przy Prezesie Urzędu Komunikacji Elektronicznej z wnioskiem o polubowne rozwiązanie sporu (podstawa prawna: § 7 ust. 2 pkt 5 rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 24 lutego 2014 r. w sprawie reklamacji usługi telekomunikacyjnej (Dz. U. z 2014 r. poz. 284), w związku z art. 107 ust. 1, art. 109 i art. 110 ustawy z 16 lipca 2004 r. Prawo Telekomunikacyjne (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 243).
Możecie mi podpowiedzieć, mianowicie przenosiłem numer do plusa telefonicznie i dostałem ofertę od konsultanta 119zł - 50% na abonament oferta smart dom 2 z racji tego że posiadam już dwa produkty tv oraz internet z Cyfrowego Polsatu kupiony w sierpniu 2014 w ofercie smart dom1. Na stronie Plusa zobaczyłem że mogę dostać kolejnego 50% rabatu za przeniesienie numeru do sieci PLUS więc zadzwoniłem do sieci i dowiedziałem się że jak najbardziej mogę z tego skorzystać. Pomyślałem, że po drugiej stronie słuchawki jest rzetelna osoba przedstawiciel sieci plus i wie lepiej. Konsultant telefonicznie zapewniał mnie że na 100% dostane tą ofertę dlatego że mam tv i internet, któraś z tych opcji na pewno się załapie na 50% rabat. Zamówiłem abonament + telefon przez internet. Przyjechał kurier podpisałem umowę a do umowy dostałem regulamin oferty smart DOM2 i z regulaminu wynika że na 100% nie dostanę zniżki. Umowę mam od sierpnia 2015r. pierwsze 3 miesiące miałem za darmo teraz dostaje fv po 119 zł. Co radzicie z tym zrobić nie chce tyle płacić ta oferta jest beznadziejna.
Reklamacje już napisałem oto odpowiedz:
Szanowny Panie
Odpowiadając na zgłoszenie otrzymane w dniu 13.1.2016 r., informuję, że zapoznałam się z opisaną sprawą.
Wyjaśniam, że zgodnie z Regulaminem Programu „SmartDOM 2 – Telewizja, Internet, Telefon” Klient może skorzystać z warunków programu tylko dla jednego zestawu umów (Umowa uprawniająca/Nowa Umowa I/Nowa Umowa II). Ponadto, jeżeli Abonent posiada jakiekolwiek umowy w ramach Superoferty I/II w programie SmartDOM, obowiązującej przed 19.05.2015 r. nie może otrzymać Rabatów/Upustów specjalnych w ramach Programu SmartDOM 2.
Przeprowadzona analiza wykazała, że rabat w wysokości 50% opłaty abonamentowej w ramach Superoferty II został przyznany dla Internetu w Cyfrowym Polsacie. Tym samym, brak jest podstaw do aktywacji ww. rabatu dla numeru 667303894.
W opisanej sytuacji, zgodnie z zapisami ww. Regulaminu, dla numeru 667303894 został przyznany benefit w kwocie 10 zł.
W kwestii składania zamówień w sklepie internetowym wyjaśniam, iż deklaracja Klienta o chęci skorzystania z rabatu Programu SmartDOM na etapie składania zamówienia, poprzez zakreślenie odpowiedniego pola, nie jest równoznaczna z otrzymaniem rabatu. Przyznanie zniżki z Programu SmartDOM warunkuje Regulamin ww. Programu, z którym Klient ma możliwość zapoznania się przed zawarciem Umowy. Zaznaczam, że wybierając opcję rabatu z Programu SmartDOM Klient potwierdza, że zapoznał się z warunkami ww. Regulaminu.
Biorąc pod uwagę przedstawione wyjaśnienia, reklamacja została rozpatrzona negatywnie.
Informuję o zakończeniu postępowania reklamacyjnego w powyższej sprawie.
Zgodnie z przysługującymi uprawnieniami istnieje możliwość dochodzenia roszczeń w postępowaniu sądowym, zaś w przypadku, gdy reklamującym jest konsument przysługuje możliwość zwrócenia się do Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej z wnioskiem o mediacje lub do Stałego Polubownego Sądu Konsumenckiego przy Prezesie Urzędu Komunikacji Elektronicznej z wnioskiem o polubowne rozwiązanie sporu (podstawa prawna: § 7 ust. 2 pkt 5 rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 24 lutego 2014 r. w sprawie reklamacji usługi telekomunikacyjnej (Dz. U. z 2014 r. poz. 284), w związku z art. 107 ust. 1, art. 109 i art. 110 ustawy z 16 lipca 2004 r. Prawo Telekomunikacyjne (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 243).