Strona 1 z 1

[Orange] - błędne naliczanie minut.

Post:29 sie 2015, 10:34
autor: nav
Witam
Mam kolejny problem z orange w ciagu kilku dni. Sprawa wyglada tak rozmowa zostala wykonana na przelomie okresu rozliczeniowego rozpoczeta przed 12w nocy zakonczona po 1 dnia nastepnego. Zawszebylo tak ze od 12 byly liczone juz minuty z nowego okresu rozliczeniowego a teraz policzono wszystko do starego (nowe minuty zostaly nietkniete) i doliczone do poprzedniej faktury. Czy ktos mi moze pokazac taki zapis w regulaminie gdzie sie to stosuje? Czy w orange glosowym czy free net zawsze bylo tak ze ciagnelo juz z nowego okresu rozliczeniowego albo z nielimitowanego transferu i nagle to sie zmienilo? Ja zlozylam reklamacje.

Re: [Orange] - błędne naliczanie minut.

Post:01 wrz 2015, 13:38
autor: orson_dzi
Ciężko powiedzieć, bo chyba nie ma precyzyjnego zapisu, że okres rozliczeniowy zaczyna się dokładnie o północy. Raz może go załapać koło 23, a raz i 2-3 w nocy.

Re: [Orange] - błędne naliczanie minut.

Post:05 wrz 2015, 12:37
autor: nav
hey dziekuje za odpowiedz sprawa rozwiazana pozytywnie az sama jestem zaskoczona przyslali fakture korygujaca temat do zamkniecia :)

Re: [Orange] - błędne naliczanie minut.

Post:05 wrz 2015, 13:16
autor: kamil1221
Orange zazwyczaj takie kwiatki (do których nie ma jak się odnieść regulaminem) rozpatruje pozytywnie na rzeczy abonenta. Tak jak zostało wspomniane - w Orange cykl rozliczeniowy nie jest podłączony do konkretnej godziny. Jest to po prostu dzień i równie dobrze minuty mogą zostać np naliczone o 8 rano tego dnia.