Strona 1 z 1

Play - złożone wypowiedzenie, lepsza oferta, błąd pracownika

Post:20 lip 2015, 20:03
autor: nitrous
Witam, jak wiadomo żeby dostać lepszą ofertę trzeba praktycznie w każdej sieci złożyć wypowiedzenie. Tak też poradziłem pewnej osobie w sieci Play, podpisała wydrukowany formularz i poszła go złożyć. Problem w tym, że powodem wpisanym ręcznie na formularzu byłą "kiepska oferta" - wpisała chyba niezadowalająca, tak jak ostatnio. Ta osoba ma już trochę lat i pracownik w salonie Play sam zmieniła sobie na "brak chęci korzystania z usług" czy coś w tym stylu - co jest nieprawdą i nijak ma się do pierwotnego powodu.
Przyszedł pierwszy sms o zarejestrowaniu zgłoszenia i drugi o tym, że "odpowiedź" wysłano pocztą. Czy wysłano wypowiedzenie ?
Chodzi mi o to czy teraz da się normalnie do nich dodzwonić i wynegocjować tą słynną ofertę za 19,50zł na 24 miesiące ? Czy tak to zawsze przebiega ? Poprzednio sobie czy innym robiłem tak samo, w Play ostatnim razem ktoś kilka dni po wypowiedzeniu zadzwonił z ofertą. Teraz nie było kontaktu. Czy problemem jest fakt błędnego wpisania przyczyny złożenia wypowiedzenia, dodam, że zaznaczono także chęć przeniesienia numeru na kartę. Osobiście nie mogłem udać się z tą osobą i jeszcze parę dni nie mogę tego zrobić.
Czy można teraz zadzwonić i wynegocjować ofertę 19,50zł, czy teraz Play zakwalifikował tego klienta jako do odstrzału ? Bo poprzednio kontakt był dosyć szybko , a teraz nic. Trzeba to odkręcać i czy się da ? Czy wpływ miał powód i chęć przeniesienia numeru na kartę? Tak to jest jak się ufa ludziom...5mm tekst, gdzie pracownik powiedział, że przepisał to co było ręcznie.
Jeśli to niepotrzebna panika i można normalnie do nich dzwonić to dobrze, jeśli nie to czy da się to odkręcić i jak. Jeśli kogoś ciekawe dlaczego wypowiedzenie - bo zaoferowano to samo co 2 lata temu tylko drożej.
PS Tak w ogóle to da się cofnąć wypowiedzenie jako takie ?

Re: Play - złożone wypowiedzenie, lepsza oferta, błąd pracow

Post:20 lip 2015, 20:41
autor: bombi1981
tak zawsze można cofnąć wypowiedzenie np w salonie lub piszac do nich @ ale musi być własnoręczny podpis

Re: Play - złożone wypowiedzenie, lepsza oferta, błąd pracow

Post:20 lip 2015, 23:10
autor: nitrous
bombi1981 pisze:tak zawsze można cofnąć wypowiedzenie np w salonie lub piszac do nich @ ale musi być własnoręczny podpis
No, ok ale czy w tej chwili da się bez cofania wypowiedzenia rozmawiać z Play o przedłużeniu ? Bo ostatecznie i tak trzeba je składać, jeśli chce się lepszą ofertę. Tylko czy tak to zawsze przebiega czy tym razem coś poszło nie tak ?

Re: Play - złożone wypowiedzenie, lepsza oferta, błąd pracow

Post:20 lip 2015, 23:45
autor: kacu123
Witam.
To że pracownik salonu Play napisał "brak chęci korzystania z usług" nic nie zmienia. 3 dni przed końcem umowy zadzwonić do Play, chyba że sami wcześniej zadzwonią.
Ile zostało czasu do końca umowy i ile wynosi miesięczny abonament?
Pozdrawiam.

Re: Play - złożone wypowiedzenie, lepsza oferta, błąd pracow

Post:21 lip 2015, 23:26
autor: ot_byt
bombi1981 pisze:tak zawsze można cofnąć wypowiedzenie np w salonie lub piszac do nich
Nie zawsze można cofnąć wypowiedzenie. Może nastąpić skutek w postaci odwołania oświadczenia woli o wypowiedzeniu umowy jedynie w dwóch przypadkach:
1. oświadczenie o odwołaniu wypowiedzenia dojdzie do adresata (w tym przypadku dostawcy usług telekomunikacyjnych) jednocześnie z samym wypowiedzeniem albo wcześniej.
2. odwołanie wypowiedzenia zostanie dokonane już po dojściu do adresata samego oświadczenia o wypowiedzeniu, ale wyrazi ona zgodę na odwołanie.

W przypadku opisanym w pkt 2 jeśli adresat nie wyrazi zgody, to oświadczenie o odwołaniu wypowiedzenia nie wywoła żadnych skutków prawnych, a co za tym idzie wypowiedzenie będzie skuteczne.