Jak rozmawiać z operatorem?
Post:08 sie 2006, 11:21
Po przeczytaniu xx stron o „przygodach” użytkowników z operatorami (z narzekaniami użytkowników)
Postanowiłem podzielić się swoimi doświadczeniami „jak rozmawiać z operatorami”?
(Opiekuję się w sumie 10 numerami w dwóch firmach, numery u wszystkich 3 operatorów)
Aby wywalczyć dobrą ofertę potrzeba:
1. wiedzieć co się chce (przejrzeć stare bilingi aby wiedzieć czy potrzeba więcej sms, minut wewnątrz sieci, czy poza sieć
)
2.być realistą (może zrezygnować z Noki N70 a wywalczyć dodatkowe minuty)
3. być zorientowanym w ofertach innych operatorów jak również we własnej sieci (np. czy bardziej nas interesuje Nowa Idea dla Firm czy Orange dla Firm)
4. nie zrażać się – zła oferta -przejść się do innego salonu, przedzwonić następnego dnia do innego konsultanta
5. być miły dla konsultanta – 50 % oferty od niego zależy –postawcie się w jego roli. Z jednej strony procedury i nakazy firmy, z drugiej plan sprzedażowy z trzeciej „wściekły klient” będziecie mili on też będzie
6. poczytać na stronach jakie są nowe oferty czy są lepsze od starych czy może tylko nowa nazwa
7. policzyć ile to wszystko kosztuje może telefon kupić na wolnym rynku a u operatora wziąć tylko dodatkowe usługi – umowa tylko na rok a za rok lepsza oferta?
8. słuchać co proponuje konsultant i w kolejnej rozmowie domagać się już zaoferowanych usług
Moje ostatnie „osiągnięcia”
1. Plus –trzy przeniesione aktywacje ( z Ery i Orange) 300 min do wszystkich sieci za 122 zł brutto oferta biznesowa. Umowa na dwa lata nowe telefony N6230I za 199 brutto
2. przedłużona aktywacja w Orange – tryfa NIDF50 rabat 40% przez rok, 5 numerów w sieci i stacjonarne gratis na dwa lata, Nokia 6280 za 199 pln. Umowa na dwa lata.
3. przedłużona umowa w Orange. Nowy telefon 6630 za 1 pln dodatkowe 50 minut na rok, umowa na rok taryfa NIDF400
Pozdrawiam i życzę zadowolenia ze wspołpracy
Postanowiłem podzielić się swoimi doświadczeniami „jak rozmawiać z operatorami”?
(Opiekuję się w sumie 10 numerami w dwóch firmach, numery u wszystkich 3 operatorów)
Aby wywalczyć dobrą ofertę potrzeba:
1. wiedzieć co się chce (przejrzeć stare bilingi aby wiedzieć czy potrzeba więcej sms, minut wewnątrz sieci, czy poza sieć

2.być realistą (może zrezygnować z Noki N70 a wywalczyć dodatkowe minuty)
3. być zorientowanym w ofertach innych operatorów jak również we własnej sieci (np. czy bardziej nas interesuje Nowa Idea dla Firm czy Orange dla Firm)
4. nie zrażać się – zła oferta -przejść się do innego salonu, przedzwonić następnego dnia do innego konsultanta
5. być miły dla konsultanta – 50 % oferty od niego zależy –postawcie się w jego roli. Z jednej strony procedury i nakazy firmy, z drugiej plan sprzedażowy z trzeciej „wściekły klient” będziecie mili on też będzie
6. poczytać na stronach jakie są nowe oferty czy są lepsze od starych czy może tylko nowa nazwa
7. policzyć ile to wszystko kosztuje może telefon kupić na wolnym rynku a u operatora wziąć tylko dodatkowe usługi – umowa tylko na rok a za rok lepsza oferta?
8. słuchać co proponuje konsultant i w kolejnej rozmowie domagać się już zaoferowanych usług
Moje ostatnie „osiągnięcia”
1. Plus –trzy przeniesione aktywacje ( z Ery i Orange) 300 min do wszystkich sieci za 122 zł brutto oferta biznesowa. Umowa na dwa lata nowe telefony N6230I za 199 brutto
2. przedłużona aktywacja w Orange – tryfa NIDF50 rabat 40% przez rok, 5 numerów w sieci i stacjonarne gratis na dwa lata, Nokia 6280 za 199 pln. Umowa na dwa lata.
3. przedłużona umowa w Orange. Nowy telefon 6630 za 1 pln dodatkowe 50 minut na rok, umowa na rok taryfa NIDF400
Pozdrawiam i życzę zadowolenia ze wspołpracy