[ORANGE]Wymiana gwarancyjna telefonu na nowy (inny model)
Post:28 lis 2014, 14:53
Witam.
Oddałem w ramach gwarancji do salonu Orange telefon wzięty na abonament z powodu gubienia zasięgu. Okazało się, że telefonu nie da się naprawić - nie da rady także wymienić go na nowy, ponieważ telefon jest już stary i nie można go już dostać.
Zostałem poinformowany, że we wtorek skontaktują się ze mną żebym przyszedł odebrać nowy telefon - inny model.
Telefon, który oddałem na gwarancję to Motorola Defy Mini, jak na dzisiejsze standardy smartfon archaiczny.
Moje pytanie jest następujące - czy jest jakiś zapis w regulaminie albo inne wytyczne na które można się powołać w przypadku gdy zostanie mi zaproponowany telefon odmienny od moich oczekiwań? I generalnie czego mogę się spodziewać, jakiej klasy telefonu? Jak wygląda praktyka w takich sytuacjach?
Oddałem w ramach gwarancji do salonu Orange telefon wzięty na abonament z powodu gubienia zasięgu. Okazało się, że telefonu nie da się naprawić - nie da rady także wymienić go na nowy, ponieważ telefon jest już stary i nie można go już dostać.
Zostałem poinformowany, że we wtorek skontaktują się ze mną żebym przyszedł odebrać nowy telefon - inny model.
Telefon, który oddałem na gwarancję to Motorola Defy Mini, jak na dzisiejsze standardy smartfon archaiczny.
Moje pytanie jest następujące - czy jest jakiś zapis w regulaminie albo inne wytyczne na które można się powołać w przypadku gdy zostanie mi zaproponowany telefon odmienny od moich oczekiwań? I generalnie czego mogę się spodziewać, jakiej klasy telefonu? Jak wygląda praktyka w takich sytuacjach?