DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.
Wszystko, co dotyczy ofert abonamentowych operatorów.

Moderator: Moderatorzy

  • Strona 24 z 27
  • 1
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
 #929671  autor: konsul
 05 cze 2017, 20:03
Nawet z kodem pracowniczym nie dostaniecie takiej oferty jak od GRU. Przy kodzie co najwyżej można obniżyć abo od wszędzie dostępnych ofert o bodajże 20%, lepiej wypowiedzieć umowę i czekać aż zadzwonią. No chyba, że to pierwsza umowa :)
 #952280  autor: qaz
 23 wrz 2017, 00:26
Czy te kody jeszcze istnieją?
 #954640  autor: playmaniak
 06 paź 2017, 11:11
Sprzedam:
1. kody na ofertę pracowniczą indywidualną - 100 zł sztuka
2. kody na ofertę pracowniczą grupową (Duet, Rodzina) - 150 zł sztuka
3. kody na ofertę pozyskaniową (obniża cenę telefonu - działa w ten sposób, że wybieramy ratę za telefon np. +50 zł, ale płacimy jednorazowo kwotę z następnej kolumny cennika, czyli +60 zł) - cena takiego kodu to 150 zł. Przykładowo przy wyborze raty +150 zł, następna kolumna to +180 zł, wobec czego cena telefonu spada o kilkaset złotych. Na dzień dzisiejszy obniża to cenę np Samsunga S8+ z kwoty 819 zł na 199 zł.
 #954666  autor: Morvius
 06 paź 2017, 14:58
Przypominamy- Sprzedaż kodów na własną odpowiedzialność!

UWAGA od Admina do osób sprzedających kody:



Trafiła do nas informacja o przypadku, w którym podstawiony pracownik operatora kupił kod.
Potem został ustalony "właściciel" kodu i wyciągnięte wobec niego konsekwencje.

Dlatego też w dobrej wierze informujemy potencjalnych sprzedających (pracowników operatora), aby zweryfikowali czy ich działanie jest zgodne z polityką wewnętrzną tego operatora. Tak, aby nie narobili sobie problemów.

Klasyczny obserwator wątku.
 #958663  autor: damdol5
 31 paź 2017, 09:34
Kodów sprzedawać nie można. Za takie działania są wyciągane konsekwencje po potwierdzeniu takiego przypadku. To tak w gwoli podsumowania. Jednakże przygotowanie oferty na voucher dla klienta jest jak najbardziej możliwe :)
  • Strona 24 z 27
  • 1
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 1
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27