[T-Mobile] Przedłużona umowa z pakietami z poprzedniej umowy
Post:26 paź 2014, 13:46
Witam,
sprawa jest już trochę stara, ale może coś uda się z tym zrobić.
W lipcu 2013 roku przedłużałem rodzicom i bratu umowę w T-mobile na abonament. Abonament w t-mobile jest jakoś tam rozdzielany na raty za telefon itd, moja mama mówiła mi, że za duże są te rachunki i że coś nie tak z tymi ratami ale nie zająłem się tym wtedy, dopiero jakieś 2 miesiące temu zadzwoniłem do T-Mobile i okazało się, że przy przedłużaniu umowy pakiety z poprzednich umów przeszły na nowe umowy. Ceny tych pakietów były wyższe niż w starej umowie (bo pewnie promocyjne ceny obowiązywały z poprzednimi umowami), razem to koło 100zł wyniosło. Powyłączałem te pakiety, w T-mobile powiedzieli mi, że tak jest z pakietami, że przechodzą na nową umowę. Czy to możliwe? Jestem pewny, że wtedy konsultant z którym przedłużałem umowę, nie powiedział mi o tych pakietach (gdybym wiedział o tym, to od razu zrezygnowałbym z nich bo w nowych umowach było więcej minut i smsów). Jestem pewny, że przedłużając umowę pytałem się o końcowe ceny nowych abonamentów razem z pakietami włączonymi (przy przedłużaniu włączyłem dodatkowe pakiety ale to już świadomie i to z tymi pakietami mi podał konsultant wysokość abonamentu). Pan w T-mobile powiedział mi, że być może konsultant nie wiedział o tych pakietach, nie widział ich w systemie. Czy mogę jakoś odzyskać pieniądze za te pakiety, skoro wtedy nie byłem o nich poinformowany? Rozmowy przecież są nagrywane.
sprawa jest już trochę stara, ale może coś uda się z tym zrobić.
W lipcu 2013 roku przedłużałem rodzicom i bratu umowę w T-mobile na abonament. Abonament w t-mobile jest jakoś tam rozdzielany na raty za telefon itd, moja mama mówiła mi, że za duże są te rachunki i że coś nie tak z tymi ratami ale nie zająłem się tym wtedy, dopiero jakieś 2 miesiące temu zadzwoniłem do T-Mobile i okazało się, że przy przedłużaniu umowy pakiety z poprzednich umów przeszły na nowe umowy. Ceny tych pakietów były wyższe niż w starej umowie (bo pewnie promocyjne ceny obowiązywały z poprzednimi umowami), razem to koło 100zł wyniosło. Powyłączałem te pakiety, w T-mobile powiedzieli mi, że tak jest z pakietami, że przechodzą na nową umowę. Czy to możliwe? Jestem pewny, że wtedy konsultant z którym przedłużałem umowę, nie powiedział mi o tych pakietach (gdybym wiedział o tym, to od razu zrezygnowałbym z nich bo w nowych umowach było więcej minut i smsów). Jestem pewny, że przedłużając umowę pytałem się o końcowe ceny nowych abonamentów razem z pakietami włączonymi (przy przedłużaniu włączyłem dodatkowe pakiety ale to już świadomie i to z tymi pakietami mi podał konsultant wysokość abonamentu). Pan w T-mobile powiedział mi, że być może konsultant nie wiedział o tych pakietach, nie widział ich w systemie. Czy mogę jakoś odzyskać pieniądze za te pakiety, skoro wtedy nie byłem o nich poinformowany? Rozmowy przecież są nagrywane.