Strona 1 z 2
[T-mobile] Migracja z abo do taktak - nieaktywna karta
Post:25 wrz 2014, 07:22
autor: piotrek.gk
Witam,
Dziś mój numer telefonu przeszedł z abonamentu do taktak i przy próbie zmiany taryfy na jump na kartę cały czas mam komunikat, że karta jest nieaktywna. Dziwne jest to, że połączenia przychodzące działają bez problemu (wychodzących nie sprawdzałem), więc tymbardziej nie wiem skąd taka sytuacja. Czy ktoś może wie ile taki stan może potrwać?
Post:25 wrz 2014, 07:49
autor: henn
do kilku dni (chyba do 5?)
Post:25 wrz 2014, 08:13
autor: piotrek.gk
Do 5 dni? Oj widzę, że t-mobile robi wszystko, żeby jeszcze bardziej zdenerwować ludzi, którzy od nich uciekają po akcji "daj piątaka". No nic muszę to przeboleć. Jeszcze dwa pytania:
1. Nadal jest konieczność rejestracji karty?
2. Jak doładuję konto i potem zmienię taryfę na jump na kartę to saldo się wyzeruje czy nie?
Post:25 wrz 2014, 08:48
autor: Kryniczanin
piotrek.gk pisze:1. Nadal jest konieczność rejestracji karty?
Tak
Post:25 wrz 2014, 09:11
autor: henn
MI tez wylaczyli o polnocy abo. Do ok 8 rano mialem: brak rejestracji karty sim, teraz zasieg juz mam ale nie moge wykonywac polaczen wychodzacych poniewaz "automat" mowi, ze konto jest nie aktywne.
Post:25 wrz 2014, 14:10
autor: Horacy
Rejestracja karty po abonamencie? Niby po co? Przecież mają wszystkie dane...
Post:25 wrz 2014, 15:24
autor: piotrek.gk
Żeby zrobic na złośc tym, którzy się na nich wypięli. Nie wiem ile ta rejestracja będzie trwała, ale jak tylko numer znów będzie mój to uciekam do konkurencji.
Post:25 wrz 2014, 21:26
autor: PZ
Dzisiaj przy próbie rejestracji numeru w t-mobile Pani poinformowała mnie że maja "problem" w systemie z rejestracją kart i polecają klientom rejestrację karty na własną rękę czyli wydrukowanie podpisanie i odesłanie skanu wniosku. Nie bardzo znam się na technikach które stosują ale wydało mi się to dziwne, po chwili milczenia obydwóch stron spytała czy istnieje taka możliwość. Odmówiłem a Pani przystąpiła do "próby" rejestracji karty, wydrukowała wniosek itd. Na koniec dodała że jednak sie udało zarejestrować numer przez system:-D (trochę się spaliła - mogla do końca iść w zaparte

)
W Orange przy składaniu wymówienia na telefon stacjonarny to samo miałem na początku problem z systemem i mam sam wysłać rezygnacje

Post:26 wrz 2014, 13:22
autor: Horacy
Ostatnią kartę którą rejestrowałem to bez problemu przez maila z bokiem zrobiłem... nikt się nie bulwersował, chwila moment i dostałem SMS, że zarejestrowano kartę.
Post:28 wrz 2014, 18:44
autor: piotrek.gk
Post:28 wrz 2014, 20:59
autor: obru
Wysyłacie też skan dowodu osobistego, czy nie? Na jakiego maila?
Post:29 wrz 2014, 13:45
autor: Horacy
Mail był bok Heyah, wniosek ten, tak wydrukowałem, wypełniłem zeskanowałem i wysłałem, razem z skanem dowodu z jednej jak i z drugiej strony.
Post:30 wrz 2014, 23:02
autor: PZ
Horacy pisze:Ostatnią kartę którą rejestrowałem to bez problemu przez maila z bokiem zrobiłem... nikt się nie bulwersował, chwila moment i dostałem SMS, że zarejestrowano kartę.
A ta chwila moment ile trwała?
Ja w piątek byłem w salonie tmobile i miła Pani wypełniła mi wniosek i przesłała dalej.
Napisałem do nich maila co z rejestracja - na razie brak odpowiedzi.
Post:01 paź 2014, 07:22
autor: piotrek.gk
Ja też jedną kartę rejestrowałem w piątek w salonie i dostałem informację, że może to potrwać 48h licząc w dniach roboczych. Wypadałoby, w takim razie aby zarejestrowali ją do wczoraj, ale niestety tak się nie stało. Druga rejestrowałem w poniedziałek wysyłając mail do boa i też cisza, więc raczej chwila to nie jest. Strasznie t-mobile gra na zwłokę, co raczej mocno odbije im się czkawką, bo po prostu ten ruch z koniecznością rejestracji karty uważam za wyjątkowo bezczelny. Jak posiadałem abonament to wiedzieli do kogo wysłać fakturę, a po złożeniu wypowiedzenia już mnie nie znają. Żenada, żeby nie użyć innego słowa.
Post:01 paź 2014, 14:08
autor: Horacy
Chwila moment? Hmm 4 godz? Oczywiście po ponaglaniu przez telefon bo chciałem nr przenieść

Teraz też mnie czeka rejestracja chyba, bo znów osiedle się w Heyah na kartę

To jakby co zdam relację, kiedy i ile trwało
Post:01 paź 2014, 20:56
autor: piotrek.gk
Chciałem ich ponaglić telefonem, ale to co oni wyprawiają to po prostu jest już chamstwo. Za każdym razem jak dzwonię to słyszę komunikat, że czas oczekiwania powyżej 10minut, więc sobie spokojnie czekam aż przyjdzie moja kolej. Problem w tym, że za każdym razem po kilku minutach rozłącza połączenia i kasują za to 2 złote nawet jak się konsultant nie odezwie. Szczerze to juz mam ich serdecznie dosyć, bo z taką arogancją to się jeszcze nie spotkałem
Post:03 paź 2014, 19:47
autor: PZ
Jaki jest koszt polaczenia z numerem 602960200 dzwoniac z innej sieci(play)? Czy za czas oczekiwania na polaczenie z konsulatantem sie placi? D
Post:04 paź 2014, 11:19
autor: piotrek.gk
O kosztach połączenia przekonałem sie boleśnie, bo jak się okazuje jest to 1zł/min nawet jak się nie połączysz z operatorem. Najlepsze jest to, że w salonie firmowym powiedzieli , iż koszt całego płączenia to 2 zł, a jak się później okazało w cenniku jest wspopmniane 1zł/m. I weź tu człowieku wierz konultantom w salnie. A tak na marginesie to rozbój w biały dzień żeby ustalić takie stawki. Zadzwoniłem więc z nju i wszystkiego się dowiedziałem (no prawie wszystkiego), ale i tak nie za pierwszym razem się połączyłem, bo kilka razy mnie wyrzucało po 20 minutach oczekiwania.
Post:06 paź 2014, 14:04
autor: Horacy
Ja tam wielkiego problemu nie miałem z kontaktem z BOK... Parę razy dzwoniłem, i jakoś zawsze się połączyłem, czekając po te 2/3 min na połączenie i potem z 5 minut na załatwienie sprawy.
Post:08 paź 2014, 11:38
autor: PZ
Po dwóch próbach dodzwonienia się do obsługi nie udało mi się do nich dodzwonić. Czekałem po 20 min na połączenie. Ciekawe ile mnie to wyniesie mam nadzieje ze za oczekiwanie na połączenie się nie płaci, w przeciwnym wypadku nie wiem co zrobię ale napewno nie będe bezczynny. W salonie tmobile w moim miasteczku Pani która wydrukowała i skanem wysłała mój wniosek zaczeła ściemniać że od nich nie odczytują maili z rejestracja itd. żebym sam wysłał skanem wniosek. Powiedziałem że wysłałem już sam skanem drugi raz wysłałem to powiedziała że trzeba listem wysłać albo do salonu firmowego. Na szczęście za trzecia wizytą w punkcie była inna Kobieta która nie ściemniała tylko próbowała zarejestrować kartę przez ich system(ta pierwsza od razu powiedziała, że nie da rady)-za pierwszym razem się nie udało, była godzina popołudniowa i przypuszczam że system się "zawiesił" ponieważ za dużo rejestracji w danym dniu wpłynęło. Miła Pani kazała mi przyjść na następny dzień rano na 9, pierw próbowała się do nich dodzwonić ze swojego telefonu - nic to nie dało jak zwykle, następnie spróbowała zarejestrować kartę przez ich system i o dziwo się udało. Mam nadzieję, że będe spotykał tylko taką obsługę w salonach. Podsumowując trzeba próbować rejestrować kartę z rana - oczywiście jeżeli obsługa będzie na tyle uprzejma i spróbuje a nie będzie ściemniać od samego początku, że się nie da.