Strona 1 z 1

[Orange] Przeniesienie numeru a Orange Open

Post:17 sie 2014, 11:09
autor: mic
Witam wszystkich bardzo serdecznie. Postanowiłem założyć nowy temat, ponieważ jak dotąd nie udało mi się znaleźć odpowiedzi na moje pytania oraz rozwiać wątpliwości.

Chciałbym przenieść jedbego z członków rodziny z abonamentu na czas nieokreślony w T-mobile do Orange. Abo z Orange miałoby wynosić 39,98 - 20%. Najważniejsza kwestia dotyczy jednak tego że osoba ta posiada już telefon stacjonarny i neostrade dlatego po dokupieniu oferty mobilnej należy jej sie 20zł zniżki za Orange Open.
Niestety strona Orange podczas składania zamówienia nie widzi opcji "jesten już klientem Orange" podczas przeniesienia numeru wiec jako nowy klient otrzymam nowe konto abonenckie, które nie bedzie powiazane z poprzednimi z uslugami stacjonarnymi, a regulamin Open wyraźnie mówi o tym, że wszystkie uslugi musza być na jednym konvie abonenckim.

W tym momencie nadszedł czas na moje pytanie. Czy miał już ktoś podobną sytuację bądź wie jak najlepiej z niej wybrnąć?
Z góry dziękuję za pomoc lub ewentualne wskazówki :-)

Post:18 sie 2014, 12:41
autor: orson_dzi
Komplikujesz...

Jesteś klientem Orange po stronie dawnego TP. Jesteś widoczny w systemach po stronie stacjonarnej. Kupujesz komórkę, po stronie systemów mobilnych. Tam jesteś nowym klientem. Orange Open uruchamia się po paru dniach, po weryfikacji danych z obu systemów.

Post:18 sie 2014, 13:21
autor: biotyt
Po zakupieniu usług dzwonisz do BOK i prosisz o połączenie kont. Zweryfikują i połączą, będzie jedna faktura i automatycznie przyznany rabat z Orange Open.

Post:20 sie 2014, 08:59
autor: orson_dzi
Nie połączysz kont z usługami stacjonarnymi od TP z tymi mobilnymi. Łączyć możesz mobilne, jak np. masz dwa numery na dwóch różnych fakturach (kontach).

Post:20 sie 2014, 12:08
autor: mic
Nie połączysz kont z usługami stacjonarnymi od TP z tymi mobilnymi. Łączyć możesz mobilne, jak np. masz dwa numery na dwóch różnych fakturach (kontach).
Ale mogę połączyć okresy rozliczeniowe i dostawać obie faktury w jednym mailu.
Reasumując według Ciebie rabat z Orange Open będzie naliczony automatycznie bez mojej interwencji w BOK?
Usługa mobilna została już przez mnie zamówiona także zobaczymy jaki będzie finał. Jak na razie dziękuję za pomoc :-)

Post:22 sie 2014, 10:50
autor: Orange Ekspert
Usługi będą i tak na oddzielnych kontach. Rabat włączany jest automatycznie. Zasady tego samego konta abonenckiego dotyczy usług mobilnych.

Ważne, aby była zachowana zgodność danych, czyli umowa na usługi mobilne była podpisana na tą samą osobę, co umowa na usługi stacjonarne.

Więcej informacji na temat promocji znajdziesz tutaj http://www.orange.pl/indyw_oferta_laczona.phtml

Pozdrawiam
Tomek