Strona 1 z 1
[T-Mobile] internet w Jump
Post:09 sie 2014, 10:11
autor: rcicho
Mam oferte abonamentową Jump w T-Mobile z pakietem 250mb danych. Chciałbym się dowiedzieć jakim kodem sprawdza się stan (ile zostało) tego pakietu danych? Co po przekroczeniu tych 250mb lejek czy całkowita blokada?
Post:10 sie 2014, 14:08
autor: bartoszek534
wszystko sprawdzisz pod *100#, a po zużyciu jest lejek
Post:10 sie 2014, 14:12
autor: rcicho
ok dzięki.
Post:10 sie 2014, 14:19
autor: KC-KARLOS
bartoszek534, jest lejek tylko w przypadku, gdy Abonent zastrzegł, że chce mieć aktywowane kolejne progi pakietów danych, w ramach usługi "Internet Connect", która jest płatna dodatkowo 10 zł za każdy próg.
Internet Connect 250 MB - stan tego pakietu sprawdzisz:
> na stronie
www.miboa.pl w telefonie (transfer darmowy)
> w komputerze logując się na:
www.iboa.pl podając nr telefonu + kod jednorazowy z SMSa
> dzwoniąc do konsultanta pod 602900 (konsultant płatny 1,51 zł za połączenie)
> bezpłatne USSD MENU *100#
Post:10 sie 2014, 14:26
autor: madhunt3r
Wszyscy "znawcy" się wypowiadają widzę
Jest blokada internetu.
"W przypadku pełnego wykorzystania limitu danych z usługi Internet Connect w cyklu rozliczeniowym następuje zablokowanie transmisji danych w ramach tej usługi. Ponowna możliwość korzystania z Usługi nastąpi od nowego Cyklu Rozliczeniowego lub natychmiastowo po zwiększeniu limitu danych. Wyjątkiem od wskazanej blokady jest wyczerpanie najwyższego z limitów przewidzianych niniejszymi warunkami, kiedy to następuje spowolnienie transmisji do 16 kb/s"
I przez *100# nie widzę możliwości sprawdzenia pakietu danych.
Post:11 sie 2014, 13:58
autor: margeo
madhunt3r pisze:Wszyscy "znawcy" się wypowiadają widzę
Jest blokada internetu.
"W przypadku pełnego wykorzystania limitu danych z usługi Internet Connect w cyklu rozliczeniowym następuje zablokowanie transmisji danych w ramach tej usługi. Ponowna możliwość korzystania z Usługi nastąpi od nowego Cyklu Rozliczeniowego lub natychmiastowo po zwiększeniu limitu danych. Wyjątkiem od wskazanej blokady jest wyczerpanie najwyższego z limitów przewidzianych niniejszymi warunkami, kiedy to następuje spowolnienie transmisji do 16 kb/s"
I przez *100# nie widzę możliwości sprawdzenia pakietu danych.
Potwierdzam to, co napisał Przedmówca.
Nie sprawdzisz stanu netu kodem w JUMP. Przerabiałem wielokrotnie z konsultantami.
Stan możesz sprawdzić także w aplikacji T-mobile na androida (nie wiem jak w innych systemach). Po wykorzystaniu blokada. Możesz dokupić pakiet za 10zł, ale UWAGA. Jeśli w abo masz 250MB, to za 10zł dokupujesz... 250MB. Tydzień temu miałem taki komunikat sms, gdy zbliżał mi się koniec transferu. Gdy aneksowałem umowę na koniec czerwca konsultanci zapowiadali, że za 10zł mogę dokupić 1GB. Bzdura. Nie w tej taryfie (JUMP S z telefonem).
Post:11 sie 2014, 18:50
autor: mostom
margeo pisze:Możesz dokupić pakiet za 10zł, ale UWAGA. Jeśli w abo masz 250MB, to za 10zł dokupujesz... 250MB. Tydzień temu miałem taki komunikat sms, gdy zbliżał mi się koniec transferu. Gdy aneksowałem umowę na koniec czerwca konsultanci zapowiadali, że za 10zł mogę dokupić 1GB. Bzdura. Nie w tej taryfie (JUMP S z telefonem).
Nie do końca masz racje. Jest to po prostu kolejny błąd w systemie. Zerknij w umowę (aneks) - na pewno masz informacje, że kolejny próg to 1GB (za 10 zł).
U mnie było to samo (taryfa Jump S z telefonem) - po zwiększeniu internetu włączył się limit 0,5GB - zadzwoniłem do BOA z informacją, że powinno być 1GB i od razu przełączyli na 1GB.
Post:11 sie 2014, 19:26
autor: madhunt3r
Straszny burdel w systemach ma ten cały T-Mobile. Już Play pod tym względem jest do przodu.
Tak samo z taryfikacją internetu, wykorzystałem ponad 1.5GB a on pokazuje mi że stan pakietu to 101/500MB, czyli wg TM zużyłem 101 MB, super.
Post:12 sie 2014, 14:19
autor: margeo
mostom pisze:margeo pisze:Możesz dokupić pakiet za 10zł, ale UWAGA. Jeśli w abo masz 250MB, to za 10zł dokupujesz... 250MB. Tydzień temu miałem taki komunikat sms, gdy zbliżał mi się koniec transferu. Gdy aneksowałem umowę na koniec czerwca konsultanci zapowiadali, że za 10zł mogę dokupić 1GB. Bzdura. Nie w tej taryfie (JUMP S z telefonem).
Nie do końca masz racje. Jest to po prostu kolejny błąd w systemie. Zerknij w umowę (aneks) - na pewno masz informacje, że kolejny próg to 1GB (za 10 zł).
U mnie było to samo (taryfa Jump S z telefonem) - po zwiększeniu internetu włączył się limit 0,5GB - zadzwoniłem do BOA z informacją, że powinno być 1GB i od razu przełączyli na 1GB.
Dzwoniłem do BOA i... bajzel na kółkach. Poszło zgłoszenie do działu technicznego, bo konsultantka sama nie wiedziała jak to jest. Wg niej (i mnie) w regulaminie kolejnym progiem jest 1GB za dopłatą 10zł. Czyli zwiększamy dostępny limit o 750MB.
Wg sms, którego otrzymałem - mogę zwiększyć transfer DO 500MB za 10zł - czyli dokupuję 250 MB do obecnych 250 MB (inaczej zamiast standardowego 250 MB w JUMP S - mam 500). Tak też widnieje w iBOA, a także na moim koncie, gdy zajrzała tam konsultantka.
Ma zadzwonić, gdy otrzyma odpowiedź. Oczywiście zgadzam się z Tobą, że powinien być próg 1 GB - na kontach jest jednak inaczej, komunikat w sms także mówi co innego. Temat do wyjaśnienia.
Post:12 sie 2014, 15:18
autor: KC-KARLOS
madhunt3r pisze:Wszyscy "znawcy" się wypowiadają widzę
Ale post zawsze można wyedytować, w razie pomyłki, wypraszam sobie taki komentarz.
Jedno jest pewne - nowe taryfy JUMP! są niedopracowane. Kłopoty techniczne z obsługa taryf są spowodowane zbyt dużą ilością starych ofert "blueconnect", taryf "Rodzina" wraz z podpiętymi promocjami, których było bardzo dużo.
Podwyżka abo o 5 zł ma "wygonić" Abonentów do JUMP albo wynocha z sieci T-Mobile.
Doigrają się za to.
Post:12 sie 2014, 15:45
autor: thonka
w regulaminie w tabelce jest +10zł do 1GB,
w treści regulaminów jest z kolei fragment, że dostępny jest kolejny próg limitu za dopłatą, a progi to 250, 500, 1000, 1500 i dalsze. Podejrzewam, że system mają oparty o progi z treści regulaminu i nie uwzględnia jakimś cudem tego co ludzie mają w promocjach.
Transmisja jest BLOKOWANA, przy 80% zużycia jest sms z informacją o tym fakcie i przy 100% również.
Post:12 sie 2014, 15:48
autor: user_delete21
Dziwna jest sama nieporcjonalność w pierwszym powiększeniu -- najwięcej dostajemy w najtańszym Jumpie S. Pomijając już to, że ceny na pakiety danych są skandaliczne.
Post:12 sie 2014, 16:01
autor: thonka
datumplane, i dlatego warto policzyć czy opłaca się wybierać droższe taryfy. Tym bardziej, że np. jeżeli ktoś potrzebuje minut roamingowych to odpowiedni pakiet może sobie odpłatnie zawsze aktywować i wyłączyć w następnym miesiącu.
Post:12 sie 2014, 16:07
autor: user_delete21
thonka, nadal nie jest ok. Popatrz sobie na ceny blueconnectów SIM-only, na 24 miesiące można dostać 6GB za 19,99. A ile by trzeba zapłacić w jakimkolwiek Jumpie za taki pakiet? No właśnie.
Niech operator sobie zarabia (bo na czymś musi) na małym początkowym pakiecie, ale lichwiarsko płatne powiększenia to już trochę za dużo. Co innego takie Play Online, bo tam mamy ograniczenie do własnej sieci 3G, więc może być inna cena. Tutaj nie ma różnicy, czy dane przepchniemy z telefonu przez jedną kartę, czy z dwóch urządzeń.
Post:23 sie 2014, 16:19
autor: mattis
Wiadomo ostatecznie jak to jest z tym dokupowaniem internetu czy limit sie zwieksza do 1gb czy tylko o 250 mb?
Jeszcze jak by ktos mi mogl powiedzieć o co chodzi z tymi dwoma paskami wykorzystania limitu:

Post:24 sie 2014, 14:14
autor: thonka
mattis, jeżeli brałeś Jump w promocji to masz w regulaminie napisane co i jak. Powinno być rozszerzenie pakietu do 1GB za 10zł.
Pamiętaj, że rozszerzenie w jednym miesiącu skutkuje rozszerzeniem w kolejnych, aż do wyłączenia.